te logeren.
Cementa. Zo spreek je dat uit. Zou ook Samantha kunnen zijn, maar dat zeggen ze niet.
Cem, dus, vriendin van Amy, dus. 21 jaar oud en al 9 jaar het stapmaatje van Amanda.
Al 2 keer eerder in de Kooi geweest, maar werkelijk... ik herkende haar gezicht niet, en volgens mij verder ook niemand. Ze blowt, zuipt en rookt. Neuken wat minder de laatste tijd. Amanda omschrijft haar als een workaholic.
Welke wereldschokkende mededeling had Cem?
Cementa wil een HBO-opleiding gaan doen en makelaar worden.
Okeeeeeeej, zegt Amanda,en begint gauw over wat anders.
Een COSser van het eerste uur ligt dan natuurlijk in een deuk

quote:
Gelukkig wist Amanda deze intellectuele uitdaging te overtreffen in subtiliteit
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 21:36 schreef avonne het volgende:Amanda "wat vind je van mijn kapsel?"
Sem "het zelfde"
Amanda "ik heb er ook niks aan gedaan"
De volgende vraag was nog niet aan de orde gekomen in hun liefdevolle en frequente briefwisseling

quote:
"kijk je wel eens naar het programma?"
waarop Cem verrassend antwoordde
quote:
Sem "die ruzies met Brian, man, begint een beetje te lijken op Danny. Vind je niet? Hoe hij zo kan veranderen..."
Maar Amanda stelt haar gerust.
quote:
Amanda "Er is één verschil: Danny kon niet zijn handjes thuis houden en Brian wel"
Amanda "Het komt gewoon door mijn verleden dan schrik ik er nog wel van, hoewel ik weet dat Brian niks zal doen
en verder? Don't ask me... ik vond het saai en deed de streams uit.
Dit is het vervolg op
[COS # 3550] Cementa voor Amandamaar deze leest lekkerder
[DGK] [COS OP'S] Openings PostenOh, en no way dat Cementa naast Joris gaat liggen, hoor!
waarop Ziet haast ging fantaseren over een Love-In met verscheidene FOKsters

quote:
ik zou meteen zeggen: komop joris, wij liggen hier!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Oja, het raadsel van vandaag... Heeft Brian nou geterrord of niet ? En zoja, wat dan ?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
tenslotte nog een klein maar hartelijk welkom aan VOLlers, met name aan voormalig Fokkers. Hey Swa and Sista ! Enjoy your streams, and each others company
[ Bericht 51% gewijzigd door avonne op 16-04-2008 02:06:01 ]