Gisteren wel. Ik stond op 1.. Waarmeequote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Gezellig toch
En zolang je Tong80 niet inhaalt is er nog weinig aan de hand
[..]
Ben druk bezig![]()
Gezelligquote:Op woensdag 16 april 2008 09:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben er
Dus over 20 minuten is het topic vol
We hebben aardig lopen spammen gister, jij en ikquote:
jullie zijn mij vergetenquote:Op woensdag 16 april 2008 06:49 schreef Yesse het volgende:
001. 194 Yesse
006. 152 G.Fawkes
008. 111 Bravebart
009. 102 Piles
011. 097 Deansensitized
012. 091 Houniet
013. 089 nicomart
027. 069 KiwiTjuHh
039. 057 PoeK
070. 041 jna
081. 039 Angel_of_Dth
084. 038 Desii
088. 037 ericahysterica
134. 029 jackson
143. 027 Roycoooooo
168. 024 plukkert
197. 022 KaheemSaid
Ok nu ga ik toch echt ontbijten enzo
rotzakquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:44 schreef jna het volgende:
Ik heb gewoon zo'n shirt gewonnen in de VBL logo quiz
ik win nooit wat
We waren niet alleen. We zijn met zn 5'en in de top 11...quote:Op woensdag 16 april 2008 09:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We hebben aardig lopen spammen gister, jij en ik
Sorry het was vroegquote:Op woensdag 16 april 2008 09:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jullie zijn mij vergeten![]()
048. 051 PieterBas
7 in top 13quote:Op woensdag 16 april 2008 09:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
We waren niet alleen. We zijn met zn 5'en in de top 11...
Goedemorgenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:16 schreef Leinonlein het volgende:
Goedemorgen alle hardwerkende stagiaires!
met z'n 7 én in de top 13quote:Op woensdag 16 april 2008 09:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 16 april 2008 09:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moet ik maar dan aan zetten ipv Arrow Classic Rockquote:
je werkt bij de NS?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:17 schreef plukkert het volgende:
Overigens zitten de mensen die dit voor elkaar hebben gekregen bij mij op de afdeling, leuk om te zien hoe blij ze er mee zijnen natuurlijk
taart
als ze terugkomen uit amerika
Om nu de gehele dag met mijn doppen in, te werken is wekt ook veel interesse..quote:
Ja knap he..quote:Op woensdag 16 april 2008 09:25 schreef plukkert het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal zelf uitgevonden?
Ik zit hier niet om intresse te wekken. De collega's zijn allemaal tussen de 80 en schijndood. Dus ik zit met 1 oordopje inquote:Op woensdag 16 april 2008 09:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Om nu de gehele dag met mijn doppen in, te werken is wekt ook veel interesse..
Vermoeiende slaap gehad?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
Ik heb meer geslapen maar ben moeier dan gisteren. Hoe kan dat?
Ohh een raadselquote:Op woensdag 16 april 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
Waarschijnlijk te fanatiek geslapenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
Ach, als iedereen z'n eigen horrorverhalen over een misgelopen treinreis even opzij zet zie je wel dat sinds de nieuwe dienstregeling (december 2006) de punctualiteit EN de klanttevredenheid met grote sprongen vooruit zijn gegaan. Zonder hier een reclameverhaal te gaan houden (quote:Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja knap he..
Nou ja, toen ik dat bericht was ik eigenlijk verbaasd dat er mensen vinden dat de NS het goed doet
Ga jij het voor mij uitzoeken?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohh een raadselik vind raadsels tof
Ik heb het precies andersomquote:Op woensdag 16 april 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik zal je geen slaapmedicijnen meer toedienenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blijkbaar... Het was wel net alsof ik in een coma lag..
Ik vind de NS altijd al wel goed.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:32 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ach, als iedereen z'n eigen horrorverhalen over een misgelopen treinreis even opzij zet zie je wel dat sinds de nieuwe dienstregeling (december 2006) de punctualiteit EN de klanttevredenheid met grote sprongen vooruit zijn gegaan. Zonder hier een reclameverhaal te gaan houden () is het wel zo dat het nederlandse spoor het drukste van europa is en dat ze ook nog de beste punctualiteit halen, alleen in Zwitserland halen ze vergelijkbare resultaten. Het grootste probleem van de NS op dit moment is de marketing wat mij betreft, ze slagen er gewoon niet in om dat verhaal naar buiten te brengen..
Dat had ik ook. En dan doodleuk omroepen dat de trein niet kan rijden omdat de machinist te laat isquote:Op woensdag 16 april 2008 09:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind de NS altijd al wel goed.Soms wel een probleempje, maar wat wil je. Alleen jammer dat heel Rotterdam plat lag na een klein laagje sneeuw
Ik vind het soms ook wel grappig. Zo heb ik een keer gehad dat de trein niet reed omdat de machinist niet kwam opdagen
Ga je nou een beetje de NS verdedigen door ProRail voor de haaien te gooienquote:Op woensdag 16 april 2008 09:37 schreef Piles het volgende:
Ook leuk dat iedereen altijd klaagt over de NS als er weer eens een bovenleiding of wissel kapot is
Ja dat was wel genant inderdaadquote:Op woensdag 16 april 2008 09:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind de NS altijd al wel goed.Soms wel een probleempje, maar wat wil je. Alleen jammer dat heel Rotterdam plat lag na een klein laagje sneeuw
Dat doe ik ook, maar niet de gehele dagquote:Op woensdag 16 april 2008 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om intresse te wekken. De collega's zijn allemaal tussen de 80 en schijndood. Dus ik zit met 1 oordopje in
Ik ook niet de hele dag. Als ik lunch gaan de doppen uitquote:Op woensdag 16 april 2008 09:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar niet de gehele dag
Nederland raakt in paniek bij 1mm sneeuw.. Kom op zeg, we zijn al jaren in oorlog met het (zee-)water, maar als er eenmaal wat sneeuw valt, ligt het hele land plat..quote:Op woensdag 16 april 2008 09:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Soms wel een probleempje, maar wat wil je. Alleen jammer dat heel Rotterdam plat lag na een klein laagje sneeuw
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je geen slaapmedicijnen meer toedienen
Ik heb natuurlijk wel een naam hoog te houden als stalkerquote:
Stalker.. ik noem het meer obsessief achtervolgenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel een naam hoog te houden als stalker
Komt gewoon omdat alleen de grote problemen in beeld worden gebracht. Als er in een week 3 treinen uitvallen dan is dat groter nieuws dan dat er in die week 997 treinen zonder vertraging en proglemen reden.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:32 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ach, als iedereen z'n eigen horrorverhalen over een misgelopen treinreis even opzij zet zie je wel dat sinds de nieuwe dienstregeling (december 2006) de punctualiteit EN de klanttevredenheid met grote sprongen vooruit zijn gegaan. Zonder hier een reclameverhaal te gaan houden () is het wel zo dat het nederlandse spoor het drukste van europa is en dat ze ook nog de beste punctualiteit halen, alleen in Zwitserland halen ze vergelijkbare resultaten. Het grootste probleem van de NS op dit moment is de marketing wat mij betreft, ze slagen er gewoon niet in om dat verhaal naar buiten te brengen..
Je begint je af en toe af te vragen of het nog steeds als grap is, of dat ie het stiekem toch serieus doetquote:Op woensdag 16 april 2008 09:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stalker.. ik noem het meer obsessief achtervolgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |