Van die Amy Mc Donald en doe mij maar ben & jerry's of Australian icecreamquote:
OOOOOOh dat mag je best delen avec moi!quote:
Glasgow komt ze vandaan volgens haar Bioquote:Op donderdag 17 april 2008 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM en ik vroegen ons af wat voor accent ze nou heeft. Ik dacht echt engels
Taart halen hoor.. En een cadeautje brengen..quote:Op donderdag 17 april 2008 20:22 schreef Qwea het volgende:
Morrie jarig? Komt morrie taart brengen? Ik ben toch in zwolle dan![]()
![]()
Jouw huis is vet ver van mijn schoolquote:Op donderdag 17 april 2008 20:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Taart halen hoor.. En een cadeautje brengen..![]()
Moet werken die dag, ga daar lekker trakteren.. Zit net te bedenken dat daar cakejes maken ook wel errug leuk is!..
Ah dank je wel, ik ben ook altijd blij dankzij de herenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:52 schreef Maes het volgende:
Oh-oh, ik zit net de foto's van je hondjes te kijken, ik word altijd zo blij van jouw grut
Ik heb een megagrote hoekbank hoor, passen met gemak 5 personen en 10 hondjes opquote:Op donderdag 17 april 2008 21:56 schreef Maes het volgende:
De bank is vast erg vol nuPas je er nog wel bij?
Nou daar mag je zeker trots op zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 21:57 schreef Maes het volgende:
Op mezelf![]()
Ik krijg complimentjes over hoe stiefdochter opgeknapt is sinds ze bij ons is
Dank je wel liefjequote:Op donderdag 17 april 2008 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoera voor opperstiefmams Maes![]()
![]()
![]()
*is weer weg
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
beetje up to date blijven hoor !Net als de Douwe Egberts Oma's je weet tog !
welk liedje ?![]()
johquote:Op donderdag 17 april 2008 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wrijf het ff in ofzo
Ik moet morgen om half 8 op, om 08:30 naar de trein, dan om 10:30 tot 12:30 practicum, en dan ben ik pas om fucking 15:00 thuis![]()
En dan lig ik de hele middag voor pampus omdat ik dood op benEn dan moet ik nog shoppen voor MM, en eten maken. Ooh ik eet morgen dus mooi makkelijk
WEEKEND!
nog fucking een week, dan heb ik pas vakantie
quote:
Ik niet maar overmorgen welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |