Met conleche is alles wel ok. Ze heeft wel een beetje last van haarballetjes.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus vertel, hoe gaat het met je poes?
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Met conleche is alles wel ok. Ze heeft wel een beetje last van haarballetjes.
Nietus! Ik hang ook graag Dr Phil uit in R&Pquote:Op donderdag 17 april 2008 19:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ja daarom zei ik het ook. Jullie zijn net als duo penotti. Twee verschillende elementen, maar toch onlosmakelijk!
Al maakt connie wel eens een uitstapje naar r&p. Jij schuilt je alleen maar hier blijkbaar!
jaaaaaa dies leuk he ! hoorde hem van het weekend voor het eerst, helemaalquote:Op donderdag 17 april 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Amy McDonald - This is the life
La la la lalaaaaaaaaaaaaaaaa *kweel*
zomerhitwaardig wel vind ikquote:Op donderdag 17 april 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
Héérlijk he Non? Ik word er helemaal happy de peppie van!
Tot ik een overdosis happy heb, dan hol ik weer even naar R&P
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zomerhitwaardig wel vind ik![]()
beetje deuntje ergens a la ketchup song, kei vrolijk![]()
ze heeft een gave stem
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:17 schreef Liquidootje het volgende:
Nee dan moeten we dat happy aanhouden!
Ik kondig het idd altijd aan op fok wanneer ik ging poepen. Hoe weet je datquote:Op donderdag 17 april 2008 19:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben nonneke
Kan jij ook een broodje poep nadoen ?
Ik denk dat de titel van het topic erg aanlokkelijk isquote:Op donderdag 17 april 2008 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is hier toch an de hand joh? Hebben we open huis ofzo?![]()
Ja dahagggg!quote:Ik is moe, moet zo leren en meneer Ingetje is lekker met z'n ouders naar Mediamarkt.
"Gaat Ingrid niet mee?" NEEEEEEEJ
Je weet hoe je moet downloaden. Had ik nooit achter jou gezochtquote:Op donderdag 17 april 2008 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]Die ken ik niet!
Maar hij is leuk!
![]()
Ik ga Limewire even aanslingeren!
Ja Non, meet Liqui! Ons tactloos monstertje, maar stiekem toch wel lief. Maar tegen niemand zeggen
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik kondig het idd altijd aan op fok wanneer ik ging poepen. Hoe weet je dat
Beauty AND brains. You gotta love me!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je weet hoe je moet downloaden. Had ik nooit achter jou gezocht
Geen zorgen hoor. Ik ben heel goed in het vol spammen van topics. Gesprekjes in mijn eentje enz. Binnen no-time weer kliekjes/members onlyquote:Op donderdag 17 april 2008 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is hier toch an de hand joh? Hebben we open huis ofzo?![]()
Pics!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor. Ik ben heel goed in het vol spammen van topics. Gesprekjes in mijn eentje enz. Binnen no-time weer kliekjes/members only![]()
N*cken?
Eérst bloemen bestellen voor zaterdag, daarna ga je maar n*cken!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor. Ik ben heel goed in het vol spammen van topics. Gesprekjes in mijn eentje enz. Binnen no-time weer kliekjes/members only![]()
N*cken?
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Eérst bloemen bestellen voor zaterdag, daarna ga je maar n*cken!
En je kunt ons nu niet meer in de steek laten hoor. Ook in het volgende topic staat een stoel klaar voor je.
Wat is er zaterdag? Welke bloemen?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Eérst bloemen bestellen voor zaterdag, daarna ga je maar n*cken!
En je kunt ons nu niet meer in de steek laten hoor. Ook in het volgende topic staat een stoel klaar voor je.
Lief, troost je. Ik kwam er alleen maar achter omdat ik op haar Hyves loerdequote:Op donderdag 17 april 2008 19:34 schreef Liquidootje het volgende:![]()
![]()
Ze heeft mij niet uitgenodigd of uberhaupt iets tegen mij gezegd. Ik denk dat ze mij haat![]()
Echt he. Praat je een paar maanden niet met iemand, dan doet ze alsof je lucht bent.
Heuj!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:38 schreef Liquidootje het volgende:
En weer lieg je. Net zat je nog in de pyjama achter je laptop een magnetron maaltijd aan het eten!
Wat een gezellige boel hier in F&F hoor. Komt zeker omdat de zon schijnt, normaal zijn jullie allemaal zo zuur en knuffelig tegelijkertijd.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj!
Ik zit niet in mijn pyjama! Ik zit leuk en fabulous (yeah, right) te wezen hier!
Morrie bijna jarig?![]()
Maar daaaaaan volg je haar teeeeenennnquote:Op donderdag 17 april 2008 19:51 schreef Greys het volgende:
Ik zie net de reclame van "Kinderen zingen met Sterren".
Dat ga ik dus ECHT wel kijken!
Zuur??quote:Op donderdag 17 april 2008 19:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat een gezellige boel hier in F&F hoor. Komt zeker omdat de zon schijnt, normaal zijn jullie allemaal zo zuur en knuffelig tegelijkertijd.
Heerlijk nummer is dat he? MM is er ook helemaal fan van nadat ik hem in een loop heb gemikt 30 min langquote:Op donderdag 17 april 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Amy McDonald - This is the life
La la la lalaaaaaaaaaaaaaaaa *kweel*
MM en ik vroegen ons af wat voor accent ze nou heeft. Ik dacht echt engelsquote:Op donderdag 17 april 2008 19:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zomerhitwaardig wel vind ik![]()
beetje deuntje ergens a la ketchup song, kei vrolijk![]()
ze heeft een gave stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |