ik moet eerst een half uur allerlei meldingen wegklikken voor ik een keer verbinding hebquote:Op donderdag 17 april 2008 12:51 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Ow, dan moet je proberen in te loggen als administrator, die heeft wel alle rechten.
2 firewalls is een beetje overbodig ja![]()
Probeer dan eens geen ww in te vullen en gewoon op enter te drukken. Norton is idd heel hardnekkig. Je kunt hem niet eens even uitschakelen voor 5 min zonder 100x te moeten klikken in een woud van tabbladen en vinkjes.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik moet eerst een half uur allerlei meldingen wegklikken voor ik een keer verbinding heb![]()
Inloggen als admin heb ik geprobeerd, maar dan wil ie een wachtwoord wat ik niet heb, en nooit heb ingesteld ookNorton wil z'n klanten duidelijk niet zomaar laten gaan
thanxsquote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef Qwea het volgende:
marietje probeer veilige modus eens
En anders voor jr wachtwoord veranderen klik hierrr
Als je het administrator ww niet weet kan je voor 99% zeker het ww ook niet wijzigen ben ik bang.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef Qwea het volgende:
marietje probeer veilige modus eens
En anders voor jr wachtwoord veranderen klik hierrr
heb ik idd geprobeerd, maar dat doet ie nietquote:Op donderdag 17 april 2008 13:09 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Probeer dan eens geen ww in te vullen en gewoon op enter te drukken. Norton is idd heel hardnekkig. Je kunt hem niet eens even uitschakelen voor 5 min zonder 100x te moeten klikken in een woud van tabbladen en vinkjes.
Bij @home moesten we dus ook maar zeggen dat de klant Norton moest deïnstalleren.
Haha nee, dat moeten ze doen nadat het gesprek beëindigd isquote:Op donderdag 17 april 2008 13:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heb ik idd geprobeerd, maar dat doet ie niet![]()
en dan al die mensen die het ook niet gedeinstalleerd kregen weer tegen jou schreeuwen natuurlijklijkt me idd een hondenbaan
![]()
Is ook zoquote:Op donderdag 17 april 2008 13:17 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
.....
Hondenbaan vond ik het niet hoor. Die paar scheldende losers die ertussen zitten. Ach daarvan weet je ook meteen dat ze de volgende dag weer gewoon hun naamplaatje op het werk moeten dragen
Ik werk dan in een totaal andere tak van sport maar geef wel voorlichting. Mensen bellen mij de hele dag op over schooladviezen en intakeprocedures. Nou sta ik gister voor een groep om dat allemaal toe te lichten. Krijg ook nog positieve feedback dat het allemaal helder is.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:47 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Of
Ik: "wat is het probleem meneer/mevrouw?"
Klant: "mijn internet doet het niet meer"
Ik: "welke melding geeft de pc dan?"
Klant: "Unable to mount boot volume"
Ik:![]()
Of
Ik: "wat is het probleem meneer/mevrouw?"
Klant: "mijn internet doet het niet meer"
Ik: "welke melding geeft de pc dan?"
Klant: "Unable to boot from device iPod"
Ik:
Maar ik bleef altijd respectvol, vind wel dat je dat moet blijven want iedereen heeft zijn eigen specialiteit.
Zo oud is ze niet ( 58 ), ze doet altijd zo dom hulpeloos...quote:Op donderdag 17 april 2008 14:25 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Camera's en ouderen zijn geniaal. Vooral zodra je over megapixels en 2 gigabyte sd-kaartjes begint.
Het grappige is dat zeEerst de camera klaar moeten maken (opladen, geheugenkaarten erin). Zich de camera moeten aanleren Daarna in Windows kunnen gaan worstelen om de foto's terug te vinden
Om nog maar te zwijgen over alle voorgeprogrammeerde profielen
En dan komen ze terug van vakantie en hebben ze alle foto's in de nachtvisiestand gemaakt
Mn moeder liep zondag de hele dag met zowel de camera als de leesbril om haar nek rond.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:29 schreef Greys het volgende:
Je vergeet:
- Hun bril opzetten voordat ze kunnen zien op welk knopje ze moeten gaan drukken, zodat het moment alweer voorbij is...
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:42 schreef Greys het volgende:
*Grinnik*
Ik zie het helemaal voor me!
Mijn ouders waren dan ook verkocht toen ze mijn Fuji Finepix zagen, met lekker groot scherm, duidelijke knoppen en handig vast te houden. I quote "Beter dan dat kleine piel-ding van ons". Ze hebben hem nu dus ook gekocht. Kunnen ze weer opnieuw een handleiding gaan doorspitten
Als ik bij mijn ouders ben sla ik dan ook standaard even al hun foto's op, op de computer, en brandt ze op CD. Je weet maar nooit anders, waar ze blijven
Dan blijft er nog een tooltje over waarmee je het register kan wijzigen. Maar als "n00b" zou ik daar niet aan zitten als ik jou wasquote:Op donderdag 17 april 2008 13:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heb ik idd geprobeerd, maar dat doet ie niet![]()
en dan al die mensen die het ook niet gedeinstalleerd kregen weer tegen jou schreeuwen natuurlijklijkt me idd een hondenbaan
![]()
Heerlijk ding is dat iddquote:Op donderdag 17 april 2008 14:42 schreef Greys het volgende:
*Grinnik*
Ik zie het helemaal voor me!
Mijn ouders waren dan ook verkocht toen ze mijn Fuji Finepix zagen, met lekker groot scherm, duidelijke knoppen en handig vast te houden. I quote "Beter dan dat kleine piel-ding van ons". Ze hebben hem nu dus ook gekocht. Kunnen ze weer opnieuw een handleiding gaan doorspitten
Als ik bij mijn ouders ben sla ik dan ook standaard even al hun foto's op, op de computer, en brandt ze op CD. Je weet maar nooit anders, waar ze blijven
Geurkaars, Geurkaars, my kingdom for a geurkaarsquote:Op donderdag 17 april 2008 14:04 schreef Greys het volgende:
Cylon, ik wilde braaf iets gaan roepen over dat we hier niet aan vooroordelen en stempeltjes doen... totdat je over geurkaarsjes begon...![]()
![]()
(Grapje hoor)
Hoi liefjes! Ik ga me even door jullie helpdeskverhalen heen worstelen
Ik ga zo naar de stad. Als jij nou even je kingdom laat zien dan kan ik kijken of ik het wil en een geurkaarsje voor je meenemen.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:24 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Geurkaarsjes, Geurkaarsjes, my kingdom for a geurkaarsje
beetje up to date blijven hoor !quote:Op donderdag 17 april 2008 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Mijn zoon noemt me net oud omdat ik een nieuw liedje niet ken dat hij zit mee te kermen.
hehe ouwequote:Op donderdag 17 april 2008 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Mijn zoon noemt me net oud omdat ik een nieuw liedje niet ken dat hij zit mee te kermen.
dat moet je ook verdienenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:35 schreef Qwea het volgende:ik heb nog steeds geen weekend
IK WIL WEEKEND
Nog maar 1 dagjequote:Op donderdag 17 april 2008 18:35 schreef Qwea het volgende:ik heb nog steeds geen weekend
IK WIL WEEKEND
quote:
Ja, wrijf het ff in ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 18:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nog maar 1 dagje![]()
Voor mij nog maar een half dagjeEn dan komt Anka me ook nog ophalen, dus hoef ik ook al niet bijna 3 uur met het OV te reizen verdorie
![]()
Wordt maar lekker kapster.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou en of ik dat 500x dubbel en dwars verdiend heb.
ICT'er zijn sucks
Big time
Been there, done that (nog steeds trouwens) om de zoveel tijd moet ik een nieuw tobo omdat er van alles tussen zitquote:Op donderdag 17 april 2008 18:39 schreef Greys het volgende:
Ik zit gewoon te eten en te Fokken tegelijk, romantisch he?
HAHAHAHAHAAHAHAHA HILARISCH MENquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:54 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb in F&F gepost![]()
Het ging per ongeluk!![]()
![]()
Ik denk nog heel vaak aan de zaterdagen vol spectakel, glamour en nijdt. Waargreys
met 100 kilometer/uur in haar smart naar huis scheurt om een glims te vangen van Wendy's bot-cleavage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |