Alain C. is ook zo'n voorbeeld. Ik bedoel: wat heeft die kerel gemaakt? En waarom wordt ie overladen met nominaties voor prijzen terwijl ik nog nooit iets goeds van die man heb gehoord?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Evident. Natuurlijk. Ben ik het in de meeste gevallen ook mee eens. Artiesten die maar 1 goed nummer hebben bijvoorbeeld. Maar dat neemt niet weg dat er toch hele groeperingen artiesten zijn die ik überhaupt niet voorbij hoef te horen komen. Had Nickelback nou 1 goed nummer ....
Maar misschien is het wel een hele aardig jongenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alain C. is ook zo'n voorbeeld.
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:08 schreef Againzender het volgende:
Zo, Stenders was weer goed bezig gisteravond?
Hm... welke van David G. had je verwacht dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:18 schreef on_air het volgende:
Niet zoals ik gehoopt had, David dan.
Toch wel mooi.
Dit is toch de re-release versie?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... welke van David G. had je verwacht dan?
Kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 10:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Dit is toch de re-release versie?
Of ben ik zo verslaafd aan de Babylon II versie?
Idd. Minder 3FM-waardig, doch mooiquote:En This Years Love zou ook leuk zijn, of My oh My.
Hoewel minder vreugdevol natuurlijk.
Geen idee, maar request emquote:Op woensdag 16 april 2008 10:30 schreef on_air het volgende:
Waarom heb ik zo de dringende behoefte om de Jazzpolitie - Er Zijn Geen Woorden Meer te horen?
Je zou ze moeten horen....quote:Op woensdag 16 april 2008 10:30 schreef on_air het volgende:
Waarom heb ik zo de dringende behoefte om de Jazzpolitie - Er Zijn Geen Woorden Meer te horen?
Goed idee eigenlijk welquote:Op woensdag 16 april 2008 10:30 schreef on_air het volgende:
omdat je de Police hoort?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:30 schreef on_air het volgende:
Moet ik wel wat zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
omdat je de Police hoort?
ik vind dat een ontzettend Henk Westbroek nummer trouwens, heeft hij het soms geschreven?
Ik had je alquote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef borisz het volgende:
tvp
mogge
lastFM wat mensen toegevoegd. Als er nog meer geintresseerden zijn, boris88 is de username. Mijn avatar daar ook maar even opgezet
.
Ik zal hem wel weer eens onderin zetten.
nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef borisz het volgende:
tvp
mogge
lastFM wat mensen toegevoegd. Als er nog meer geintresseerden zijn, boris88 is de username. Mijn avatar daar ook maar even opgezet
.
Ik zal hem wel weer eens onderin zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |