quote:Op woensdag 16 april 2008 09:32 schreef on_air het volgende:
Ik hou al op met posten. Komt wel weer als ze bagger gaan draaien.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:35 schreef cosmick het volgende:
[..]. Heb er geen last van hoor, al hoop ik wel dat je nu eindelijk eens in ziet dat het toch best wel een vreselijk kutnummer is.
.
Heb er nog geen last van. Er zijn platen waar ik 10x meer last van hebquote:Op woensdag 16 april 2008 09:43 schreef Glacier het volgende:
Alweer deze van Nickelback...ik begin er nu wel een beetje moe van de te worden..
Dit is gewoon Nickelback ansich. Alles. Nickelback. Period. Gristenrock. Sterf.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb er nog geen last van. Er zijn platen waar ik 10x meer last van heb![]()
Daarom kijk ik ook nooit naar de artiest. Ik ben nergens fan van, omdat elke artiest soms baggernummers maakt. Als een nummer leuk klinkt, ben ik fan van dat nummer.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Dit is gewoon Nickelback ansich. Alles. Nickelback. Period. Gristenrock. Sterf.
"Wij zijn tegen alcohol, tattoo's, sex and the rock and roll way of life" ;W.
Evident. Natuurlijk. Ben ik het in de meeste gevallen ook mee eens. Artiesten die maar 1 goed nummer hebben bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 april 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook nooit naar de artiest. Ik ben nergens fan van, omdat elke artiest soms baggernummers maakt. Als een nummer leuk klinkt, ben ik fan van dat nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |