quote:Op woensdag 16 april 2008 09:32 schreef on_air het volgende:
Ik hou al op met posten. Komt wel weer als ze bagger gaan draaien.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:35 schreef cosmick het volgende:
[..]. Heb er geen last van hoor, al hoop ik wel dat je nu eindelijk eens in ziet dat het toch best wel een vreselijk kutnummer is.
.
Heb er nog geen last van. Er zijn platen waar ik 10x meer last van hebquote:Op woensdag 16 april 2008 09:43 schreef Glacier het volgende:
Alweer deze van Nickelback...ik begin er nu wel een beetje moe van de te worden..
Dit is gewoon Nickelback ansich. Alles. Nickelback. Period. Gristenrock. Sterf.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb er nog geen last van. Er zijn platen waar ik 10x meer last van heb![]()
Daarom kijk ik ook nooit naar de artiest. Ik ben nergens fan van, omdat elke artiest soms baggernummers maakt. Als een nummer leuk klinkt, ben ik fan van dat nummer.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Dit is gewoon Nickelback ansich. Alles. Nickelback. Period. Gristenrock. Sterf.
"Wij zijn tegen alcohol, tattoo's, sex and the rock and roll way of life" ;W.
Evident. Natuurlijk. Ben ik het in de meeste gevallen ook mee eens. Artiesten die maar 1 goed nummer hebben bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 april 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook nooit naar de artiest. Ik ben nergens fan van, omdat elke artiest soms baggernummers maakt. Als een nummer leuk klinkt, ben ik fan van dat nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |