quote:Op woensdag 16 april 2008 09:32 schreef on_air het volgende:
Ik hou al op met posten. Komt wel weer als ze bagger gaan draaien.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:35 schreef cosmick het volgende:
[..]. Heb er geen last van hoor, al hoop ik wel dat je nu eindelijk eens in ziet dat het toch best wel een vreselijk kutnummer is.
.
Heb er nog geen last van. Er zijn platen waar ik 10x meer last van hebquote:Op woensdag 16 april 2008 09:43 schreef Glacier het volgende:
Alweer deze van Nickelback...ik begin er nu wel een beetje moe van de te worden..
Dit is gewoon Nickelback ansich. Alles. Nickelback. Period. Gristenrock. Sterf.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb er nog geen last van. Er zijn platen waar ik 10x meer last van heb![]()
Daarom kijk ik ook nooit naar de artiest. Ik ben nergens fan van, omdat elke artiest soms baggernummers maakt. Als een nummer leuk klinkt, ben ik fan van dat nummer.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Dit is gewoon Nickelback ansich. Alles. Nickelback. Period. Gristenrock. Sterf.
"Wij zijn tegen alcohol, tattoo's, sex and the rock and roll way of life" ;W.
Evident. Natuurlijk. Ben ik het in de meeste gevallen ook mee eens. Artiesten die maar 1 goed nummer hebben bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 april 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook nooit naar de artiest. Ik ben nergens fan van, omdat elke artiest soms baggernummers maakt. Als een nummer leuk klinkt, ben ik fan van dat nummer.
Alain C. is ook zo'n voorbeeld. Ik bedoel: wat heeft die kerel gemaakt? En waarom wordt ie overladen met nominaties voor prijzen terwijl ik nog nooit iets goeds van die man heb gehoord?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Evident. Natuurlijk. Ben ik het in de meeste gevallen ook mee eens. Artiesten die maar 1 goed nummer hebben bijvoorbeeld. Maar dat neemt niet weg dat er toch hele groeperingen artiesten zijn die ik überhaupt niet voorbij hoef te horen komen. Had Nickelback nou 1 goed nummer ....
Maar misschien is het wel een hele aardig jongenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alain C. is ook zo'n voorbeeld.
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:08 schreef Againzender het volgende:
Zo, Stenders was weer goed bezig gisteravond?
Hm... welke van David G. had je verwacht dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:18 schreef on_air het volgende:
Niet zoals ik gehoopt had, David dan.
Toch wel mooi.
Dit is toch de re-release versie?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... welke van David G. had je verwacht dan?
Kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 10:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Dit is toch de re-release versie?
Of ben ik zo verslaafd aan de Babylon II versie?
Idd. Minder 3FM-waardig, doch mooiquote:En This Years Love zou ook leuk zijn, of My oh My.
Hoewel minder vreugdevol natuurlijk.
Geen idee, maar request emquote:Op woensdag 16 april 2008 10:30 schreef on_air het volgende:
Waarom heb ik zo de dringende behoefte om de Jazzpolitie - Er Zijn Geen Woorden Meer te horen?
Je zou ze moeten horen....quote:Op woensdag 16 april 2008 10:30 schreef on_air het volgende:
Waarom heb ik zo de dringende behoefte om de Jazzpolitie - Er Zijn Geen Woorden Meer te horen?
Goed idee eigenlijk welquote:Op woensdag 16 april 2008 10:30 schreef on_air het volgende:
omdat je de Police hoort?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:30 schreef on_air het volgende:
Moet ik wel wat zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
omdat je de Police hoort?
ik vind dat een ontzettend Henk Westbroek nummer trouwens, heeft hij het soms geschreven?
Ik had je alquote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef borisz het volgende:
tvp
mogge
lastFM wat mensen toegevoegd. Als er nog meer geintresseerden zijn, boris88 is de username. Mijn avatar daar ook maar even opgezet
.
Ik zal hem wel weer eens onderin zetten.
nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef borisz het volgende:
tvp
mogge
lastFM wat mensen toegevoegd. Als er nog meer geintresseerden zijn, boris88 is de username. Mijn avatar daar ook maar even opgezet
.
Ik zal hem wel weer eens onderin zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |