Via die steen werd Mo naar de aarde gebracht door Allah.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:49 schreef Monolith het volgende:
4000 jaar geleden werden de problemen in het Midden-Oosten nog radicaler aangepakt.
quote:Quote of the day
"Legal immigration is more than just a social value. It is an economic necessity. The United States is producing more jobs than workers, and we need immigrants at all skill levels to balance the equation if we are to remain an economic superpower."
Thomas J. Donohue, U.S. Chamber of Commerce President and CEO
Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heet geen Mo.
Netjes! Zeg, je post wel vaak wegen uit Marokko, is er niets anders dan asfalt?quote:
Nee natuurlijk niet, al die Marokkanen zitten in Nederland te profiteren van een uitkering.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heet geen Mo.
En hier is je nieuwe pic:
[ afbeelding ]
Hmmm, geen files.
Er is niets anders dan asfalt, gebouwen uit de 13e eeuw, bergen en zand. En mijn naam is geheim.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe dan?
[..]
Netjes! Zeg, je post wel vaak wegen uit Marokko, is er niets anders dan asfalt?
Hmmm... A73. Mooi, Karim!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heet geen Mo.
En hier is je nieuwe pic:
[ afbeelding ]
Hmmm, geen files.
Geheim, bedankt!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is niets anders dan asfalt, gebouwen uit de 13e eeuw, bergen en zand. En mijn naam is geheim.![]()
Nu weet je wat er met die uitkeringen gebeurtquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, al die Marokkanen zitten in Nederland te profiteren van een uitkering.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geheim, bedankt!
Wat een bijzondere naam is dat.
Goeie investering, asfalt! Komen ze bij het capitulatiekabinet nou nooit op.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nu weet je wat er met die uitkeringen gebeurd
Ja, zeker mooi, helaas ook erg crimineel een straat verder dan waar jij wrs. vertoefd hebt....quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wist niet dat het bestond, maar ik heb vanavond zowaar een stukje mooi Rotterdam gevonde. Delfshaven.
Waarom ben je uitgedanst, Geheim?quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef NJ het volgende:
Drugshond heeft aangegeven dat de koek voor hem op is en daarom gaan we op zoek naar een vervanger.
Ben jij iemand die veel online is en een echte nieuwsjunkie is? Kan je de delicate balans vinden tussen de moslimbashers en moslimknuffelaars? Denk je die fijne lijn tussen een discussie op het scherpst van de snede en ouderwetse bashpartij te kunnen trekken? En vind je het ook gewoon leuk om je steentje bij te dragen aan het forum samen met de rest van het team van NWS & POL en de overige mods?
Dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet op forum@fok.nl en wel voor 20 april 2008 om 20:00.
Koei likt hond?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:29 schreef Mutant01 het volgende:
Als mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |