Via die steen werd Mo naar de aarde gebracht door Allah.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:49 schreef Monolith het volgende:
4000 jaar geleden werden de problemen in het Midden-Oosten nog radicaler aangepakt.
quote:Quote of the day
"Legal immigration is more than just a social value. It is an economic necessity. The United States is producing more jobs than workers, and we need immigrants at all skill levels to balance the equation if we are to remain an economic superpower."
Thomas J. Donohue, U.S. Chamber of Commerce President and CEO
Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heet geen Mo.
Netjes! Zeg, je post wel vaak wegen uit Marokko, is er niets anders dan asfalt?quote:
Nee natuurlijk niet, al die Marokkanen zitten in Nederland te profiteren van een uitkering.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heet geen Mo.
En hier is je nieuwe pic:
[ afbeelding ]
Hmmm, geen files.
Er is niets anders dan asfalt, gebouwen uit de 13e eeuw, bergen en zand. En mijn naam is geheim.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe dan?
[..]
Netjes! Zeg, je post wel vaak wegen uit Marokko, is er niets anders dan asfalt?
Hmmm... A73. Mooi, Karim!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heet geen Mo.
En hier is je nieuwe pic:
[ afbeelding ]
Hmmm, geen files.
Geheim, bedankt!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is niets anders dan asfalt, gebouwen uit de 13e eeuw, bergen en zand. En mijn naam is geheim.![]()
Nu weet je wat er met die uitkeringen gebeurtquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, al die Marokkanen zitten in Nederland te profiteren van een uitkering.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geheim, bedankt!
Wat een bijzondere naam is dat.
Goeie investering, asfalt! Komen ze bij het capitulatiekabinet nou nooit op.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nu weet je wat er met die uitkeringen gebeurd
Ja, zeker mooi, helaas ook erg crimineel een straat verder dan waar jij wrs. vertoefd hebt....quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wist niet dat het bestond, maar ik heb vanavond zowaar een stukje mooi Rotterdam gevonde. Delfshaven.
Waarom ben je uitgedanst, Geheim?quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef NJ het volgende:
Drugshond heeft aangegeven dat de koek voor hem op is en daarom gaan we op zoek naar een vervanger.
Ben jij iemand die veel online is en een echte nieuwsjunkie is? Kan je de delicate balans vinden tussen de moslimbashers en moslimknuffelaars? Denk je die fijne lijn tussen een discussie op het scherpst van de snede en ouderwetse bashpartij te kunnen trekken? En vind je het ook gewoon leuk om je steentje bij te dragen aan het forum samen met de rest van het team van NWS & POL en de overige mods?
Dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet op forum@fok.nl en wel voor 20 april 2008 om 20:00.
Koei likt hond?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:29 schreef Mutant01 het volgende:
Als mij?
De Pilgrim Fathers zijn vanuit Delftshaven vertrokken. En Piet Hein is er geboren. Best een leuk stukje, jammer van de mensen die er wonen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wist niet dat het bestond, maar ik heb vanavond zowaar een stukje mooi Rotterdam gevonde. Delfshaven.
Ja, het was eerst ff langs belhuizen, shoarmazaken en nog meer belhuizen lopen voor ik bij de haven zelf kwamquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, zeker mooi, helaas ook erg crimineel een straat verder dan waar jij wrs. vertoefd hebt....
Pakistan, voorvechter van religieuze tolerantie.quote:Nederland moet PVV-leider Geert Wilders vervolgen wegens zijn anti-Koranfilm Fitna. De moslimlanden van de VN-mensenrechtenraad zeggen dat Wilders aanzet tot haat jegens moslims over de gehele wereld.
Onder aanvoering van Pakistan pleiten de isamitische landen vandaag voor juridische maatregelen tegen Wilders. “Ondanks een indrukwekkend aantal wetten en de uitgebreide plannen om racisme en xenofobie tegen te gaan, hebben recente acties van individuen om aan te zetten tot racisme en religieuze intolerantie de moslimwereld geschokt”, aldus de Pakistaanse ambassadeur Masood Khan tegen de VN-mensenrechtenraad die vandaag bijeen is in Genève. Khan noemde het knip- en plakwerk van Wilders ''een lasterlijke documentaire die slechts bedoeld is moslims te demoniseren en de boodschap van de Koran te verdraaien.''
Mwoah.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
Drugshond weg? Zonde.
Zei ik toen hij aantrad ook; hij heeft zich ten volle gerevancheerd tov mijn eerste oordeel toen.quote:
"Gefeliciteerd, u bent aangenomen!"quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Begin eens met idioot, lui en achterbaks.
Dat is wel aardig. Juist omdat het zo on-Rotterdams is.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Daar ben ik te oud voor.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:12 schreef MrX1982 het volgende:
En dan lekker hossen in de pit?
Arch Enemy doet niet aan Wall of Deaths, daarvoor kan je beter bij DevilDriver zijn. Nou, ok, voorruit, beetje raggen in pitquote:Op woensdag 16 april 2008 00:18 schreef Autodidact het volgende:
Kom nou toch. Wall of death.
hele artikel: http://www.wereldomroep.nl/actua/regio/verreoosten/080415-nepalquote:Nachtmerrie VS wordt werkelijkheid
door Johan Huizinga
15-04-2008
Maoïsten die de macht grijpen: de ultieme nachtmerrie van de VS wordt werkelijkheid. In het koninkrijk Nepal nemen de maoïsten na hun ruime overwinning bij de verkiezingen de macht over. De VS, maar zeker ook India dat kampt met groeiend maoïstisch verzet in eigen land, maken zich ernstig zorgen. De vraag blijft hoezeer het maoïstisch succes in Nepal als een inktvlek zal werken. Want maoïsten aan de macht hebben ook rekening te houden met de realiteit, de realiteit van de vrije markt.
Zo'n mooie naamquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is niets anders dan asfalt, gebouwen uit de 13e eeuw, bergen en zand. En mijn naam is geheim.![]()
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=112234quote:Troubleshooter Dig Istha bekommert zich de rest van dit jaar om de woordvoering van de ministers Jacqueline Cramer (Milieu) en Ella Vogelaar (Wijken en Integratie). ,,Wat er met hen mis is? Dat mag u zelf interpreteren.,,
DEN HAAG - Een vliegtuigmaatschappij die levende eekhoorntjes fijnhakt of een justitieminister in de knel? Communicatiedeskundige en crisismanager Dig Istha (1949) weet raad. Morgen treedt hij aan als interim-directeur voorlichting bij het ministerie van Vrom. De huidige directeur vertrekt naar de Rijksgebouwendienst.
Istha, die een eigen communicatiebureau heeft, verschijnt meestal ten tonele als er iets aan de hand is. Dus wat is er mis met de ministers Cramer van Milieu en Vogelaar voor Integratie die de scepter zwaaien op het departement? ,,Ik ben nog niet begonnen. Het feit dat ik naar het ministerie ga, moeten jullie journalisten maar zelf interpreteren. Ik wil er niets over zeggen,,, zegt Istha. Beide PvdA-ministers waren bij hun aantreden de trots van partijleider Wouter Bos. Maar ze hebben die verwachtingen niet waargemaakt. De achterstandswijken van Vogelaar zijn nog niet het begin van een prachtwijk en Cramer brengt haar milieubeleid slecht voor het voetlicht.
Istha: ,,Ik weet bij wijze van spreken nog niet eens waar het ministerie van Vrom staat in Den Haag. Het is een van de grotere departementen met een grote afdeling communicatie van meer dan honderd voltijds arbeidsplaatsen. Die moet worden gereorganiseerd. Dat vind ik leuk om te doen.,, Verder is hij tot eind van dit jaar voorlichter van Cramer en bemoeit hij zich ook met de woordvoering van Vogelaar.
Het hoorde vroeger dan toch ook bij Delft?quote:Op woensdag 16 april 2008 00:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is wel aardig. Juist omdat het zo on-Rotterdams is.
quote:Dit zweeft boven ons
AMSTERDAM - Je ziet ze niet, maar er cirkelt wel degelijk van alles om ons heen, zoals blijkt uit deze door een computer van de Europese ruimteorganisatie ESA gemaakte opname van de aarde.
Sinds de lancering van de Spoetnik op 4 oktober 1957 zijn er ongeveer 6000 satellieten in een baan om de aarde gebracht. De ESA schat dat er 800 satellieten operationeel zijn.
Volgens de ESA zweven er nu 12.000 'objecten' om ons heen, waarvan 11.500 zich op een relatief lage hoogte bevinden van tussen de 800 en 1500 kilometer afstand van de aarde.
Het gaat hierbij vooral om militaire, wetenschappelijke en navigatiesatellieten en niet te vergeten een heleboel grote stukken ruimteafval en afgedankte satellieten.
De afvalberg boven onze hoofden groeit flink: het schroot kan decennia rond zweven voordat het uiteindelijk in de atmosfeer verbrandt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |