Pff nepperdsquote:In totaal werden er 168 antwoorden door de FOK!kers ingestuurd.
Hij heeft me bij 'n paar wat op weg geholpenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjimz heeft jou de antwoorden gegeven?
* kuch *quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel verdacht dat alle prijswinnaars voor Ajax zijn.
Gaaf he?! Ik win eigenlijk ook nooit iets, niet dat ik zo'n fanatieke prijsvragenhunter ben, maar tochquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:33 schreef jna het volgende:
Voor het eerst in m'n leven dat ik een prijsvraag of iets dergelijks win
Lorient was wel te doen maar ik wist het logo wat in het Porto logo stond nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:36 schreef RayMania het volgende:
Ik wist ze ook alle tien, maar weer niet gewonnen. Ik win nooit iets!
Er waren ook redelijk veel inzendingen met negen goed, Lorient was nog wel eens lastig.
zeker verdachtquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel verdacht dat alle prijswinnaars voor Ajax zijn.
klopt! Niet mijn persoonlijke favoriet. Maar het is zeker een mooie.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:44 schreef RayMania het volgende:
Trouwens, het Vasco da Gama logo was ooit verkozen tot mooiste voetballogo, hier in VBL, dus de VBL-users móesten die wel weten.
Die was ook niet zo lastig inderdaad. Die slingers vond ik de moeilijkste.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:44 schreef RayMania het volgende:
Trouwens, het Vasco da Gama logo was ooit verkozen tot mooiste voetballogo, hier in VBL, dus de VBL-users móesten die wel weten.
Ach, ik heb al een Vasco da Gama shirt. Das ook mooiquote:Op woensdag 16 april 2008 00:44 schreef RayMania het volgende:
Dat was de bedoelingquote:Op woensdag 16 april 2008 10:08 schreef toma het volgende:
Eerlijk gezegd had ie wel wat lastiger gemogen. Ik kende 9 vd 10 logo's uit mn hoofd, denk dat dat bij veel users het geval is geweest. Vandaar dat het percentage goede inzendingen zo hoog is.
Hoe kom je daar aan?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, ik heb al een Vasco da Gama shirt. Das ook mooi
Maar die Oranje had ik ook wel willen hebben
anders wil ik wel een plaatsje innemen hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Linuxje en MSNMGR (ofzo) moeten nog even hun adres en maat PMen, dan kan Aktiesport het één en ander gaan verzenden.
Ik die anderequote:Op donderdag 17 april 2008 15:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
anders wil ik wel een plaatsje innemen hoor
Zo lang hun niet reageren moet ik op mijn shirt wachten zeker? Als het te lang duurt gewoon twee anderen loten zeg ik. Die twee kwamen toch nooit in VBL, dus zo erg zou ik het niet vindenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Linuxje en MSNMGR (ofzo) moeten nog even hun adres en maat PMen, dan kan Aktiesport het één en ander gaan verzenden.
Rustig aanquote:Op donderdag 17 april 2008 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo lang hun niet reageren moet ik op mijn shirt wachten zeker? Als het te lang duurt gewoon twee anderen loten zeg ik. Die twee kwamen toch nooit in VBL, dus zo erg zou ik het niet vinden.
Bedankt voor je steunquote:Op donderdag 17 april 2008 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo lang hun niet reageren moet ik op mijn shirt wachten zeker? Als het te lang duurt gewoon twee anderen loten zeg ik. Die twee kwamen toch nooit in VBL, dus zo erg zou ik het niet vinden.
Ik weet niet of clumsy_clown alle tien de gegevens binnen heeft gekregen. Zal het eens vragenquote:
ik had t ook aan hem gevraagd wanneer ik m binnen zou krijgen maar ik heb nog niks terug gekregen.quote:Op maandag 21 april 2008 12:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet niet of clumsy_clown alle tien de gegevens binnen heeft gekregen. Zal het eens vragen.
Het is een haarquote:Op maandag 21 april 2008 12:30 schreef toma het volgende:
[..]
ik had t ook aan hem gevraagd wanneer ik m binnen zou krijgen maar ik heb nog niks terug gekregen.
achso!quote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is een haar. Maar eerst moeten de gegevens binnen zijn, dan stuurt Aktie Sport naar FOK! en FOK! stuurt dan naar de winnaars. Ik heb geen idee hoelang dat allemaal duurt, zal het navragen
.
Vast wel, hoop het wel voor jullie. Ik heb het nagevraagd, nog geen reactie terug.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:20 schreef DrDentz het volgende:
krijgen we ze wel voor het EK?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:56 schreef RayMania het volgende:
Aktiesport en de PR van FOK! zijn er druk mee bezig, komt allemaal goed. Houd er ook rekening mee dat niet alle gegevens van de 10 winnaars gelijk waren doorgegeven, plus natuurlijk Koninginnedag, Hemelvaart en vakanties wat tussendoor komt.
Hoop dat jullie het ruim voor het EK hebben. Twijfel daar ook niet aan eigenlijk.
Gewoon eventjes geduld hebben.
ik vind de uit-shirts eigelijk verschrikkelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jammer dat je niet kunt kiezen tussen uit of thuis want de home shirtjes zijn afgrijselijk, maar toch gefeliciteerd iedereen
Sowieso kijken we 'n gegeven paard niet in de bek hequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jammer dat je niet kunt kiezen tussen uit of thuis want de home shirtjes zijn afgrijselijk, maar toch gefeliciteerd iedereen
Alle ingestuurden in Excel ingevoerd en via deze site 10 willekeurige getallen getrokken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:16 schreef toma het volgende:
@Ray, hoe had je nou de winnaars uitgeloot?
Ik ben bang van niet. De t-shirts zijn gisteren binnengekomen bij ons, en moeten allemaal stuk voor stuk verpakt worden en daarna opgestuurd worden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:57 schreef MSNMGH het volgende:
gaat het nog lukken voor dit weekend, dan staat ie ingepland voor gebruik
Ok, wanneer verwacht je dat wij ze hebben?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. De t-shirts zijn gisteren binnengekomen bij ons, en moeten allemaal stuk voor stuk verpakt worden en daarna opgestuurd worden.
Dat is het nare van prijzen die je niet binnen kan krijgen voordat de actie start, dan is de nasleep altijd wat langer.
woensdag binnen, donderdagochtend uitpakken, donderdagmiddag inpakken, vrijdagochtend adressen uitprinten en op het poststuk plakken, vrijdagmiddag naar het postkantoor, zaterdagochtend bezorgd door de post, appeltje eitjequote:Op donderdag 15 mei 2008 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. De t-shirts zijn gisteren binnengekomen bij ons, en moeten allemaal stuk voor stuk verpakt worden en daarna opgestuurd worden.
Dat is het nare van prijzen die je niet binnen kan krijgen voordat de actie start, dan is de nasleep altijd wat langer.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:23 schreef DrDentz het volgende:
en anders hebben we ze ruim op tijd voor het WK
neequote:Op donderdag 22 mei 2008 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, dat is wel een interessante prijs.
Hebben de prijswinnaars de shirts al trouwens?
Ik had de gegevens van de winnaars pas op 18 april binnen, en de shirts 14 mei. En dit is bepaald niet de enige prijsvraag waar we mee bezig zijn. Het duurt mij ook te lang (en da's deels mijn schuld, wegens persoonlijke omstandigheden ben ik al praktisch 2 weken niet echt op FOK! geweest), maar om nou te zeggen dat de hele prijsvraag nutteloos is, gaat ook wat te verquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Al meer dan een maand later. Mijn god, je had hem beter kunnen bestellen.
Dat gaat ook zeker te ver, maar het is wel heel heel erg lang. Maar dat zou ook nog wel kunnen gebeuren, zeker met die feestdagen. Alleen is het weer zo typisch FOK dat users achter iets aan moeten gaan, terwijl je 100% lichte ergernis weg kan nemen door het te communiceren via je een PM, topic of med'je ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had de gegevens van de winnaars pas op 18 april binnen, en de shirts 14 mei. En dit is bepaald niet de enige prijsvraag waar we mee bezig zijn. Het duurt mij ook te lang (en da's deels mijn schuld, wegens persoonlijke omstandigheden ben ik al praktisch 2 weken niet echt op FOK! geweest), maar om nou te zeggen dat de hele prijsvraag nutteloos is, gaat ook wat te ver.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat gaat ook zeker te ver, maar het is wel heel heel erg lang. Maar dat zou ook nog wel kunnen gebeuren, zeker met die feestdagen. Alleen is het weer zo typisch FOK dat users achter iets aan moeten gaan, terwijl je 100% lichte ergernis weg kan nemen door het te communiceren via je een PM, topic of med'je ofzo.
Maak desnoods een topic in MED aan voor alle prijsvragen en die update je met de status van de afwikkeling van de prijsvraag. Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt, dan heb je iets gewonnen; dan gaat er een week of drie overheen, dan vraag je er maar weer eens na, na nog weer eens twee weken reken je nergens op en ineens na 3 maanden heb je het nog in je brievenbus...
Ik moet vanavond zelf werkenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:35 schreef RayMania het volgende:
Eindelijk! Veel plezier ermee Eric. Komt mooi uit voor vanavond!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Effe snel 'n foto gemaakt, ik ben helemaal EK-voorbereid:
[ afbeelding ]
tja, de mijne valt ook een beetje groot uit. Maar ik denk dat een M te klein zou zijn. Zit een beetje tussen een M en een L in denk ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tis aan 't NL-elftal te zien eigenlijk slim-fit, had ik toch 'n maatje kleiner moeten pakken
Die komt wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vette foto
Hier is hij ook binnen. Foto komt niet.
Ik had het je tussen de regels door ook duidelijk gemaakt, maar je snapte de hints nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
Had dat een maand geleden gezegd, dan had ik je voorgetrokken.
Begin maar met overvloed aan bier en frituur tijdens de oefenwedstrijden ipv tijdens het EK, dan past hij misschien als het EK begint.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:49 schreef toma het volgende:
[..]
tja, de mijne valt ook een beetje groot uit. Maar ik denk dat een M te klein zou zijn. Zit een beetje tussen een M en een L in denk ik.
die bierbuik komt er heul niet. Dan blijf ik liever zwemmen in mn shirtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Begin maar met overvloed aan bier en frituur tijdens de oefenwedstrijden ipv tijdens het EK, dan past hij misschien als het EK begint.
Is je geraden ook.quote:
ik ben 1,85 m en 75 kilo. Maar hij valt redelijk groot uit. Denk dat een M weer net iets te klein zou zijn. Zit een beetje tussen een M en een L in.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:59 schreef VoreG het volgende:
Maar je hebt nu een L en die is te groot?
Hoe groot ben jij dan, want ik heb net de XL besteld op Perrysport
Ik ook zoiets. Dat wordt dus zwemmen in een XL.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:03 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben 1,85 m en 75 kilo. Maar hij valt redelijk groot uit. Denk dat een M weer net iets te klein zou zijn. Zit een beetje tussen een M en een L in.
Ik heb het shirt in XL en ben 1.88/ 74 kilo en het valt bij mij reuze mee.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Dat wordt dus zwemmen in een XL.
Het oude Nederland uitshirt had ik in een XL en ook de Ajax shirts heb ik in een XL.
Mwah ik merk het wel en anders ruil ik em
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:13 schreef VoreG het volgende:
1.85 en 78kg gaat dus helemaal goed komen!
Toma is gewoon een kip!
Brengt me op een ideequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |