abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58122659
Arme Finn... Had max van Pinquit het ook niet laatst?
Ik duim mee voor een goede nachtrust voor Ive. Ronja lijkt ook weer een beetje gedraaid te zijn. Morgen gaat ze een nachtje logeren, fijn voor haar en fijn voor mij
pi_58122675
Jet!
Lijkt ze niet onwijs groot ineens, Sjak?
  donderdag 17 april 2008 @ 21:48:49 #33
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58122771
Heel groot maar aan de andere kant ook ineens heel klein nu ze zo wil knufelen weer! Het is heel dubbel vind ik!
Lekker douchen!
pi_58134053
tis ook wel heel wat voor een kind, eerst lekker de aandacht voor zich alleen en dan nu een babietje erbij, kan me voorstellen dat dat even wennen is

Over dat slaapgedoe, Meike is thuis nu vrij rustig aan het slapen
Maar we gaan ook nog weleens bij vrienden kolonisten (spel)
Dan wordt ze standaard rond half 12 wakker, en ik laat haar daar niet gillen
Met als gevolg dat ze halverwege een potje lekker op schoot muntjes zit te tellen
Ze kan waarschijnlijk op jonge leeftijd al kolonisten haha

Die Thies zeg, wat een stuntman!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:20:15 #35
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58136342
Oeh Finn, dat klinkt gek, 'hand- voet- en mondziekte'. Heeft hij er veel last van Jojo?

Sjak, wat klinkt dat liiiiieeeeef!
Succes met je twee kleine ukkies.
Haar hoofd in de boter!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:55:41 #36
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58137108
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:20 schreef Moonah het volgende:
Oeh Finn, dat klinkt gek, 'hand- voet- en mondziekte'. Heeft hij er veel last van Jojo?

Sjak, wat klinkt dat liiiiieeeeef!
Succes met je twee kleine ukkies.
Haar hoofd in de boter!
Nee, van de plekjes zelf niet. Hij was alleen aan het begin van de week niet helemaal zichzelf, slecht slapen en snel huilerig, dat zla wel hierdoor gekomen zijn.

Sjak, wat ontzettend schattig, Jetske als grote zus En wat lekker boevig, al die streken ineens
Ik kan nu al helemaal wegsmelten bij het idee dat Finn straks ook een grote broer is.
pi_58137970
Mikael heeft van zo'n houten trein van IKEA gekregen. Kind is dolgelukkig
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:43:39 #38
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58138307
ach finn toch, wat naar!
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:45 schreef owlet het volgende:
Arme Finn... Had max van Pinquit het ook niet laatst?

nee, dat was Suus! van ireth
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:02:10 #39
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58140131
Herkent iemand dit? Dean heeft maandag zijn BMR gehad en hij heeft nu ineens, precies op de plek waar hij in zijn beentje geprikt is een langwerpige rode plek...bellen naar het CB en de huisarts brengt tot zover niet veel duidelijkheid, de reactie is wat aan de vroege kant volgens de CB arts, dus ze vroeg zich af of het wel een reactie op de prik wás (lijkt me sterk als het aan iets anders ligt want het is precies de prik-plek) en allebei de artsen zeggen alleen maar "Houd het ff in de gaten".

Ja, dóh .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_58140554
Ronja heeft ook een rood plekje gehad rondom de prikplek bij BMR. Het ging vanzelf weer over en de arts had er al voor gewaarschuwd dus zo heel vreemd zal het niet zijn.
Volgens mij is het niet eens zo vroeg voor een huidreactie op de prik. Wel misschien voor een totale lichaamsreactie op de entstof zelf maar een reactie van de huid op het feit dat er iets vreemds naar binnen is gespoten, wat voor stof dan ook, lijkt me niet vreemd.

Maar goed, arnica smeren werkt hier wel goed bij prikplekken. Al gaat het dan meer om de zwelling, niet om een rode plek denk ik. Op het CB wordt preventief arnica gesmeerd vlak voor het prikken en ik smeer thuis nog een keertje extra.

Alleen gaat BMR niet in de spier, toch? Arnica is echt een spier-iets. Misschien een beetje calendula zalf dan om de huid tot rust te brengen.
pi_58140615
Vervelend voor Finn, gelukkig heeft hij er niet zoveel last van!

Thies, brokkenpiloot. Af en toe kunnen ze nog zo onhandig zijn.

Jetske klein boefje, hoofd in de boter.
Wel schattig dat ze zoveel wil knuffelen.

Vivi, op de site van het RIVM wordt het niet als bijwerking opgegeven.
Damian heef de prik woensdag gehad maar nergens last van.

Damian heeft net zijn eerste echte ongeluk gehad.
Hij is met zijn mond heel hard op de punt van de tv-kast gevallen. Flink bloeden en het zijn mond is helemaal dik. Geen tand door zijn lip maar het lijkt wel of zijn tandvlees helemaal stuk is.
pi_58141033
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:02 schreef Vivi het volgende:
Herkent iemand dit? Dean heeft maandag zijn BMR gehad en hij heeft nu ineens, precies op de plek waar hij in zijn beentje geprikt is een langwerpige rode plek...
Ja hoor, hier was dat ook zo. Een afgetekende rode warme plek.
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:19:56 #43
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58143243
Oke! dan weet ik dat het geen uitzonderlijk geval van toxische shock is oid

Appelsap; het zou ook wel erg vroeg zijn voor een reactie als Damian woensdag de prik heeft gehad, de reactie op een BMR treedt zo rond de 7 a 10 dagen na de enting op .

Hopelijk blijft hij natuurlijk nergens last van houden!.
pi_58143600
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:19 schreef Vivi het volgende:
Oke! dan weet ik dat het geen uitzonderlijk geval van toxische shock is oid

Appelsap; het zou ook wel erg vroeg zijn voor een reactie als Damian woensdag de prik heeft gehad, de reactie op een BMR treedt zo rond de 7 a 10 dagen na de enting op .

Hopelijk blijft hij natuurlijk nergens last van houden!.
Nee, ik bedoel geen vlek zoals Dean die heeft. Ik weet dat de echte reactie pas later verschijnt.
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:36:06 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58143772
Oh oke
  vrijdag 18 april 2008 @ 20:54:18 #46
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58145997
Och Moonah, ik lees net alle pech die jullie hebben gehad! Ocherm! Troost je dat dit beeld me bekend voor komt, niet het trapvallen, maar wel elke dag een keer flink ergens tegenaan of op vallen.

Gelukkig is er niets ernstigs van overgebleven!

En Sjak, lees ik hier dat jullie een klein manneke erbij hebben, super! Proficiat! (ik werk de MyAt altijd van onder naar boven toe, dus het updatetopic had ik nog niet gehad! )
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:19:04 #47
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58146711
Owlet wat goed dat ze bij jullie CB preventief arnica smeren zeg!
ik heb het zelf gedaan en naderhand ook en het werkt zó goed! niet alleen tegen zwelling, maar ook tegen de stijfheid en spierpijn.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_58199137
Damian LOOPT!

Wat gaat zoiets toch snel. 2 weken geleden kon hij net losstaan en nu stapt hij zo de hele kamer door uit zichzelf.
pi_58199270
Hoera voor Damian! Voor je het weet dan kan je je bijna niet meer voorstellen dat hij het ooit niet kon!
  maandag 21 april 2008 @ 12:49:12 #50
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58200848
Wat goed van Damian. Lekker vlug ineens.

Anna is weer goedgekeurd. 78 cm en 8600 gram. De wvk vond dat ze erg goed duidelijk kon maken wat ze wilde. Ze ging zelfs op commando blokjes stapelen. Volgende keer naar de arts, onze eigen arts is er voorlopig niet en voor de zekerheid heb ik gevraagd wie er dan zou zijn. Ik weiger naar de arts van mijn eerste afspraak te gaan, dat heb ik ook gezegd. Maar er is een nieuwe, ben benieuwd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † maandag 21 april 2008 @ 13:41:03 #51
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_58201837
Jeetje Moonah wat is Thies een brokkenpiloot Gelukkig is Milo iets voorzichtiger. Vorige week viel hij echter met zijn hoofd tegen de kast en dan precies op het uitstekende scharnier. Een enorm ei op zijn hoofd en de volgende dag een blauwe plek met de vorm van het scharnier. Ik was echt in tranen op het moment dat het gebeurde, kun je nagaan na zo'n valpartij als van Thies.

Damian wat een stoere vent ben je! Dat is zeker snel gegaan Appelsap na zijn losstaan. Wat een leuk gezicht is het he zo'n zelfstandig stappend ventje

Vivi wij hebben gelukkig ook de BMR prik achter de rug (3 april). Milo heeft er helemaal geen last van gehad dachten wij. Nu had hij afgelopen week wel koorts, maar of dat nog steeds van de BMR was of gewoon een ander virusje zullen we nooit weten. Hoe is het nu met zijn rode plek op zijn beentje?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 21 april 2008 @ 21:03:17 #52
94046 PM-girl
pi_58211133
dubbel
*
  maandag 21 april 2008 @ 21:03:43 #53
94046 PM-girl
pi_58211141
Damian! Goed hoor!!

Anna ook naar het CB vandaag, wij ook. 80,5 cm lang en 10760 gram. Verder alles ok.
Wat goed dat Anna luisterde naar de opdracht!

Slaapmeisje, erg hè, als je je kind zo ziet vallen! Gelukkig is het 9 van de 10 keer niet erg, maar Simon is zo'n acrobaat, die valt nogal eens.
*
pi_58211295
Damian aan de wandel! Goed zeg

Ik wacht eigenlijk nog op een uitnodiging van het CB. Morgen maar eens bellen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_58220901
Damian knap hoor en heel leuk voor papa en mama hihihi...

Hier donderdagmiddag naar het cb geweest om extra te meten en wegen. Mevrouw is nu 92cm lang en 10.840 gram. Juist voor het gewicht moesten we komen en ze is maar 6 ons gegroeid vanaf december maar wel 7.5cm in de lengte. Ze eet nog steeds goed maar ze is gewoon heel actief en dat dringt daar maar niet door. Dus voor het extra meten en wegen hebben wij nu aangegeven dat dat geen zin meer heeft en dat we alleen nog komen voor de gewone afspraken. Ja ze is tenger (heel tenger als ze last heeft van doorkomende kiezen, maar het trekt altijd nog bij)...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_58221199
Ik moest eigenlijk vorige week met Mikael naar cb voor extra weegafspraak. Maar door de waterpokken konden we niet. Nu over 2 weken een nieuwe poging dan maar.

Ik werd zojuist gebeld door de psz. Mikael kan daar vanaf juni eventueel al terrecht. 1 Dag in de week en vanaf september 2 dagen. Op het verzoek van het cb omdat ie een stuk voorloopt op zijn ontwikkeling. Maar zou ik dat nu wel doen? Tis maar 1 dag in de week en maar een paar keer omdat dan de zomervakantie begint. EN ik weet gewoon niet of Mikael (of mama ) er al aan toe is. Maar vind het ook zo getrek voor hem om te zeggen we proberen het eerst en dan kijken we wel. Hij moet in de week al zoveel van de een naar de ander. Ik weet niet of ik hem dit erbij aan kan doen al. Maar ik weet zeker dat het erg goed voor hem zal zijn. Hij heeft die uitdaging wel echt nodig merk ik steeds meer aan hem. Wat zouden jullie doen?
Liefde
pi_58221236
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 10:15 schreef MeNicole het volgende:
Tis maar 1 dag in de week en maar een paar keer omdat dan de zomervakantie begint.
[..]
Maar ik weet zeker dat het erg goed voor hem zal zijn. Hij heeft die uitdaging wel echt nodig merk ik steeds meer aan hem.
volgens mij weet je 't al!
pi_58221275
Wat Bix zegt je geeft zelf het antwoord al...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_58221310
Maar dat 1 keer in de week bedoelde ik negatief Haha. Maar ik ga er nog eens goed over nadenken enzo.
Liefde
pi_58221364
oh je vind 't niet vaak genoeg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')