Nee, van de plekjes zelf niet. Hij was alleen aan het begin van de week niet helemaal zichzelf, slecht slapen en snel huilerig, dat zla wel hierdoor gekomen zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:20 schreef Moonah het volgende:
Oeh Finn, dat klinkt gek, 'hand- voet- en mondziekte'. Heeft hij er veel last van Jojo?
Sjak, wat klinkt dat liiiiieeeeef!
Succes met je twee kleine ukkies.
Haar hoofd in de boter!![]()
![]()
nee, dat was Suus! van irethquote:Op donderdag 17 april 2008 21:45 schreef owlet het volgende:
Arme Finn... Had max van Pinquit het ook niet laatst?
Ja hoor, hier was dat ook zo. Een afgetekende rode warme plek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:02 schreef Vivi het volgende:
Herkent iemand dit? Dean heeft maandag zijn BMR gehad en hij heeft nu ineens, precies op de plek waar hij in zijn beentje geprikt is een langwerpige rode plek...
Nee, ik bedoel geen vlek zoals Dean die heeft. Ik weet dat de echte reactie pas later verschijnt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:19 schreef Vivi het volgende:
Oke! dan weet ik dat het geen uitzonderlijk geval van toxische shock is oid
Appelsap; het zou ook wel erg vroeg zijn voor een reactie als Damian woensdag de prik heeft gehad, de reactie op een BMR treedt zo rond de 7 a 10 dagen na de enting op.
Hopelijk blijft hij natuurlijk nergens last van houden!.
volgens mij weet je 't al!quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:15 schreef MeNicole het volgende:
Tis maar 1 dag in de week en maar een paar keer omdat dan de zomervakantie begint.
[..]
Maar ik weet zeker dat het erg goed voor hem zal zijn. Hij heeft die uitdaging wel echt nodig merk ik steeds meer aan hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |