volgens mij weet je 't al!quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:15 schreef MeNicole het volgende:
Tis maar 1 dag in de week en maar een paar keer omdat dan de zomervakantie begint.
[..]
Maar ik weet zeker dat het erg goed voor hem zal zijn. Hij heeft die uitdaging wel echt nodig merk ik steeds meer aan hem.
Hey dat komt in de buurt van de maten van Jayden, die is 79,5 centimeter en 11900 gram.quote:Op maandag 21 april 2008 21:03 schreef PM-girl het volgende:Damian!
Goed hoor!!
Anna ook naar het CB vandaag, wij ook. 80,5 cm lang en 10760 gram. Verder alles ok.
Wat goed dat Anna luisterde naar de opdracht!![]()
Jawel maar hij kan ook wel zonder. Dan ligt ie er 's avonds een uurtje eerder in. Maar denk met pzs erbij dat ie tegen 3 uur helemaal op is. En als ik hem dan nog na bed doe krijg ik hem er 's avonds niet meer in. Ben nu even alle voor en nadelen aan het opschrijven en het nadelen lijstje word steeds langer dus denk dat ik het maar niet doe.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:58 schreef poemojn het volgende:
Slaapt hij 's middags dan niet meer?
Ik kan e er niets bij voorstellen maar dat kan het veel te vroege opstaan zijnquote:Ik meen dat er iets bestaat van 2-3treden groot dat je op de treden zet, met uitsparing voor één voet per tree?
Dat is helemaal niet zo raar dat ze dat doet Karin, Meike zit waarschijnlijk in haar "bijna 15 maanden"- sprong en daar gaat "agressief" gedrag mee gepaard.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Agossie Brent, hopelijk is het snel voorbij en kun je weer lekker spelen!!
Meike heeft weer wat nieuws ontdekt.....slaan
Ook al is er niet eens aanleiding voor
Liep gister zo op een nietsvermoedend kind van een jaar of 5 af en geeft dat meisje een klap in haar gezicht...! nou ja zeg
Mensen die eromheen stonden moesten erom lachen, het is ook wel wat. zo'n klein onderkruipsel dat een "groot" kind gaat slaan, maar ik wil dat niet hebben hoor
Wat een tuttebel
Gelukkig is ze verder haske lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |