Een vogel doet hier : Wiewiewwiew...met gefladder van zijn armpjes...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:25 schreef Moonah het volgende:
En B-M, hier idd ook dierengluiden!Húúúhhúúúúh (paard
) en Gggrrggrr (nou ja, een beetje een knorgeluid dus
).
Had je post niet gezien.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Mannenmeet <3 Maar Meike dan?
"Waar is je neus?"quote:Op maandag 5 mei 2008 22:32 schreef Moonah het volgende:
En dan te bedenken dat wíj ze dat zo leren he?!![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Had je post niet gezien.
Tja, Meike, wat doen we daar dan mee he?![]()
Grote mannen meet was eigenlijk ingegeven dor het idee dat we in het babietjestopic ooit hadden. Toen is dat de verse- en belegenmoedermeet geworden (waar jij dus óók al niet naar toe was gekomen.![]()
Oh en PM, dat soort achterlijke deuntjes zingen wij niet. *neus ophaalt
Bedankt he, nou zittie dus in mijn hoofd.![]()
Trusten!![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:41 schreef lcicle het volgende:
Woordjes.. zo leuk! Ik heb ze, vanaf dat Oudste 16 maanden was, bijgehouden op mijn log, maar toen hij 22 maanden was ging het zo snel!Ik kon het echt niet meer bijbenen.. Ineens herkende hij ook kleuren. Lijkt mij best moeilijk omdat dat heel abstract is.
Moonah, laatst was er een jongetje op TV en ik dacht meteen toen ik hem zag: die lijkt op Thies! Komt Oudste aan lopen.. 'Tiesch' roept hij, haha!
En hij zegt wel eens: 'pejuh Tiesch Siwoh'. Wat vrij vertaald zoiets betekent als Spelen met Thies en Simon
Als Siwoh nou kon lezen en schrijven, zou hij typen: jaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:41 schreef lcicle het volgende:
En hij zegt wel eens: 'pejuh Tiesch Siwoh'. Wat vrij vertaald zoiets betekent als Spelen met Thies en Simon
Zo is Mikael zijn kontje van de week iets verbrandquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:01 schreef snoopy het volgende:
Wow, wat knap Anna al op het potje. Zeker met dit weer is het helemaal ideaal om haar zonder luier te laten lopen. Veel plezier in jullie nieuwe tuin en groeten aan YPPY
Hij snapt het heel goed. Dat is juist het probleem. Ging de hele dag al goed. Maar hij is zooooo ondeugend!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Menicole: Volgens mij snapt ie er helemaal niets van. Ik zou hem mooi de luier weer aan doen.
Haha, ik dacht even: "Huh? Ze weet toch wel dat ik maar één zoon heb?"quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Heyyyyyy Moonah!Hoe'st met jouw kerels?
Ja tuulk weet ik dat je 1 klein manneke hebt maar je hebt toch ook een groot manneke!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Haha, ik dacht even: "Huh? Ze weet toch wel dat ik maar één zoon heb?"
Maar met mijn menneke gaat het goed hoor. Hij was vannacht ineens nogal ziek. Koorts, buikkrampen, veel gePFFFFRRRRT, heel zielig. Maar vandaag was het weer oké, op de enooooorme snottebellen na. Hij geniet (samen met zijn moeder) van het heerlijke weer en we zijn veel buiten.
Zie ook filmpjestopic.![]()
En wat zag ik een grote Brent langskomen in het fototopic!
Gaat hij ook bellenblazen in dat laagje water op het kinderstoelblad?
Ga ik vanavond voor je opzoeken...... ben nu op de zaak. Lekker druk en aan het genieten van alle vrolijke mensen die plantjes halen.... oftewel het gaat goed met chacamaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:09 schreef Suzanna het volgende:
Maud lijkt me een erg leuk meisje! Zo lekker assertiefdaar hou ik wel van. Wat zit er in die nieuwe creme van haar? Hier erg droge huidjes met dit weer, er wordt constant gekrabt.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:33 schreef chacama het volgende:
het gaat goed met chacama
speelt nu het weer niet ook een beetje mee?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieve meiden, bedankt voor al die reacties. In mijn hoofd weet ik wel dat de beste remedie is om me niet druk te maken, maar op de een of andere manier gaat dat toch elke keer weer hetzelfde. Zoals ik het hier lees, hebben meerdere dreumesje/peuters er last van en dan ook voornamelijk met avondeten. Het sterkt me wel in de gedachte dat we op de goede weg zijn en dat we maar gewoon steeds moeten proberen en hem nieuwe dingen aanbieden. Hij krijgt ook af en toe zelf de lepel of vork in zijn handjes en dat vind hij inderdaad ook erg leuk. En pannekoeken vind Milo ook vreselijk trouwensOef ik kan er gelukkig weer een beetje om lachen, nogmaals bedankt voor de geruststellende verhalen
Het was erg gezellig. Ik heb echt genoten van het weekend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:10 schreef Mibos het volgende:
Kap. Pannenkoek van harte met je twee flenzen en hebben ze het leuk gehad afgelopen weekend??? En jij natuurlijk ook...
Hier hetzelfde, ik forceer de eerste hap ook wel eensquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:37 schreef appelsap het volgende:
Vaak is het bij hem de eerste hap (of twee) die er even in moet, zodat hij kan proeven of het lekker is en dan wil hij uit zichzelf ineens meer.
Hoe bedoel je dat dan? Dat ik hem een optie zou moeten geven van: dit mag niet, maar dit mag je wel doen? (bijvoorbeeld met zijn auto's spelen.)quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Appelsap, ik zei ook dat hij het wel begreep maar waarschijnlijk weet ie nog niet wat ie ipv wat ie niet mag doen wel mag doen. Past wel bij zijn leeftijd en creatief zijn ze zeker
Bij Brent is het ook soms net hoe zijn pet staat. De ene keer lacht hij je regelrecht uit als je em serieus aankijkt en de andere keer trekt ie zijn pruillip en komt ie troost zoeken.
Ik vind het heel fijn om dit te lezen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:09 schreef Sugar het volgende:
Het is echt een heerlijk, heerlijk, heerlijk jong.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:54 schreef appelsap het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat dan? Dat ik hem een optie zou moeten geven van: dit mag niet, maar dit mag je wel doen? (bijvoorbeeld met zijn auto's spelen.)
Mikael had dinsdagnacht hetzelfde. Ook spugen echt heel veel. Maar was alleen maar water ofzo. Rook ook niet vies dus was heel raar. En heel toevallig had Mikael ook stoepkrijt gegetenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef chacama het volgende:
Wel een beetje zorgen, nadat ik ze gisteren in een plas van braaksel in bed vond. Dus om half 12 nog verschoond en getroost terwijl de volgende laag naar buiten kwam.... was niet mijn gewenste verjaarscadeau. Vanochtend wel vrolijk wakker, maar hangerig. Dus we wachten het af. Zal wel een virusje zijn. Konden in elk geval niets ontdekken qua 'fout' eten. (op het stoepkrijt na, dat ze 's ochtends tot twee keer toe in d'r mond stopte.... want nat krijt mooier)
Ja steeds andere kleur hequote:Op donderdag 15 mei 2008 13:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
Oe Chacama dat klinkt niet best. Ik hoop dat ze snel weer beter is. En Mikael ook al. Wel schattig dat hij ondanks dat hij het zo droog vind, toch elke keer weer wil proeven
Leuk!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:13 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, PM, Thies is helemaal weg van die bellenblaas die hij laatst van je heeft gekregen! Echt zo leuk om te zien! Helemaal gefascineerd. En als hij dan een bel te pakken heeft en hij spat uiteen, maakt hij zo'n gebaar van "Pech!" (handjes wijd met bijbehorende blik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |