Een vogel doet hier : Wiewiewwiew...met gefladder van zijn armpjes...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:25 schreef Moonah het volgende:
En B-M, hier idd ook dierengluiden!Húúúhhúúúúh (paard
) en Gggrrggrr (nou ja, een beetje een knorgeluid dus
).
Had je post niet gezien.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Mannenmeet <3 Maar Meike dan?
"Waar is je neus?"quote:Op maandag 5 mei 2008 22:32 schreef Moonah het volgende:
En dan te bedenken dat wíj ze dat zo leren he?!![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Had je post niet gezien.
Tja, Meike, wat doen we daar dan mee he?![]()
Grote mannen meet was eigenlijk ingegeven dor het idee dat we in het babietjestopic ooit hadden. Toen is dat de verse- en belegenmoedermeet geworden (waar jij dus óók al niet naar toe was gekomen.![]()
Oh en PM, dat soort achterlijke deuntjes zingen wij niet. *neus ophaalt
Bedankt he, nou zittie dus in mijn hoofd.![]()
Trusten!![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:41 schreef lcicle het volgende:
Woordjes.. zo leuk! Ik heb ze, vanaf dat Oudste 16 maanden was, bijgehouden op mijn log, maar toen hij 22 maanden was ging het zo snel!Ik kon het echt niet meer bijbenen.. Ineens herkende hij ook kleuren. Lijkt mij best moeilijk omdat dat heel abstract is.
Moonah, laatst was er een jongetje op TV en ik dacht meteen toen ik hem zag: die lijkt op Thies! Komt Oudste aan lopen.. 'Tiesch' roept hij, haha!
En hij zegt wel eens: 'pejuh Tiesch Siwoh'. Wat vrij vertaald zoiets betekent als Spelen met Thies en Simon
Als Siwoh nou kon lezen en schrijven, zou hij typen: jaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:41 schreef lcicle het volgende:
En hij zegt wel eens: 'pejuh Tiesch Siwoh'. Wat vrij vertaald zoiets betekent als Spelen met Thies en Simon
Zo is Mikael zijn kontje van de week iets verbrandquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:01 schreef snoopy het volgende:
Wow, wat knap Anna al op het potje. Zeker met dit weer is het helemaal ideaal om haar zonder luier te laten lopen. Veel plezier in jullie nieuwe tuin en groeten aan YPPY
Hij snapt het heel goed. Dat is juist het probleem. Ging de hele dag al goed. Maar hij is zooooo ondeugend!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Menicole: Volgens mij snapt ie er helemaal niets van. Ik zou hem mooi de luier weer aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |