Niet echt. Vrijdagavond concert en zondag is JD naar voetbal. Dus.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Euhm nee werken op zaterdag alleenvan 9-18
en hoe ist met kuuks en jij/jullie nog weekendplannen?
Puick weekendje zo.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:43 schreef Kuukske het volgende:
Niet echt. Vrijdagavond concert en zondag is JD naar voetbal. Dus.
Dat is nog maar de vraag.quote:
Eerst een feestje voor Fiorentina en Vitessequote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst een feestje voor Fiorentina en Vitesse![]()
Mooie beelden afgelopen zondag. Huilende psv supporters, zo zie ik ze graag
Flikker toch op manquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
Mooie beelden afgelopen zondag. Huilende psv supporters, zo zie ik ze graag
Idd, de nacompetitie is voor julliequote:Op dinsdag 15 april 2008 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flikker toch op manBen maar blij dat jullie geen nacompetitie hoeven te spelen
Zootje nikskunners
quote:
moet nog wat eten, pizza ligt nu in de ovenquote:
Oke, eten moet inderdaad ook ja.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet nog wat eten, pizza ligt nu in de oven
Pffquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, de nacompetitie is voor jullie
jijquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
Wie is Beejkens?
Met mij gaat het wel opzich.quote:
Hai,quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:01 schreef Battlefan het volgende:
Hoi!Een dag zonder agressieve gasten op m'n werk, eindelijk
Tofquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb bij IKEA een leuke lamp gezien, die ga ik me halen, met de toepasselijke naam Melodi ( naar mijn oveleden poes)
fijn meisquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel opzich.![]()
Hoop volgende week de sleutels te krijgen van mijn nieuwe stekje en dan kan ik
daar intrekken en ondertussen alles doen.
Op mijn werk verander ik van werkplek, ga naar de service en op maandag blijf ik aan de telefoon.
Voor nu dan.
Ik heb bij IKEA een leuke lamp gezien, die ga ik me halen, met de toepasselijke naam Melodi ( naar mijn oveleden poes) http://www.ikea.com/gb/en/catalog/products/00037980
[..]
Hai,
Goh, die komen hier ook weinig voor, genieten dus.
Ja, ik vond die lamp leuk, zag de prijs, nog leuker, en toen de naam.quote:
Ik zag net toch een leuke foto.quote:
k hoorde t al jaquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ik vond die lamp leuk, zag de prijs, nog leuker, en toen de naam.![]()
![]()
![]()
[..]
Ik zag net toch een leuke foto.
Ik herkende je anders meteen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
k hoorde t al ja
lekker onherkenbaar
en das maar goed ook, zag/zie er niet uit
aan mijn uitgroei zekerquote:
Ik zou jou ook eerder herkennen dan Bengel hoorquote:
ben ik zo opvallend danquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou jou ook eerder herkennen dan Bengel hoorEn ik ben niet echt het soort mens wat op uitgroei let
Nee, maar jou heb ik al eens van Heel Dichtbij gezienquote:
Trustequote:Op dinsdag 15 april 2008 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga naar bed boekje lezen.![]()
trusten alvast.
B heb ik ook ergens op fotoquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar jou heb ik al eens van Heel Dichtbij gezien![]()
en B nog niet
ik ookquote:
druk bezig ergens mee?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
T is al weer half 12, schiet lekker op zo
Ja, al de hele week met een studie opdrachtquote:
He, das normaal daar hequote:Op dinsdag 15 april 2008 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/152(...)achter_huwelijk.html
Wat een planeet is dit toch. Dit soort zaken bewijst gewoon dat ieder minuut discussie over religie verloren tijd is.
Ik heb wel goed geslapen vannacht, maar nu voel ik me nog deels een dweilquote:Op woensdag 16 april 200807:49 schreef leonieke het volgende:
Hoi <insert-zwaaiende-smiley-zonder-brede-glimlach-op-het-gezicht>
Ik ben moooeeeee [afbeelding]
Bwa redelijk geslapen hier. Op 6uur tijd 3 keer wakker geworden. Het is vooral die 6uur die véél te weinig was (zeker na de korte nacht van ervoor alquote:Op woensdag 16 april 2008 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb wel goed geslapen vannacht, maar nu voel ik me nog deels een dweil
wees blij dat ie vannacht niet langs kwamquote:Op woensdag 16 april 2008 08:42 schreef Ynske het volgende:dr stond een of andere monteur om 8 uur aan de deur
om de nachtmeter te activeren
dan waren er andere mensen geweest om de deur te openenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
wees blij dat ie vannacht niet langs kwam
tuurlijk kunnen ze aankondigen dat ze die dag komenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:28 schreef leonieke het volgende:
Onverwacht bezoek is meestal wel leuk, maar idd... zo'n technicus is minder aangenaam gezelschapAnderzijds is het voor hen denk ik ook onmogelijk om alles op voorhand te gaan aankondigen (zonder nog extra achterstand op te lopen).
Pech dan toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk kunnen ze aankondigen dat ze die dag komen
wat nu als ik werken was geweest? dan had hij voor een gesloten deur gestaan
dit is op aanvraag van de huisbaas gedaan, dus dat moet aangekondigd wordenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Pech dan toch?
Niet alle mensen kondigen hun bezoek toch aan, of wel? Bij ons komt er bv elk jaar iemand langs om de stand van de meters op te nemen. Ben je niet thuis, krijg je gewoon een briefje in je brievenbus. Maar ze melden niet op voorhand wanneer ze zullen langskomen.
Voor meterstanden hebben wij de keuze.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit is op aanvraag van de huisbaas gedaan, dus dat moet aangekondigd worden
en meterstanden vul je hier zelf in
Sorry, een redelijke kutweek achter de rug.quote:
quote:
Tegen de muur pissen mag wel of zo?quote:
quote:Op woensdag 16 april 200813:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Tegen de muur pissen mag wel of zo? [afbeelding]
Hey Marc.quote:
Aha, dat is dan weer wel een reden tot grommen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, een redelijke kutweek achter de rug.
quote:Op woensdag 16 april 200814:54 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
doos kan de bomen in [afbeelding]
moest maar gaan werken, dan zat ik niet de hele tijd thuis [afbeelding]
en mocht geen beslissingen meer bespreken met anderen [afbeelding]
Is de week bij jullie al om? Want... dat klinkt nogalquote:Op woensdag 16 april 2008 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, een redelijke kutweek achter de rug.
Het eindigde in een begrafenis. vandaar de kutweek. Plotseling overlijden van iemand. En gisteren naar de begrafenis geweest. Niet dat deze week nog enigszins goed gaat worden hierna.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is de week bij jullie al om? Want... dat klinkt nogal
huisgenote-doos? of huurbaas-doos?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:54 schreef Ynske het volgende:
doos kan de bomen in
moest maar gaan werken, dan zat ik niet de hele tijd thuis
en mocht geen beslissingen meer bespreken met anderen
Of legodoos.quote:
psycho-doosquote:
Dit soort dingen is natuurlijk heel kwalijkquote:Op woensdag 16 april 2008 14:54 schreef Ynske het volgende:
en mocht geen beslissingen meer bespreken met anderen
ah, die hebben we ook nog.quote:
ja rustig maar, we gaan zo nueckenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:59 schreef leonieke het volgende:
Is de week bij jullie al om? Want... dat klinkt nogal
Fles is weer beterquote:Op woensdag 16 april 2008 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja rustig maar, we gaan zo nuecken
omdat je je dan teveel laat beinvloeden door anderenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah, die hebben we ook nog.
Heeft ze ook een verklaring gegeven waarom je niets mag bespreken met anderen?
Lijkt me nl een beetje raar
Wat een gelul zeg, dit is de wereld op zijn kopquote:Op woensdag 16 april 2008 15:20 schreef Ynske het volgende:
omdat je je dan teveel laat beinvloeden door anderen
daarom zeg ik toch dat ze de bomen inkanquote:Op woensdag 16 april 2008 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg, dit is de wereld op zijn kopIemand die zoiets zegt probeert je juist volledig onder zijn eigen invloed te krijgen, lijkt me. Maar goed, wie ben ik he
Goed zoquote:
je kan anderen ook gebruiken om te controleren of wat jij denk wel goed isquote:Op woensdag 16 april 2008 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat je je dan teveel laat beinvloeden door anderen
maar als je ergens niet uitkomt vind ik t juist logisch om de mening en ideeen van anderen in te roepen
Misschien krijg ik ook binnen kort een of twee knijnsquote:Op woensdag 16 april 200815:35 schreef Ynske het volgende:
Saartje is zo lekker actief [afbeelding]
zit hier echt te genieten van een heen en weer rennend springend knijn
en dan komt ze weer om een aai en dan gaat ze weer [afbeelding]
Ze luistert nu al naar je.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo
Maar verder niet meer met Marc praten he, alleen nog maar mij quoten
Anders laat je je teveel beīnvloeden hoor![]()
kan ook schijnzwanger zijn als ze niet gedingest zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Misschien krijg ik ook binnen kort een of twee knijns.
Collega had 2 vrouwtjes uitgezocht (dacht ze), maar nu zag ze dat de buik (oid) van de konijn wat kaal was en 't op een plek lag in de kooi. Dus nu is ze bang dat het knijn zwanger is
Ouch dat is idd een k*tweek. Innige deelneming.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het eindigde in een begrafenis. vandaar de kutweek. Plotseling overlijden van iemand. En gisteren naar de begrafenis geweest. Niet dat deze week nog enigszins goed gaat worden hierna.
Bij het woord konijn moest ik wel weer meteen aan Nieke denken trouwensquote:Op woensdag 16 april 2008 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
Bij het woord konijn zijn haar oren natuurlijk niet meer op jouw gericht.
Kon jij niet weten, bedankt voor de deelnemingquote:Op woensdag 16 april 2008 15:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ouch dat is idd een k*tweek. Innige deelneming.
Even voor de volledigheid: was dat dezelfde als waarmee ik je vorige week een keer laat op een avond condoleerde? Of gaat het hier om 2 sterfgevallen?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:55 schreef Pheno het volgende:
Kon jij niet weten, bedankt voor de deelneming
Dezelfde, ze moesten alleen lang uitzoeken waar het nu door gekomen was, dus vandaar gisteren pas de begrafenis.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even voor de volledigheid: was dat dezelfde als waarmee ik je vorige week een keer laat op een avond condoleerde? Of gaat het hier om 2 sterfgevallen?
Nah, 1 is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, "gelukkig" maar dan..
Dag Kuutje meisquote:Op woensdag 16 april 2008 18:01 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw...
Te snel lezen is slecht voor de mens.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Te snel lezen is slecht voor de mens.
En ik bedoelde er niet eens iets meequote:Op woensdag 16 april 2008 18:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Te snel lezen is slecht voor de mens.
Dat weet ik toch!quote:
Tot op het bot.quote:
denk dat die verder zijn dan die van mij, heb mijn cam niet meer aangeraaktquote:Op woensdag 16 april 2008 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja marc waar staan de spoorwegmuseumfoto's?
Op mijn harde schijfquote:Op woensdag 16 april 2008 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja marc waar staan de spoorwegmuseumfoto's?
verwacht je iets nieuws te zien?quote:
dat dacht ik alquote:
Ja inderdaad. Gister was 't alweer de helft van de week, heerlijkquote:Op donderdag 17 april 200808:17 schreef Kuukske het volgende:
Donderdag alweer [afbeelding]. Ik hou wel van die omvliegende weken.
Tessa is mijn favoriet wmb, maar Nicolien was/is ook wel een erg goede om te winnen.quote:Op donderdag 17 april 200808:28 schreef Pheno het volgende:
Het zesde zintuig. Oh ja, dat programma.
Mogguhquote:Op donderdag 17 april 2008 08:41 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Ja, inderdaad! Kom maar op met dat lekkere weer!quote:Op donderdag 17 april 2008 08:47 schreef Ynske het volgende:
maar wel heerlijk weer
als de lente nu maar doorzet
Ja, lekker zonnetje nu.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:47 schreef Ynske het volgende:
maar wel heerlijk weer
als de lente nu maar doorzet
Kliekjes? Hier?quote:
Met snelweg en vuilverbrandingsoven erin?quote:Op donderdag 17 april 2008 08:54 schreef Pheno het volgende:
Mja, en het recreatiegebied dat op 20 meter van ons huis gebouwd gaat worden
Nee, die niet. Openluchtpodia, recreatieplas van best een afmeting waarbij ik denk: mooi duikenquote:Op donderdag 17 april 2008 08:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met snelweg en vuilverbrandingsoven erin?
quote:Op donderdag 17 april 2008 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die niet. Openluchtpodia, recreatieplas van best een afmeting waarbij ik denk: mooi duiken
Nee, best tof.
Denk dat Tessa/Nicolien niets in scene gezet kunnen hebbenquote:Op donderdag 17 april 200808:41 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre dat allemaal in scene is gezet.
Nou ja, ze kunnen van te voren te horen hebben gekregen wat er op die foto stond. Ik ben sceptisch, maar heb mijn redenen er voorquote:Op donderdag 17 april 2008 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk dat Tessa/Nicolien niets in scene gezet kunnen hebben. Vanochtend waren ze bij Giel, waar ze ook in een enveloppe een foto kregen, beide bleken een goede beschrijving te geven over wat er op de foto stond.
T is allemaal nep ja, die giel bestaat helemaal nietquote:Op donderdag 17 april 2008 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk dat Tessa/Nicolien niets in scene gezet kunnen hebben. Vanochtend waren ze bij Giel, waar ze ook in een enveloppe een foto kregen, beide bleken een goede beschrijving te geven over wat er op de foto stond.
quote:Op donderdag 17 april 200810:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is allemaal nep ja, die giel bestaat helemaal niet [afbeelding]
Vraag het die paranormale mensenquote:
O? Ik heb wat gemist.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
*zoemm*
Het gesprek met zijn leuke collega misschien?
Ze zouden ook al moeten weten of ze winnen of niet. Waarom meedoen als je toch gaat verliezen?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die hadden eigenlijk al kunnen weten dat ik die vraag zou stellen.
Dat voor mijn afstuderen. Eerdere toezeggingen werden weer grotendeels terugedraaid, of dat werd geprobeerd iigquote:
Dan ken jij heel duidelijk mijn afdeling nietquote:Op donderdag 17 april 2008 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
*zoemm*
Het gesprek met zijn leuke collega misschien?
Het was zo maar een ingeving van mijn 10de zintuig...quote:Op donderdag 17 april 200811:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Ik heb wat gemist. [afbeelding]
Gelukkig, de 10de zintuig had ik toch al bij de prullebak gegooid, gaat-ie nu in de shredderquote:Op donderdag 17 april 200811:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ken jij heel duidelijk mijn afdeling niet [afbeelding]
Nouja, ze kunnen niet weten of die ander net iets beter is he.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zouden ook al moeten weten of ze winnen of niet. Waarom meedoen als je toch gaat verliezen?
Geprobeerd, dus niet voor elkaar gekregen. Wat is nu de planning?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat voor mijn afstuderen. Eerdere toezeggingen werden weer grotendeels terugedraaid, of dat werd geprobeerd iig
Niet mee doen met dat programma dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het was zo maar een ingeving van mijn 10de zintuig...
[..]
Gelukkig, de 10de zintuig had ik toch al bij de prullebak gegooid, gaat-ie nu in de shredder
quote:Op donderdag 17 april 200811:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat voor mijn afstuderen. Eerdere toezeggingen werden weer grotendeels terugedraaid, of dat werd geprobeerd iig [afbeelding]
Gedeeltelijk voor elkaar gekregen, maar het gaat zo allemaal wel veel langer durenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
Geprobeerd, dus niet voor elkaar gekregen. Wat is nu de planning?
Welkom hier op mijn werkquote:Op donderdag 17 april 2008 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker als ze ook zo verschrikkelijk meewerken.
wat werpen ze nu dan als argumenten op waarom men zich niet aan eerdere afspraken houd?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk voor elkaar gekregen, maar het gaat zo allemaal wel veel langer duren
Ik blijf er alleen bij dat ik eind van het jaar klaar wil zijn.
Nou leuk van ze dat ze te terugdraaien wat ze eerst hebben toegezegd.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk voor elkaar gekregen, maar het gaat zo allemaal wel veel langer duren
Ik blijf er alleen bij dat ik eind van het jaar klaar wil zijn.
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef mcDavid het volgende:
[GEZ] jongen (21) met blonde krullen zoekt leuke jongedame om nieuwe voortand op uit te proberen.
ook niet mijn smaak hoorquote:
Dat diegene er niet meer is en het allemaal toch niet zo goed uitkomt en...... en...... en...... en........ een hoop lucht eigenlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat werpen ze nu dan als argumenten op waarom men zich niet aan eerdere afspraken houd?
niet meer is per wanneer?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat diegene er niet meer is en het allemaal toch niet zo goed uitkomt en...... en...... en...... en........ een hoop lucht eigenlijk
mag dat wel?quote:Ik twijfel nu zeer of ik het wel doen moet. Plus dat mijn afstudeeropdacht, zoals die in 1e instantie toegezegd is, ineens een keer of 5 zo zwaar is geworden
Maar je dacht er wel aan?quote:
Makkelijke smoes.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat diegene er niet meer is en het allemaal toch niet zo goed uitkomt en...... en...... en...... en........ een hoop lucht eigenlijk
Ik twijfel nu zeer of ik het wel doen moet. Plus dat mijn afstudeeropdacht, zoals die in 1e instantie toegezegd is, ineens een keer of 5 zo zwaar is geworden
denk dat eerstequote:Op donderdag 17 april 2008 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:Zou het voorjaarsmoeheid zijn?
Of gewoon Pfeiffer of zo?
dus achter de PC zitten en af en toe een bal gehakt naar binnen schuiven is geen goed idee zeg maar?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:46 schreef Ynske het volgende:
veel verse groenten en fruit binnenkrijgen en zon, zon en nog eens zon. en frisse lucht
dat was iig haalbaar voor McD.quote:
Per 1 feb geloof ik. Zijn opvolger weet er nog niet zoveel vanaf.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet meer is per wanneer?
vorige week kon t toch nog wel?
[..]
mag dat wel?
heb je dat niet meteen zwart op wit laten vastleggen?
Wie weetquote:Op donderdag 17 april 2008 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
Makkelijke smoes.
Je gaat je studie toch wel afmaken?
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dus achter de PC zitten en af en toe een bal gehakt naar binnen schuiven is geen goed idee zeg maar?
oh nou, dan hebben we meteen het lek bovenquote:
Neem een laptop, dan kan de rest buiten in het zonnetje.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dus achter de PC zitten en af en toe een bal gehakt naar binnen schuiven is geen goed idee zeg maar?
Echt wel.quote:
kan je niet contact opnemen met je studiebegeleieders oidquote:
Daar zit ik dus aan te denken nu om dat maar te doen, al gaat het dan weer langer duren.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je niet contact opnemen met je studiebegeleieders oid
en je project bij een ander bedrijf afmaken?
maar het gaat dan misschien wel werkenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit ik dus aan te denken nu om dat maar te doen, al gaat het dan weer langer duren.
Zou kunnen jaquote:Op donderdag 17 april 2008 13:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar het gaat dan misschien wel werken
Had je al foto's van Saar?quote:Op donderdag 17 april 200815:46 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding] terug van de dierenarts [afbeelding]
Saar moest niets van dat mens hebben, en maar uit de handdoek ontsnappen en tegen me opkruipen
zijn mijn tieten toch nog ergens goed voor, veilig nestje voor Saar.
enfin, inentingen gehad, nageltjes geknipt en we kunnen er weer tegenaan
Kuukskekruimelsquote:Op donderdag 17 april 200814:59 schreef qu63 het volgende:
Weer terug [afbeelding]
Ook langs de markt geweest [afbeelding]
Kuukskekruimels! [afbeelding]
Zal eens kijken of ik er een kan makenquote:
Niet per ongeluk die inentingen in je tiet gehad?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:46 schreef Ynske het volgende:terug van de dierenarts
Saar moest niets van dat mens hebben, en maar uit de handdoek ontsnappen en tegen me opkruipen
zijn mijn tieten toch nog ergens goed voor, veilig nestje voor Saar.
enfin, inentingen gehad, nageltjes geknipt en we kunnen er weer tegenaan
nee gelukkig nietquote:Op donderdag 17 april 2008 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet per ongeluk die inentingen in je tiet gehad?
Jaquote:Op donderdag 17 april 2008 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kuukskekruimels![]()
. Van de stroopwafelboer?
als ze niet op de stapel kleren zit word t idd erg lastig maar nu zit ze daar prinssesheerlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik maar denken dat dat nog lastig zou worden met al dat gehups, maar dat viel dus mee
Nou kocht ik weer een 6packje Wieckse Rosébier (kauwgomballensap, maar dat geeft verder niet) waarvan op de actiedisplay stond dat het ¤ 2,99 kostte. Tik je bij de kassa gewoon ¤ 5,09 afquote:Op donderdag 17 april 2008 17:48 schreef Ynske het volgende:
Tis daar dan allemaal aan de hand Fles?
dan zou ik t dus niet meenemen.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kocht ik weer een 6packje Wieckse Rosébier (kauwgomballensap, maar dat geeft verder niet) waarvan op de actiedisplay stond dat het ¤ 2,99 kostte. Tik je bij de kassa gewoon ¤ 5,09 af
Ja, zoeen bliepmiep die kan ook niks anders, die bliept ook maar raak, weet zij veel. Dus ad hoc discussie is zinloos. vandaar
Had ook gekund, ik kies voor een andere oplossingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is dat gezond denk je?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:05 schreef Kuukske het volgende:
OMGOMGOMG! Ik pas weer in een broek van toen ik 13 of 14 was.
/vreugde delen.
Jot. Ik zie er goed gevoed uit hoor.quote:
Mja, daar ben ik ook wel voor.Maar goed, ik heb het bereikt door 2 a 3 uur per week te sporten, veel groenten en andere gezonde meuk te eten. DUs mja. Hm. Ik drink oa geen bier meer. Dat leidde bij mij toch wel tot dingen zoals dure broeken die ik niet meer aan kon enzoquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjonge jij weet ook niks
* Dr_Flash mompelt iets over kleurspoeling
Huh? Waarom?quote:
omdat er gereden moet wordenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjonge jij weet ook niks
* Dr_Flash mompelt iets over kleurspoeling
Dat is omdat je een Jas ben. Jas.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:03 schreef es70 het volgende:
Een dorpstamtam van jewelste, maar ik mis altijd alle actie... Pat (die dus idd gewoon braafjes de hele dag aan 't werk was in A'dam) wist me een dorpsnieuwtje te vertellen.
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat je een Jas ben. Jas..
Wat hebbie voor voer vandaag?quote:
nee. Hoewel ik wel een fris fruitig ananaskwarkje zou lustenquote:Op donderdag 17 april 2008 20:20 schreef Kuukske het volgende:
Ah, en nog een toetje?
Strak plan wel ja!quote:Op donderdag 17 april 2008 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel twee appels gekocht trouwens netDaar kan ik er weleens eentje van demonteren en exploiteren zeg maar
Ik heb lekkere gratis Chinees gegetenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
de vraag was gewoon wat je gegeten hebtNiet wie het betaald heeft
vuile kutnederlander
![]()
Kijk, zo gaan we tegenwoordig om met kansloze uitgeprocedeerde asielzoekers.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, zo gaan we tegenwoordig om met kansloze uitgeprocedeerde asielzoekers.
We gooien ze gewoon voor de modjes, krijgen die ook nogeens wat te vreten
als t maar gezellig isquote:Op donderdag 17 april 2008 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
Werk
Eten en film was gezellig, eten niet echt lekker en de film baggermaar gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |