quote:
Zelfde als in Arnhem nu, soms staat er 4 stammen ICM/ICL aan het perronquote:Op zondag 20 april 2008 18:25 schreef Willy84 het volgende:
[..]
![]()
coole pics!
Ik heb het bij me standaard tochtje Amersfoort-Amsterdam Cs gehouden![]()
Vanwege die stremming tussen Amersfoort Vathorst en Zwolle stond er heel wat materieel op de Bokkeduinen.
Zag iets van 5 stammen ICL staan. Imposant gezicht.
Nee dat nietquote:Op zondag 20 april 2008 23:38 schreef Willy84 het volgende:
ramptoerist, stond je in Amersfoort te spotten
Die dingen staat er ongeveer permanent weg te roesten, alhoewel er laatst 1 heeft gereden meen ik.quote:Op zondag 20 april 2008 23:58 schreef sander89 het volgende:
[..]
Edit: Zag ook nog dat een Mp tegen een stootblok staat geparkeerd als je kijkt halverwege van perron 7 richting het noorden. Zal denk ik niet helemaal de bedoeling zijn geweest![]()
Had je die nog nietquote:Op maandag 21 april 2008 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
echteld en die bovenste van Hemmen-Dodewaard
nouja, vanaf amersfoort gaat iets na vieren wel een sprinter naar amsterdam, en vanaf daar kun je weer naar schipholquote:Op maandag 21 april 2008 09:31 schreef Duvel het volgende:
Echt ieder kutdorp wil tegenwoordig een nachttrein geloof ik. Als ik NS was zou ik die wethouder tegemoet komen en een trein tot Amersfoort laten rijden. Staat ie daar te wachten tot om zes uur de eerste trein naar Schiphol vertrekt.
Plus onderhoud aan de trein, energie om zo'n log ding naar Amersfoort te sleuren, etc etc etc.quote:Op maandag 21 april 2008 10:00 schreef dennistd het volgende:
Is haast wel goedkoper ja...
Je hebt voor die ene trein een machinist nodig die anders geen dienst had, en je hebt er conducteurs bij nodig...
Ik zou zeggen: laat elke nacht een taxi rijden, of bij meer vraag een taxibusje
heb flink wat mazzel gehad want een paar uur daarvoor zat ik in die trein en heb er dus geen last van gehad. heb de locomotief op de terugweg nog eenzaam en alleen op een belgisch rangeerterrein van een klein station nabij de grens zien staan. de cabine was aan één zijde compleet uitgefikt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Bron
19 april 2008 - Bij een aanrijding tussen een trein en een personenauto tussen Roosendaal en Essen, op een overgang pal op de grens tussen België en Nederland, is de bestuurder van de auto om het leven gekomen.
De meegesleurde auto raakte in brand, waarna ook het treinstel vlam vatte. Twee inzittenden van de trein, die van Brussel naar Amsterdam op weg was, raakten licht gewond. Onder de tussen de 250 en 300 passagiers heerste korte tijd enige paniek toen rook de trein binnenkwam en de deuren niet wilde openen.
De passagiers werden opgevangen in de quarantaine stallen in Nispen, en worden op dit moment in bussen naar het station van Roosendaal vervoerd. Het treinverkeer tussen Roosendaal en Antwerpen ligt voorlopig onbepaalde tijd stil.
geen thalys dus, maar een Benelux.
[ afbeelding ]
Neequote:
de 1184 stond afgesteld in Essen ja, ik reed er gisterochtend ook langsquote:Op maandag 21 april 2008 12:17 schreef ghizzer het volgende:
heb flink wat mazzel gehad want een paar uur daarvoor zat ik in die trein en heb er dus geen last van gehad. heb de locomotief op de terugweg nog eenzaam en alleen op een belgisch rangeerterrein van een klein station nabij de grens zien staan. de cabine was aan één zijde compleet uitgefikt.
kwam er langs, maar het lijkt me sterk. ding was echt van de buitenkant compleet (en dan ook echt compleet) vol met as.quote:Op maandag 21 april 2008 13:21 schreef Duvel het volgende:
De cabine schijnt verder niet beschadigd te zijn, van binnen dan. Kan het me bijna niet voorstellen. Maar ik zou zeggen: nieuwe slangetjes en kabeltjes aan de voorkant, rollertje er overheen, raampjes poetsen en gáán!
Wat er niet is, kun je niet poetsenquote:Op maandag 21 april 2008 13:21 schreef Duvel het volgende:
De cabine schijnt verder niet beschadigd te zijn, van binnen dan. Kan het me bijna niet voorstellen. Maar ik zou zeggen: nieuwe slangetjes en kabeltjes aan de voorkant, rollertje er overheen, raampjes poetsen en gáán!
Oh ja, één raampje poetsen, de andere afplakken. Oh nee, machinist zit links in die karren. Nou ja, nieuw ruitje er in zetten.quote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat er niet is, kun je niet poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |