nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Wanneer leert Arriva nu eens dat de trein van 17.01 van Groningen naar Leeuwarden versterkt dient te worden, want vandaag was het weer eens veevervoer in die trein.
hehequote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
Och vanmiddag om 17.00 stond er nog een 2/6 op opstel in Groningen en om 17.55 nog een 2/8 in Leeuwarden en nog een 2/6 en 2/8 voor de deur bij Voith
Echt zonde. Net nu de CNL nog moet inburgeren.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nico Spilt schrijft inmiddels het volgende over de CNL naar Wenen en Milaan:
[..]
nou weet ik niet of dat op meer dan onderbuikgevoelens van hem gebaseerd is, maar het zou wel jammer zijn natuurlijk..
Wanneer wordt die pendel voor de verandering niet opgeheven?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:55 schreef Willy84 het volgende:
Vandaag een slagje Amsterdam CS-Amersfoort gemaakt. Zag dat de Barneveld Noord pendel van XX er voor de gein maar weer eens was uitgegooid
Die staat reserve.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
Och vanmiddag om 17.00 stond er nog een 2/6 op opstel in Groningen
http://mobiel.ns.nl/ bedoel je?quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:38 schreef Koewam het volgende:
Waar was ook alweer dat mobiele overzicht met vertragingen te vinden?
Interesant om dit eens te lezen... wat betreft de sprinter naar Groningen, nu snap ik ook waarom er met de nieuwe trein richting Groningen werd gereden... op zich... geen slecht idee...quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:05 schreef Willy84 het volgende:
http://www.minvenw.nl/cen(...)aag_tcm61-219132.pdf
Weten ze dat bij jou thuis niet?quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:42 schreef Toeps het volgende:
Waarom staat er een of andere Canadese trein even voorbij Amsterdam CS? Met North-nogwat er op?
quote:Een Eurostar-trein van Londen naar Parijs heeft een recordvertraging gehad van bijna tien uur. Normaal duurt de rit twee uur en een kwartier. Bij Lille ging de trein kapot en even later begaf ook de reservetrein het. Bij aankomst kregen de passagiers een vergoeding, ontbijt en een sterrenonthaal van de media.
k bedoel dus.. zouden er dan meer locs door stichtingen weer rijvaardig worden gemaakt? onder t motto.. die kast is geen kostenpost meerquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
nee natuurlijk niet![]()
Het mocht al, of niet. regels veranderen, er moeten kastjes in, overheid betaalt kastjes, het mag nog steeds, of nog steeds niet.
nee, want die kast was tot nu toe nog niet nodigquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k bedoel dus.. zouden er dan meer locs door stichtingen weer rijvaardig worden gemaakt? onder t motto.. die kast is geen kostenpost meer
Ja, dat probeerde ik ook duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:42 schreef dennistd het volgende:
nee, want die kast was tot nu toe nog niet nodig
Van nu.nl: http://www.nu.nl/news/153(...)halys_met_auto.html.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duuf, waar heb je die wijsheid van die Thalys vandaan? Ik moet daar morgenvroeg wel langs kunnen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |