Trut...je liegt dat je barst....quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:23 schreef markisboer het volgende:
MOOIE OP Neemmijnietserieus
Sherley Holmes to the Rescuequote:Op dinsdag 15 april 2008 16:00 schreef farscapevr6 het volgende:
ik zit op t antwoord van dieenebart te wahcten waarom ie de kooi niet meer ingaat......
heb je toch iets getekent en is de mond gesnoerd?
Aldus, dear Watson, de dokter is niet meer nodigquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:30 schreef dieenebart het volgende:
Huub (...) (voor de rest is er uiteraard geen redding meer mogelijk...)
Gisteren had hij het er nog met Kenny erover hoe zwaar ze het vroeger wel niet hadden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:38 schreef avonne het volgende:
Brian zit een partij op te scheppen de hele tijd.
edit: als je zo hoort is hij succesvol, hebben Joep en Ed hun schaapjes op het droge, was zijn moeder succesvol.
En al die tranentrekkende verhalen die we eerder moesten aanhoren dan?
Je weet inmiddels toch wel dat de Kubatzen/Fintelmannen liegen vanuit hun tenen?quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:38 schreef avonne het volgende:
Brian zit een partij op te scheppen de hele tijd.
edit: als je zo hoort is hij succesvol, hebben Joep en Ed hun schaapjes op het droge, was zijn moeder succesvol.
En al die tranentrekkende verhalen die we eerder moesten aanhoren dan?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
Brian vergelijkt zichzelf met Donald Trump, kun je nagaan.![]()
ze woont hier net een jaar en dan al een huisje krijgen ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:44 schreef BarryK het volgende:
[..]
Gisteren had hij het er nog met Kenny erover hoe zwaar ze het vroeger wel niet hadden.
Ook dat Netty op zoek kon naar een eigen huisje want ze was nu lang genoeg ingeschreven.
nee zij heeft mensen opgelichtquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel dat de Kubatzen/Fintelmannen liegen vanuit hun tenen?
Kenniet had van de week ook al zo'n raar verhaal over Netty's Car Rental. Het bedrijf is verkocht, ze is opgelicht maar de N.V. bestaat nog wel. Niet te volgen en een BS verhaal.
Brian vergelijkt zichzelf met Donald Trump, kun je nagaan.![]()
Net zo'n harde werker en entreproneur als Brian, goed hè?quote:
quote:
Ze mogen niet in de huiskamer, vraag me niet waarom.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
wrom liggen die del een shandy in hun nest alweer moe?
Ja, Joris lijkt mij ook wel een aardige, rustige en goeie vent...quote:
Ik ook niet, tot het moment dat er familie en vrienden bij zijn en hij zich moet bewijzen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, Joris lijkt mij ook wel een aardige, rustige en goeie vent...
Op een ander niveau weliswaar, maara ik vond Kennith ook niet echt fout....
Ze heeft toch ook 50000 euri gekregen? En nu alweer in de bijstand? Dat is snel!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ze woont hier net een jaar en dan al een huisje krijgen ?
zo zwaar heeft netty het gehad dat ze nu hier van de bijstand plukt , ooo wat een vies slecht land is Nederland toch.
Na gisteren zou het me verbazen noch irriterenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
De koks gaan Huub en Claire verrassen met een romantisch etentje als voorproefje op hun huwelijk.
Dit gaat natuurlijk volledig verknalt worden, daar kun je op wachten.
nee dat geld is van brian en daar crossed ze van door heel nederland en ze heeft een auto gehad van brian en brian heeft nog zijn schuld van zijn studieschuld.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook 50000 euri gekregen? En nu alweer in de bijstand? Dat is snel!!
Als ze consequent zijnquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
De koks gaan Huub en Claire verrassen met een romantisch etentje als voorproefje op hun huwelijk.
Dit gaat natuurlijk volledig verknalt worden, daar kun je op wachten.
Thanks! Zou Brian al betaald hebben denk je? Ik denk van nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nee dat geld is van brian en daar crossed ze van door heel nederland en ze heeft een auto gehad van brian en brian heeft nog zijn schuld van zijn studieschuld.
Wat natuurlijk een slimme zet van Huub isquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:19 schreef T-lex het volgende:
Huub laat gewoon Jaap erbij zitten straks omdat hij anders bang is dat hij ook een voorproefje terrorkrijgt.
En een van de weinige dingen die jaap leuk&lekker vind is etenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:19 schreef T-lex het volgende:
Huub laat gewoon Jaap erbij zitten straks omdat hij anders bang is dat hij ook een voorproefje terrorkrijgt.
Nee hoor, dat is niet nieuw. Dat heeft ze al sinds de Miss Bikini Contest. Jeweetwel, die smaakvolle modeshowquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:18 schreef fredfik het volgende:
ooo de del heeft een badpak gekregen...ze moet zeker netjes op tv overkomen de laatste mnd
nou febo dat lukt niet meer!!!!!
Mij wel. Er was gisteren totaal niks aan de hand totdat Coño Bo Mama en Crimi Kenniet er voor kozen Huub aan te pakken. Huub ging wel te ver in het uitschelden van Coño Bo Mama, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:17 schreef Copycat het volgende:
Na gisteren zou het me verbazen noch irriteren.
nee natuurlijk heeft hij niet betaald moeder zei laatst nog dat er steeds post kwam over die schuld en toen zei hij niet op streams zeggen mama .quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Thanks! Zou Brian al betaald hebben denk je? Ik denk van nietzomaar een gevoel
Consequent? De Febo?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nee natuurlijk heeft hij niet betaald moeder zei laatst nog dat er steeds post kwam over die schuld en toen zei hij niet op streams zeggen mama .
Mag dit wel verstierd worden vandaag kijken of de febo nu wel consequent is.
doet Jaap het erbij gaan zitten en mee eten?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een slimme zet van Huub is
als dat niet gebeurt vandaag hebben ze een probleem denk ik. jeetje Huub moet is wat meer met zijn poot stampen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Consequent? De Febo?Nou, je kunt ze van allerlei dingen betichten, maar niet van consequentie
![]()
Ik weet niet of hij dat gaat doen, maar Huub vindt het wel goed, dus afwachten maarquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
doet Jaap het erbij gaan zitten en mee eten?
Oh dat klopt. Het liep gisteren uit de hand juist doordat die parafamilie zich niet kon beheersen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
Mij wel. Er was gisteren totaal niks aan de hand totdat Coño Bo Mama en Crimi Kenniet er voor kozen Huub aan te pakken. Huub ging wel te ver in het uitschelden van Coño Bo Mama, dat dan weer wel.
Om eerlijk te zijn had ik het ook gedaan, alleen in andere bewoording.
En Joris dan??quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Dan ligt mijn irritatiegrens wrs wat lager.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:32 schreef Copycat het volgende:
Ligt in de lijn der verwachting en dus zal het mijn irritatiegrens waarschijnlijk niet bereiken.
+1 waar blijft de popoquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt de popo ook nog, deze week?
Klopt, de kok is nu op zoek naar de onderdelen. Jaap wist dus dat de koks wilde gaan BBQ'en, goh.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:39 schreef miesy het volgende:
als ik het goed heb gezien heeft jaap net een onderdeel van de bbq verstopt
Jaap is altijd in voor lekker etenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nou hou die maar.Het zal me echt niet verbazen als Brian of Amanda op 1 staat.Ze kunnen haast niet anders,want hoe moeten ze anders een sms finale verkopen aan hun.quote:
Alwéér een of ander vaag linkje, out of the blue? Plaats maar niet meer hier aub. Noekje heeft je hier vanochtend al op gewezen, en de COS is bedoeld voor Commentaren Op de Streams.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:45 schreef thundernoom het volgende:
http://www.bonairetalk.com/newsgroup/messages/32/59887.html
Zoals ik gisteren al zei: "hebben we die mongool ook weer hoor".quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:48 schreef Ziet het volgende:
de bedoeling van sandy was om met joris en huub te vechten, maar het mag niet
wat een eikel
Dat is dus bij die nepbruiloft van Ricardo en Jaap.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap komt Lieke 22 april, een dag voor de bruiloft. Wat zijn het toch een fuckers achter.
Ach zegt een hoop over Lieke zelf als ze daar echt bij wil zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap komt Lieke 22 april, een dag voor de bruiloft. Wat zijn het toch een fuckers achter.
Als ze haar dan toch de villa in laten komen, doe dan ook maar tijdens de bruiloft.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |