Na gisteren zou het me verbazen noch irriterenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
De koks gaan Huub en Claire verrassen met een romantisch etentje als voorproefje op hun huwelijk.
Dit gaat natuurlijk volledig verknalt worden, daar kun je op wachten.
nee dat geld is van brian en daar crossed ze van door heel nederland en ze heeft een auto gehad van brian en brian heeft nog zijn schuld van zijn studieschuld.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook 50000 euri gekregen? En nu alweer in de bijstand? Dat is snel!!
Als ze consequent zijnquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
De koks gaan Huub en Claire verrassen met een romantisch etentje als voorproefje op hun huwelijk.
Dit gaat natuurlijk volledig verknalt worden, daar kun je op wachten.
Thanks! Zou Brian al betaald hebben denk je? Ik denk van nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nee dat geld is van brian en daar crossed ze van door heel nederland en ze heeft een auto gehad van brian en brian heeft nog zijn schuld van zijn studieschuld.
Wat natuurlijk een slimme zet van Huub isquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:19 schreef T-lex het volgende:
Huub laat gewoon Jaap erbij zitten straks omdat hij anders bang is dat hij ook een voorproefje terrorkrijgt.
En een van de weinige dingen die jaap leuk&lekker vind is etenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:19 schreef T-lex het volgende:
Huub laat gewoon Jaap erbij zitten straks omdat hij anders bang is dat hij ook een voorproefje terrorkrijgt.
Nee hoor, dat is niet nieuw. Dat heeft ze al sinds de Miss Bikini Contest. Jeweetwel, die smaakvolle modeshowquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:18 schreef fredfik het volgende:
ooo de del heeft een badpak gekregen...ze moet zeker netjes op tv overkomen de laatste mnd
nou febo dat lukt niet meer!!!!!
Mij wel. Er was gisteren totaal niks aan de hand totdat Coņo Bo Mama en Crimi Kenniet er voor kozen Huub aan te pakken. Huub ging wel te ver in het uitschelden van Coņo Bo Mama, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:17 schreef Copycat het volgende:
Na gisteren zou het me verbazen noch irriteren.
nee natuurlijk heeft hij niet betaald moeder zei laatst nog dat er steeds post kwam over die schuld en toen zei hij niet op streams zeggen mama .quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Thanks! Zou Brian al betaald hebben denk je? Ik denk van nietzomaar een gevoel
Consequent? De Febo?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nee natuurlijk heeft hij niet betaald moeder zei laatst nog dat er steeds post kwam over die schuld en toen zei hij niet op streams zeggen mama .
Mag dit wel verstierd worden vandaag kijken of de febo nu wel consequent is.
doet Jaap het erbij gaan zitten en mee eten?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een slimme zet van Huub is
als dat niet gebeurt vandaag hebben ze een probleem denk ik. jeetje Huub moet is wat meer met zijn poot stampen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Consequent? De Febo?Nou, je kunt ze van allerlei dingen betichten, maar niet van consequentie
![]()
Ik weet niet of hij dat gaat doen, maar Huub vindt het wel goed, dus afwachten maarquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
doet Jaap het erbij gaan zitten en mee eten?
Oh dat klopt. Het liep gisteren uit de hand juist doordat die parafamilie zich niet kon beheersen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
Mij wel. Er was gisteren totaal niks aan de hand totdat Coņo Bo Mama en Crimi Kenniet er voor kozen Huub aan te pakken. Huub ging wel te ver in het uitschelden van Coņo Bo Mama, dat dan weer wel.
Om eerlijk te zijn had ik het ook gedaan, alleen in andere bewoording.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |