En Joris dan??quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
doet Jaap het erbij gaan zitten en mee eten?
Dan ligt mijn irritatiegrens wrs wat lager.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:32 schreef Copycat het volgende:
Ligt in de lijn der verwachting en dus zal het mijn irritatiegrens waarschijnlijk niet bereiken.
+1 waar blijft de popoquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt de popo ook nog, deze week?
Klopt, de kok is nu op zoek naar de onderdelen. Jaap wist dus dat de koks wilde gaan BBQ'en, goh.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:39 schreef miesy het volgende:
als ik het goed heb gezien heeft jaap net een onderdeel van de bbq verstopt
Jaap is altijd in voor lekker etenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
doet Jaap het erbij gaan zitten en mee eten?
Nou hou die maar.Het zal me echt niet verbazen als Brian of Amanda op 1 staat.Ze kunnen haast niet anders,want hoe moeten ze anders een sms finale verkopen aan hun.quote:
Alwéér een of ander vaag linkje, out of the blue? Plaats maar niet meer hier aub. Noekje heeft je hier vanochtend al op gewezen, en de COS is bedoeld voor Commentaren Op de Streams.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:45 schreef thundernoom het volgende:
http://www.bonairetalk.com/newsgroup/messages/32/59887.html
Zoals ik gisteren al zei: "hebben we die mongool ook weer hoor".quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:48 schreef Ziet het volgende:
de bedoeling van sandy was om met joris en huub te vechten, maar het mag niet
wat een eikel
Dat is dus bij die nepbruiloft van Ricardo en Jaap.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap komt Lieke 22 april, een dag voor de bruiloft. Wat zijn het toch een fuckers achter.
Ach zegt een hoop over Lieke zelf als ze daar echt bij wil zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap komt Lieke 22 april, een dag voor de bruiloft. Wat zijn het toch een fuckers achter.
Als ze haar dan toch de villa in laten komen, doe dan ook maar tijdens de bruiloft.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |