Inderdaad, laat ze er maar helemaal niet over beginnen, dit is de Goden verzoeken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:41 schreef Riro het volgende:
[..]
Plannen is prima, maar vind het dan niet echt nodig om het al naar buiten te brengen.
Hoogmoed, val enzo
Dan was 'ie vorig jaar zeker z'n blauwe pilletje vergeten?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:46 schreef M0NTANA het volgende:
Aad de Mos zal er vol voor gaan, zondag. Die gast is zó mediageil, dat hij zich nu al aftrekt op het PSV afhouden van de titel. Maar goed, of de spelers tot zo'n stunt in staat zijn? En dan nog, Ajax moet ook nog maar zien te winnen.
Stel dat hij zondag de winnende maakt en PSV verliestquote:
Nou Aadje Afkoopsom wordt mijn held van dit seizoen als ie het presteert.. En ik zal dan minstens 3 maanden niet meer lachen om zn rekensommen. Dus Aad als je meeleest: ga ervoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:46 schreef M0NTANA het volgende:
Aad de Mos zal er vol voor gaan, zondag. Die gast is zó mediageil, dat hij zich nu al aftrekt op het PSV afhouden van de titel. Maar goed, of de spelers tot zo'n stunt in staat zijn? En dan nog, Ajax moet ook nog maar zien te winnen.
Vitesse is dit seizoen erg wisselvallig.. maar Groningen verloor er bijvoorbeeld en wij speelden er gelijk, waar vitesse toen misschien nog wel recht op meer had. Dus als we morgen zien te winnen kan het nog heel leuk worden zondagquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vitesse stelt ook niets voor dit seizoen. Misschien dat Janssen zich wil laten zien in wat mogelijk zijn afscheidswedstrijd is en dat van der Schaaf zijn naam eer aan kan doen, maar verder zie ik het zeer somber in.
Dus jongens, niet naar Gelsenkirchenquote:Play-offs Twente bij Schalke van de baan
Geschreven op dinsdag, 15 april om 18:28
FC Twente zal de play-offs niet in de Arena Auf Schalke spelen, meldt TC Tubantia. De politie in Gelsenkirchen heeft dat verboden.
De Enschedese club had al een overeenkomst met de Duitse club, maar de autoriteiten vrezen voor verstoring van de openbare orde en kwamen daarom terug op de afspraak.
Volgens voorzitter Joop Munsterman onderzoekt FC Twente nu alternatieve opties. Het Gelredome van Vitesse in Arnhem ligt voor de hand. FC Twente moet haast maken, omdat de eerste wedstrijd voor 30 april op de rol staat.
Ik heb al een shirt, maar dan gaat zijn naam er ook hier op!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stel dat hij zondag de winnende maakt en PSV verliest
Dan koop ik een shirt met z'n naam erop.
Succesfan. Echte fans hebben al een shirt met z'n naam erop.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stel dat hij zondag de winnende maakt en PSV verliest
Dan koop ik een shirt met z'n naam erop.
Jammer..quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dus jongens, niet naar Gelsenkirchen
quote:Vrijdag 18 april 2008
Ajax 1 vrij
Precies, want meneer Sef speelt gewoon voor een gelijkspelletjequote:
En daar kun je hem geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, want meneer Sef speelt gewoon voor een gelijkspelletje
Ze moeten toch eens geld erin steken.. Maar meer dan 10 miljoen zal het toch niet worden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:38 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En nu betaal je tussen de 15 en 20 miljoen euro () voor deze speler. Ik vraag me af of Ajax dat voor dit talent wilt gaan neer tellen.
Misschien dat hij daarin de fout maakt..quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, want meneer Sef speelt gewoon voor een gelijkspelletje
Dat hoop ik dus ook, dat zijn spelers vrij relax het veld opkomen van "we hoeven toch maar gelijk te spelen"quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Misschien dat hij daarin de fout maakt..
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb al een shirt, maar dan gaat zijn naam er ook hier op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |