Dit is dan enkel glas, want zo hard schiet onze grote vriend niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:12 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. En de nabij gelegen winkels zullen ook wel blij zijn dat Kennedy niet komt, want meestal is onderstaande het beeld wat je ziet na een 'voorzet' van Kennedy vanaf de zijlijn.
[ afbeelding ]
Nog meer competitie vervalsingquote:Lovre kampt met keel- en maagklachten
15/04/2008 14:47
FC Groningen moet het woensdag tegen Ajax mogelijk stellen zonder Goran Lovre. Voor Marcus Berg biedt het uitstel 'een klein voordeel'.
Vanwege keelpijn en maagklachten liet Lovre de training van dinsdag aan zich voorbijgaan. Achter de naam van de middenvelder heeft trainer Ron Jans een vraagteken gezet voor de thuiswedstrijd tegen Ajax.
Jans heeft meer zorgenkindjes. 'Vooraf hadden we al besloten dat we pas woensdag zouden kijken hoe het ervoor staat met de lies van Fredrik Stenman. Voor Marcus Berg is het een klein voordeel dat we straks drie dagen verder zijn', refereerde de trainer op de website van FC Groningen aan de extra hersteltijd van de spits. Berg kampte met een rugblessure
quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is dan enkel glas, want zo hard schiet onze grote vriend niet.
Zo hoog komen zijn corners heul niet!quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:12 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. En de nabij gelegen winkels zullen ook wel blij zijn dat Kennedy niet komt, want meestal is onderstaande het beeld wat je ziet na een 'voorzet' van Kennedy vanaf de zijlijn.
[ afbeelding ]
Wanneer ze aan een gelijkspel niet genoeg hadden had ik de kansen veel groter ingeschat dan ze nu zijn ja. Maar het blijft voetbal, en als ze net als AZ vorig jaar een vroege rode kaart pakken dan kan alles. Alleen is het dan niet te hopen dat Aadje Afkoopsom weer gaat rommelen met zn wissels..quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Meer dan een gelijkspel zit er voor Vitesse NIET in. Ik had ze liever tegen Excelsior uit zien spelen, die geef ik meer kans op een stunt. Maar helaas.
# 1981/82 Kampioenschap (Ajax)quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Wanneer ze aan een gelijkspel niet genoeg hadden had ik de kansen veel groter ingeschat dan ze nu zijn ja. Maar het blijft voetbal, en als ze net als AZ vorig jaar een vroege rode kaart pakken dan kan alles. Alleen is het dan niet te hopen dat Aadje Afkoopsom weer gaat rommelen met zn wissels..
Weet iemand trouwens of zijn sympathie meer bij Ajax of bij PSV ligt?
Daar kunnen we nu wel steeds over beginnen maar voor hetzelfde geld had PSV zondag gewoon gewonnen en speelden we nu 2x voor spek en bonen. Wees blij dat er nog een kleine kans is.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Meer dan een gelijkspel zit er voor Vitesse NIET in. Ik had ze liever tegen Excelsior uit zien spelen, die geef ik meer kans op een stunt. Maar helaas.
Het is in ieder geval tot de laatste speeldag spannend. Dat had ik vijf weken geleden ook niet meer gedacht.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Daar kunnen we nu wel steeds over beginnen maar voor hetzelfde geld had PSV zondag gewoon gewonnen en speelden we nu 2x voor spek en bonen. Wees blij dat er nog een kleine kans is.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:12 schreef Blight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |