quote:Ajax haalt jeugdkeeper van Sparta
dinsdag 15 april, door SP, Amsterdam, 13:39u, rijnmond.nl/AS
Volgens Rijnmond.nl heeft Ajax zich voor komend jaar versterkt met Warner Hahn van Sparta Rotterdam. De doelman van Sparta B1 zal komend jaar in de A1 of B1 van de Amsterdamse club gaan spelen.
Hahn stond ook in de belangstelling van meerdere (buitenlandse) topclubs, maar koos voor Ajax. De Rotterdammer is eerste keeper bij Oranje onder 16 jaar.
Drie talenten versterken de B1
Met het oog op komend seizoen heeft Ajax alvast drie spelers aangetrokken voor de nieuwe B1 (lichting '92). Het gaat om rechtsbuiten Jody Lukoki van Young Boys, linksbuiten Nout Barentsen van Always Forward en centrale verdediger Juanito Wassenaar, die nu nog speelt bij Zeeburgia.
Is de rol nu al op? Ik wilde Groningen - Ajax eerst nog in een café in Amsterdam kijken, was dat even gezellig geworden.quote:
Zat bij mij in t schoolvoetbal team, ik ben rechtsbacks en speelde wel eens tegen hem bij training het is een gigantisch mietje. Ik zie niks in hem maarja de scouts van ajax welquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:35 schreef BonJovi het volgende:
Vertel over Nout dan Noshiba waar ken je hem van?
Niet zoveel hoor, ik heb hem een paar keer bezig gezien in de Copa Libertadores. Technisch vaardige spits, redelijk met het hoofd, aardige trap in beide benen. Deed me een beetje aan Samaras denken, al kwam dat vooral door z'n kapsel...quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij wist Radegast wel iets over hem.
Het is natuurlijk niet voor niets een buitenspeler.quote:
Aankopen. Yay.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ken die nout wel, vind hem absoluut niet bezijonder maar wie weet
(#) Nout Volgend jaar ajacied!
Als het echt niets is kunnen we hem altijd nog verkopen aan Sevillaquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zat bij mij in t schoolvoetbal team, ik ben rechtsbacks en speelde wel eens tegen hem bij training het is een gigantisch mietje. Ik zie niks in hem maarja de scouts van ajax wel
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet voor niets een buitenspeler.Zie bv Robben of van der Meyde.
Als hij maar kan voetballen he.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zat bij mij in t schoolvoetbal team, ik ben rechtsbacks en speelde wel eens tegen hem bij training het is een gigantisch mietje. Ik zie niks in hem maarja de scouts van ajax wel
quote:Terugkeer Gabri gaat ten koste van Kennedy
15 april 2008
De selectie waarmee Ajax woensdag naar Groningen reist, verschilt op één plaats van de groep die afgelopen zondag de tocht naar het hoge noorden maakte. Gabri is voldoende hersteld van een hamstringblessure en keert terug bij de selectie. Dat gaat ten koste van Kennedy Bakircioglu, die in Amsterdam moet blijven.
Gabri begint tegen Groningen nog niet in de basis, liet interim-coach Adrie Koster dinsdag weten. "Dat is te vroeg. Maar als we hem nodig hebben, is hij inzetbaar."
Ajax moet van FC Groningen winnen om in de race te blijven voor de landstitel. Als de Amsterdammers woensdag punten verspelen, is PSV kampioen.
Inderdaad. En de nabij gelegen winkels zullen ook wel blij zijn dat Kennedy niet komt, want meestal is onderstaande het beeld wat je ziet na een 'voorzet' van Kennedy vanaf de zijlijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:12 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. En de nabij gelegen winkels zullen ook wel blij zijn dat Kennedy niet komt, want meestal is onderstaande het beeld wat je ziet na een 'voorzet' van Kennedy vanaf de zijlijn.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:12 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. En de nabij gelegen winkels zullen ook wel blij zijn dat Kennedy niet komt, want meestal is onderstaande het beeld wat je ziet na een 'voorzet' van Kennedy vanaf de zijlijn.
[ afbeelding ]
Dit is dan enkel glas, want zo hard schiet onze grote vriend niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:12 schreef Blight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog meer competitie vervalsingquote:Lovre kampt met keel- en maagklachten
15/04/2008 14:47
FC Groningen moet het woensdag tegen Ajax mogelijk stellen zonder Goran Lovre. Voor Marcus Berg biedt het uitstel 'een klein voordeel'.
Vanwege keelpijn en maagklachten liet Lovre de training van dinsdag aan zich voorbijgaan. Achter de naam van de middenvelder heeft trainer Ron Jans een vraagteken gezet voor de thuiswedstrijd tegen Ajax.
Jans heeft meer zorgenkindjes. 'Vooraf hadden we al besloten dat we pas woensdag zouden kijken hoe het ervoor staat met de lies van Fredrik Stenman. Voor Marcus Berg is het een klein voordeel dat we straks drie dagen verder zijn', refereerde de trainer op de website van FC Groningen aan de extra hersteltijd van de spits. Berg kampte met een rugblessure
quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is dan enkel glas, want zo hard schiet onze grote vriend niet.
Zo hoog komen zijn corners heul niet!quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:12 schreef Blight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |