abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58066765
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58066795
quote:
Ajax haalt jeugdkeeper van Sparta

dinsdag 15 april, door SP, Amsterdam, 13:39u, rijnmond.nl/AS

Volgens Rijnmond.nl heeft Ajax zich voor komend jaar versterkt met Warner Hahn van Sparta Rotterdam. De doelman van Sparta B1 zal komend jaar in de A1 of B1 van de Amsterdamse club gaan spelen.

Hahn stond ook in de belangstelling van meerdere (buitenlandse) topclubs, maar koos voor Ajax. De Rotterdammer is eerste keeper bij Oranje onder 16 jaar.

Drie talenten versterken de B1

Met het oog op komend seizoen heeft Ajax alvast drie spelers aangetrokken voor de nieuwe B1 (lichting '92). Het gaat om rechtsbuiten Jody Lukoki van Young Boys, linksbuiten Nout Barentsen van Always Forward en centrale verdediger Juanito Wassenaar, die nu nog speelt bij Zeeburgia.

Ken die nout wel, vind hem absoluut niet bezijonder maar wie weet

(#) Nout Volgend jaar ajacied!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58066809
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:30 schreef Noshiba het volgende:
d

no inspiration for tt
Is de rol nu al op? Ik wilde Groningen - Ajax eerst nog in een café in Amsterdam kijken, was dat even gezellig geworden.
pi_58066887
Vertel over Nout dan Noshiba waar ken je hem van?
AFC AJAX
pi_58066978
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:35 schreef BonJovi het volgende:
Vertel over Nout dan Noshiba waar ken je hem van?
Zat bij mij in t schoolvoetbal team, ik ben rechtsbacks en speelde wel eens tegen hem bij training het is een gigantisch mietje. Ik zie niks in hem maarja de scouts van ajax wel
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58067035
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:11 schreef Nashje het volgende:

[..]

Volgens mij wist Radegast wel iets over hem.
Niet zoveel hoor, ik heb hem een paar keer bezig gezien in de Copa Libertadores. Technisch vaardige spits, redelijk met het hoofd, aardige trap in beide benen. Deed me een beetje aan Samaras denken, al kwam dat vooral door z'n kapsel...
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:45:40 #7
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58067065
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:40 schreef Noshiba het volgende:

[..]

het is een gigantisch mietje.
Het is natuurlijk niet voor niets een buitenspeler. Zie bv Robben of van der Meyde.
Als hij maar kan voetballen he.
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:46:37 #8
52871 Blight
Supersized.
pi_58067080
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:32 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ken die nout wel, vind hem absoluut niet bezijonder maar wie weet

(#) Nout Volgend jaar ajacied!
Aankopen. Yay.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58067100
quote:

[..]

Zat bij mij in t schoolvoetbal team, ik ben rechtsbacks en speelde wel eens tegen hem bij training het is een gigantisch mietje. Ik zie niks in hem maarja de scouts van ajax wel
Als het echt niets is kunnen we hem altijd nog verkopen aan Sevilla
pi_58067127
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:45 schreef Prosac het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet voor niets een buitenspeler. Zie bv Robben of van der Meyde.
Als hij maar kan voetballen he.
Van Der Meyde, weet iemand hoe het daar mee gaat? Heb er echt al tijden niks meer over gehoord..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58067161
pi_58067228
quote:

[..]

whaha je zoekt ze wel op he eerst die vriendin van Tom de Mul, dat hij tegen je kwam schreeuwen
AFC AJAX
pi_58067343
Half 8 morgen is wel een kuttijd.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:07:58 #14
52871 Blight
Supersized.
pi_58067427
quote:
Terugkeer Gabri gaat ten koste van Kennedy
15 april 2008

De selectie waarmee Ajax woensdag naar Groningen reist, verschilt op één plaats van de groep die afgelopen zondag de tocht naar het hoge noorden maakte. Gabri is voldoende hersteld van een hamstringblessure en keert terug bij de selectie. Dat gaat ten koste van Kennedy Bakircioglu, die in Amsterdam moet blijven.

Gabri begint tegen Groningen nog niet in de basis, liet interim-coach Adrie Koster dinsdag weten. "Dat is te vroeg. Maar als we hem nodig hebben, is hij inzetbaar."

Ajax moet van FC Groningen winnen om in de race te blijven voor de landstitel. Als de Amsterdammers woensdag punten verspelen, is PSV kampioen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:08:13 #15
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58067431
We worden kampioennnnn
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_58067440
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:07 schreef Blight het volgende:

[..]
Dat kan niet meer verkeerd gaan!
pi_58067451
Tering kap is met telkens een nieuw topic
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:12:19 #18
52871 Blight
Supersized.
pi_58067495
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:08 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat kan niet meer verkeerd gaan!
Inderdaad. En de nabij gelegen winkels zullen ook wel blij zijn dat Kennedy niet komt, want meestal is onderstaande het beeld wat je ziet na een 'voorzet' van Kennedy vanaf de zijlijn.

pi_58067583
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:12 schreef Blight het volgende:

[..]

Inderdaad. En de nabij gelegen winkels zullen ook wel blij zijn dat Kennedy niet komt, want meestal is onderstaande het beeld wat je ziet na een 'voorzet' van Kennedy vanaf de zijlijn.

[ afbeelding ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58067772
quote:

[..]

[ afbeelding ]
pi_58067781
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is dan enkel glas, want zo hard schiet onze grote vriend niet.
pi_58067849
quote:
Lovre kampt met keel- en maagklachten

15/04/2008 14:47

FC Groningen moet het woensdag tegen Ajax mogelijk stellen zonder Goran Lovre. Voor Marcus Berg biedt het uitstel 'een klein voordeel'.

Vanwege keelpijn en maagklachten liet Lovre de training van dinsdag aan zich voorbijgaan. Achter de naam van de middenvelder heeft trainer Ron Jans een vraagteken gezet voor de thuiswedstrijd tegen Ajax.

Jans heeft meer zorgenkindjes. 'Vooraf hadden we al besloten dat we pas woensdag zouden kijken hoe het ervoor staat met de lies van Fredrik Stenman. Voor Marcus Berg is het een klein voordeel dat we straks drie dagen verder zijn', refereerde de trainer op de website van FC Groningen aan de extra hersteltijd van de spits. Berg kampte met een rugblessure
Nog meer competitie vervalsing
pi_58067878
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:29 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dit is dan enkel glas, want zo hard schiet onze grote vriend niet.
pi_58068085
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zo hoog komen zijn corners heul niet!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:51:53 #25
212529 ImmerGeradeAus
rechtdoor zeg ik toch
pi_58068150
tieviepie

KAMPIOOONEEE
laufen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')