wij zijn de nerds, en kijken graag naar jestersquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:33 schreef zovty het volgende:
Laat de nerds maar zitten, dan concentreren we ons in dit topic eens op de jesters. Wie begint?
Ik ookquote:
Stofiequote:
Ik heb nie blootfoto'squote:
Och.. foto's van je diepe decollete zijn ook prachtig.quote:
Jahoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och.. foto's van je diepe decollete zijn ook prachtig.
Donequote:Op dinsdag 15 april 2008 14:59 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand UIO even zeggen dat die andere vol is?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:59 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand UIO even zeggen dat die andere vol is?
Dito!!quote:
quote:
Aangekleed hequote:
Ik weet nog wel waar je ze gepost hebt.quote:
Alsjeblieft je Tena Ladyquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik weet nog wel waar je ze gepost hebt.
Ja geknipt en verkleintquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Da's volgens mij een andere versie met dezelfde thematiek.
Ik neem aan dat je toch een kijkje in mijn fotoboek hebt genomenquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:08 schreef ElizabethR het volgende:
Tally, gij zijt toch een schone dame hoor!!!
Dat is een mannenopmerking UIO vrouwen willen meer zien..quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom zou je meer willen zien dan tieten?
Jazeker, en zoals ik al zei, dan zie ik een zeer schone damequote:Op dinsdag 15 april 2008 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je toch een kijkje in mijn fotoboek hebt genomen
Alleen aan de tieten kan gij ut toch neet zien![]()
Dat denk ik ook altijd als ik even op bezoek ben in Nederlandquote:En ik wil ook weer naar Ierland
Doet mijn man ook niet als ik vraag om sexquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom zou je je ook maar iets aantrekken van wat vrouwen willen?
Je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jazeker, en zoals ik al zei, dan zie ik een zeer schone dame
Ik vind je man wel lelijk trouwens
Ja maar jij woont daar.. Waar in Ierland ongeveer?quote:Dat denk ik ook altijd als ik even op bezoek ben in Nederland
Zeg je nou dat je vent geen seks met je wil? Is hij een latente homo of zo?quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:41 schreef Tally het volgende:
Doet mijn man ook niet als ik vraag om sex
Spijtig dan maar dat ik je man niet ben.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:41 schreef Tally het volgende:
Doet mijn man ook niet als ik vraag om sex
[..]
Misschien moet ik erbij zeggen dat de Clown van IT erg griezelig isquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:41 schreef Tally het volgende:
Je kan niet alles hebbenEn ik zal het hem zeggen..
Bij het groene pijltje, aan Lough Corrib. In een doprje genaamd Annaghdownquote:Ja maar jij woont daar.. Waar in Ierland ongeveer?
Tuurlijk wil hij wel seks met mequote:Op dinsdag 15 april 2008 16:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je vent geen seks met je wil? Is hij een latente homo of zo?
Thanks n00b!quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Spijtig dan maar dat ik je man niet ben.
Ziet er nogsteeds nice uit Tal!
Jammer dat er niet meer steden op staan.. Had ik kunnen zien of we in de buurt waren geweest..quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Misschien moet ik erbij zeggen dat de Clown van IT erg griezelig is
[..]
Bij het groene pijltje, aan Lough Corrib. In een doprje genaamd Annaghdown
[ afbeelding ]
Maar Galway is de enige stad in de buurt. Als je nou naar google maps gaat en je tikt in Annaghdown, ireland, en je gaat dan een beetje uitzoomen dan zie je wel waar het is. Gewoon, west-kust. Vlakbij zee en aan een groot meer. Ballylee, uurtje rijden vanuit mijn dorp. Is bijna co. Clare in plaats van co. Galwayquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:20 schreef Tally het volgende:
Jammer dat er niet meer steden op staan.. Had ik kunnen zien of we in de buurt waren geweest..
Nu kan ik alleen zeggen dat we in Galway geweest zijnIk ken Ierland niet zo goed op de kaart
In Ballylee staat Thoor Ballylee?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar Galway is de enige stad in de buurt. Als je nou naar google maps gaat en je tikt in Annaghdown, ireland, en je gaat dan een beetje uitzoomen dan zie je wel waar het is. Gewoon, west-kust. Vlakbij zee en aan een groot meer. Ballylee, uurtje rijden vanuit mijn dorp. Is bijna co. Clare in plaats van co. Galway
quote:
WAT EEN SCHATJE!!!!!!!!!!quote:
Hehehehehe.. LOLzquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat t-shirt![]()
![]()
Jong geleerd is oud gedaan zeker??
Thanks! We zijn ook wel heel erg blij met haar!quote:
quote:
Wheheheh. Ik zat dus toch een beeeetje in de buurtquote:ER schreef in het vorige topic, en aangezien die fucking quote dan niet werkt do eik het maar zo:
En gelijk heeft ze HW!!!
Nou, ik heb die knakker van gisteren dus maar even gebeld, ga geen anderhalve week wachten om te horen wat er nou zo ingewikkeld was dat ie dat niet door de foon tegen mijn ouders kon zeggen. Hij deed heel zoetig aan de telefoon, of ik zus nog wist en zo. Nou, nee dus. Ik heb hele vage herinneringen aan die knul, pffffff, we waren 8 jaar zeg!!. Hij vertelde dat ie 'al mijn brieven' al die jaren heeft bewaard en elke keer als ie ze leest komt 'alles weer boven'...................................
Hij was me nooit vergeten en wilde zoooooooooo graag weten hoe het nu met me was en of er nog ooit een ontmoeting inzat?? Nou, nee dus.
Ik was denk ik redelijk bot, en ik vermoed dat het voor hem een afschuwelijke deceptie was om me te spreken. Wat ie zich allemaal in zijn hoofd heeft gehaald, geen idee, maar wel dat het ging om het idealiseren van een of andere jeugdherinnering. En ik denk wel dat dat nu over is
Pffff, mafkees!!
Aha, lekker dingquote:Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen! Dat plaatje wat HW poste is Shay Laren. Straks eens even op usenet koekeloeren.
Vonden wij ook.quote:
Gezegend zijt de kont,quote:Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef Tally het volgende:
Quote van de dag: Ga maar even naar hem toe en maak hem maar gelukkig
Graag, dank je!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef Tally het volgende:
Quote van de dag: Ga maar even naar hem toe en maak hem maar gelukkig
Softcore masturbation en girl-on-girl.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen! Dat plaatje wat HW poste is Shay Laren. Straks eens even op usenet koekeloeren.
Ik niet... Deze keer ga wij op kraamvisite bij een maat van mij.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:23 schreef Tally het volgende:
Gaat er nog iemand naar in Qontrol dit weekend?
Ik heb net de tekeningen gezien word echt super mooi
Ik volg het ff nietquote:Op woensdag 16 april 2008 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
O trouwens..
Het is je niet gelukt
Zwangerschap en geboorte deel 373
Plotseling bedacht je, dat je in termen van wij moet spreken, n00c?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:36 schreef n00cL30n het volgende:
Ik niet... Deze keer ga wij op kraamvisite bij een maat van mij.
LoLz... koninklijk enkelvoud.. sjeweets!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Plotseling bedacht je, dat je in termen van wij moet spreken, n00c?
Dat was het antwoord wat ik van mijn collega kreeg toen ik hem iets vroegquote:
Jammer joh.. Het word echt gaafquote:Ik niet... Deze keer ga wij op kraamvisite bij een maat van mij.
Zou ik ook zeggenquote:
Ik ook, want ik heb geen idee meer waar je op doeltquote:
Stofiequote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, want ik heb geen idee meer waar je op doelt.
Oh dat, was dat voor of na mijn verloving met MissHobje?quote:
Ikquote:
beetje rustig aan volgende keer, ouwe!quote:Politie rukt uit voor vrijend stel
Uitgegeven: 16 april 2008 11:15
DEN HAAG - Een Haags koppel heeft dinsdag het advies gekregen het voortaan iets rustiger aan te doen in bed. Het stel maakte zo veel lawaai dat buren gealarmeerd raakten en de politie belden.
In plaats van een vermoedde mishandeling troffen de agenten echter een ander extreem van huiselijkheid aan.
De politie kreeg rond middernacht melding van 'burengerucht' in de Van Bleiswijkstraat in Den Haag, zo meldde de politie woensdag. Omdat zij de vreemde geluiden zelfs op straat konden horen, belden de agenten bij het koppel aan.
Das bij mij om de hoek.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
beetje rustig aan volgende keer, ouwe!
Spannend! Ik ben jaloers op je!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Electronic_Data_Interchange
Eh, ok. Your place of mine?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Stofie![]()
Je zou me een FOK!Baby bezorgen
Nou hier op kantoor heb ik ruimte zat inmiddels..quote:
Collegas weggepest?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou hier op kantoor heb ik ruimte zat inmiddels..
Dus kom maar op
Nee ik ben in de steek gelatenquote:
Ok dan! Oldbie orgie bij talie op de wc!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik ben in de steek gelaten
Daarbij hebben wij hier hele grote wc's (moest het ergens anders moeten) volgens mij kan je dr wel een orgie houden
Met genoeg tissuesquote:Op woensdag 16 april 2008 13:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Ok dan! Oldbie orgie bij talie op de wc!.
Ik weet wat er voor nodig isquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja?Je
houdt vaker orgies op het toilet?
Wij hebben een keigroot pand sinds 2 weken.. Er zijn plekken genoeg..quote:Op woensdag 16 april 2008 13:29 schreef HeatWave het volgende:
WIj hebben een badkamer met ligbad en als het echt moet 2 appartementen in de straat.
Heb vanmorgen een mailtje van hem ontvangenquote:Op woensdag 16 april 2008 00:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wheheheh. Ik zat dus toch een beeeetje in de buurt.
Nou ja, hij zit ver weg, dat scheelt alvast.
Zo ver is Ierland nou ook weer niet. Binnenkort staat hij dus voor je deur voor een antwoord op zijn mail.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:49 schreef ElizabethR het volgende:
Heb vanmorgen een mailtje van hem ontvangen![]()
Ik ga er niet op reageren, dat werkt het beste. Maar je had inderdaad een beetje gelijk
Geen enkel probleem hier.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Watskeburt met Fok! trouwens, ik heb vandaag om de haverklap een witte pagina en IE zegt dan "gereed". Even F5 en de pagina wordt geladen.
Hier ook nietquote:Op woensdag 16 april 2008 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen enkel probleem hier. [ afbeelding ]
Dan moet de systeembeheerder maar ophouden met meekijken.quote:
Knut is vast weer bezig met het fotoboek.quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
Waar is dat mens eigenlijk? Dat gaat zo maar allemaal weg. Net zoals die Ripley.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
miss_bleu hield toch ook zo van toiletorgies in haar eentje?
Ik zal het haar zeggenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet de systeembeheerder maar ophouden met meekijken..
HOOR JE ME?
Sja, als ik niet meer zou kunnen MSN'en/Fokken op mijn werk zou ik ook grotendeels afwezig zijn vrees ik. 's avonds heb ik maar weinig tijd....quote:Op woensdag 16 april 2008 14:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar is dat mens eigenlijk? Dat gaat zo maar allemaal weg. Net zoals die Ripley.
Dan zou ik van baan veranderen.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als ik niet meer zou kunnen MSN'en/Fokken op mijn werk zou ik ook grotendeels afwezig zijn vrees ik. 's avonds heb ik maar weinig tijd....
Hoe heet die?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik bedoelde de systeembeheerder hier..
O dacht de systeembeheerder hierquote:Op woensdag 16 april 2008 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik bedoelde de systeembeheerder hier..
LOLz.. .en ja jammer idd. Jij gaat wel?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat was het antwoord wat ik van mijn collega kreeg toen ik hem iets vroeg
[..]
Jammer joh.. Het word echt gaaf
Weet ik niet, hij zit elders (niet hier in kantoor). Heb hem wel een keer zien lopen.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:34 schreef zovty het volgende:
Hoe heet die?
Nee ik ga niet.. Ik moet werken dit weekend..quote:Op woensdag 16 april 2008 14:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LOLz.. .en ja jammer idd. Jij gaat wel?
maargoed...Ik ga weer ff verder met foto's uploaden!
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Achja,vrouwen
komen uit slikken
zaad
.
quote:Late last Saturday night, a young chap was walking home from the pub.
It was a cold, wet, windy evening, and he was tired and freezing. Most
of the streetlights in the area were broken, and the silence was only
Broken by the occasional sound of a stray cat sifting through a
Dustbin. Suddenly he heard a strange noise ...
BUMP........
BUMP........
BUMP........
Startled, he turned around. To his amazement, through the driving rain
He saw the faint outline of a large box turning into his road.
BUMP........
BUMP........
BUMP........
He froze to the spot. He couldn't believe his eyes. As the box
Approached from the shadows, he was able to make out its shape more
Clearly. It was a coffin. Not wanting anything to do with this, he put
His head down and started walking briskly home.
BUMP........
BUMP........
BUMP........
The coffin was gaining on him. He started walking faster.........
BUMP.... BUMP.......
BUMP........BUMP.......
BUMP........BUMP........
The coffin was closing with his every step. He started to jog, but he
Heard the coffin speed up after him ...
BUMP... BUMP... BUMP...
BUMP... BUMP... BUMP...
BUMP... BUMP... BUMP...
He started to sprint, but so did the coffin .......
BUMP... BUMP... BUMP... BUMP.....
Eventually he made it to his front door, but he knew the coffin was
Only seconds behind. Fumbling around in his pocket, he pulled out his
Keys, His hand trembling, he managed to open the lock. He dived inside,
Slamming the front door behind him. He shot into his front room, and
Slumped into his comfy chair.
Suddenly there was a loud crash, as the coffin smashed its way through
The front door. The force of the impact broke the lock off the coffin
Allowing the lid to swing freely on its rusty hinges as it continued
Its chase ..
BUMP... SCREECH .. BUMP... SCREECH...
In horror the young lad fled again, as fast as his shaking legs could
Take him. He bolted upstairs to the bathroom and locked the door ...
BUMP... SCREECH .. HOP... BUMP... SCREECH ... HOP...
The coffin again gave chase up the stairs, across the landing and
Launched itself at the bathroom door. With an almighty smash, the
Bathroom door flew off its hinges ...
The coffin stood in the doorway, then started to approach the young
Terrified lad.
In a last ditch attempt to save his skin, he reached for his bathroom
Cabinet ... He grabbed a bar of Imperial Leather soap and threw it at
The coffin ... still it came ........
He grabbed his can of Lynx deodorant and threw it ... still it
Came......
He grabbed his first aid kit and threw it ... still it came......
He grabbed some Benylin cough mixture and threw it ...
The coffin stopped.
Ik ben mijn collega al aan het versieren..quote:Op woensdag 16 april 2008 17:18 schreef n00cL30n het volgende:
Sorry schat, moet weer ff een kwartiertje aan de oplader, anders schiet ik alleen maar stofwolken.
Je kunt je altijd nog even discreet terugtrekken op het toilet.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:22 schreef Tally het volgende:
Ik ben mijn collega al aan het versieren..Ik moet toch wat..
Maar samen is leuker..quote:Op woensdag 16 april 2008 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je kunt je altijd nog even discreet terugtrekken op het toilet.
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:34 schreef n00cL30n het volgende:
En ik maar denken dat vrouwen in die 15 minuten nog wilden knuffelen en zoene....![]()
Hmm, dan heeft ze de secundaire arbeidsvoorwaarden toch niet zo goed uitonderhandeldquote:Op woensdag 16 april 2008 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als ik niet meer zou kunnen MSN'en/Fokken op mijn werk zou ik ook grotendeels afwezig zijn vrees ik. 's avonds heb ik maar weinig tijd....
Volgens mij snap ik m.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:30 schreef HeatWave het volgende:
ok ok, het is ff scrollen, maar hijs leuk!
[..].
De maandborrel (nog 7 uur) is gelijk het begin van het weekend.quote:
Ik heb bloemen gehadquote:
Ja dank je welquote:
Direct mee naar de dokter.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:29 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg, als je nou een spetter chloor in je oog hebt gehad, en je oog is knalrood en je ziet er niets meer mee, dan is dat niet goed hé??
Hey, die kende ik nog niet, dankjewel, dan ga ik nu even met brute kracht een halve liter melk in haar oog gooienquote:Op donderdag 17 april 2008 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Als je in chloor water hebt gezwommen en last van rode prikkende ogen hebt helpt een druppeltje melk in je ogen je van de pijn af. Helaas helpt het niet tegen de roodheid.
En daarna meteen naar de dokter natuurlijk idd.
i looooooooooooooooooooof joe!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
I just called to say...
Ik leesquote:Op donderdag 17 april 2008 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dank je wel
Precies mijn kleur he.. Hoe wist je dat??
UITDELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:45 schreef Tally het volgende:
Ik heb nu ook 2 dozen chocolaatjes gehad
Gaat vanzelf over.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:29 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg, als je nou een spetter chloor in je oog hebt gehad, en je oog is knalrood en je ziet er niets meer mee, dan is dat niet goed hé??
Nog even en ik begin te soppen hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 13:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik leesje
![]()
wensen
en
verlangens
als een
spannend
jongensboek.
.
Jij mag al mijn chocolaatjes heurquote:Op donderdag 17 april 2008 13:49 schreef zovty het volgende:
[..]
UITDELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De bloemen en een reep chocolade voor secretaressedag..quote:Op donderdag 17 april 2008 13:53 schreef ElizabethR het volgende:
Wow Tally, vanwaar die verwennerij???
Bofbips!!
Oh.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog even en ik begin te soppen hoor
Stop alsjeblieft
Een bos en een reep. Charmant.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:58 schreef Tally het volgende:
Hebben hier in het pand maar elke vrouw een bos en reep gegeven
Ja vind het ook wel lief..quote:Op donderdag 17 april 2008 13:59 schreef ElizabethR het volgende:
Ach zooooooooo, ik wist het niet, secretaressendag
Leuk!!
Ja? Want?quote:
De eerste die me een tik op de billen geeft zonder dat ik er toestemming voor heb gegeven krijgt een rechtse op zijn/haar linkerwangquote:Op donderdag 17 april 2008 14:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb ze een bemoedigend tikje op hun billen gegeven. Ook bij 'de walvis' en 'de bodybuildster'. Werd op prijs gesteld.
Jij bent dan ook geen secretaresse.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:10 schreef Tally het volgende:
De eerste die me een tik op de billen geeft zonder dat ik er toestemming voor heb gegeven krijgt een rechtse op zijn/haar linkerwang
Dat klopt!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen secretaresse.
Werken er toevallig Cubaanse dames bij je op kantoor? Of Braziliaanse?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:11 schreef n00cL30n het volgende:
Nog een kleine twee uur en dan start het personeels beachvolleybal toernooitje.
Hmmm.. ook daar zou ik wel een pepsi-proef aan willen wagen.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
De eerste die me een tik op de billen geeft zonder dat ik er toestemming voor heb gegeven krijgt een rechtse op zijn/haar linkerwang
Worst?quote:
Dat leek me iets meer voor de hand liggend dan een dobbelsteen.quote:
Of beter: UIO's grote.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:25 schreef n00cL30n het volgende:
Tja.. ze had ook hekjes kunnen zeggen he?
Come and get it babyquote:Op donderdag 17 april 2008 14:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hmmm.. ook daar zou ik wel een pepsi-proef aan willen wagen.
O oke..quote:
Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:51 schreef Tally het volgende:
O oke..
Ja jammer.. Volgende keer beter?
Maak me even jaloersquote:Op donderdag 17 april 2008 15:00 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, dat was heerlijk!!! Een Iers ontbijtje als lunch
Ik ook nietquote:
Naar 0 natuurlijk. Of beginnen we weer op de Start! na 0?quote:
Vanaf? Dan weet ik namelijk ook waar ik moet beginnen en eindigen..quote:Op donderdag 17 april 2008 15:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Naar 0 natuurlijk. Of beginnen we weer op de Start! na 0?
Dus oneinding.... 3 2 1 0. Of oneindig ... 3 2 1 0 Start!
Dilemma dilemma.
Uh.. ow ja... da's waar ook.. je woont niet om de hoek.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog een kleine 3 kwartier tot de borrel en een mooie Italiaanse hier op kantoor loopt al de hele dag met me te flirten. Wat een vreselijke dag.
quote:Yup... It's a great day to be me....
We leven met je meequote:Op donderdag 17 april 2008 15:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog een kleine 3 kwartier tot de borrel en een mooie Italiaanse hier op kantoor loopt al de hele dag met me te flirten. Wat een vreselijke dag.
Vanaf het moment dat je je dat niet meer hoeft af te vragenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
vanaf wanneer ben je olbie
Vanaf oneindig he Talie... Altijd hoog inzetten....quote:Op donderdag 17 april 2008 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanaf? Dan weet ik namelijk ook waar ik moet beginnen en eindigen..
Voorlopig nog niet in ieder geval.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ons hoogtepuntquote:Op donderdag 17 april 2008 16:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Vanaf oneindig he Talie... Altijd hoog inzetten....
Lijkt me fijn om tegelijk te eindigen..
Ach ja, ik ken je pijn, het is niet makkelijk......quote:Op donderdag 17 april 2008 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
En vanaf het moment dat je het kan schrijven.
Ik waardeer trouwens jullie medeleven.
*zucht* Stofie tochquote:Op donderdag 17 april 2008 16:13 schreef zovty het volgende:
[..]Hét hoogtepunt. De moeder aller hoogtepunten. Het hoogstehoogtepunt.
Stel dan ook geen domme vragen.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik wist dat dat soort domme antwoorden zouden komen
kijk eens naar je userID pastaprinsesjequote:Op donderdag 17 april 2008 16:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Nee, nog 1 dag werken....
Helaas is dat vandaag.
Ik denk dat ik ook zo'n ochtend heb.quote:
Eensch!quote:
en alleen maar omdat mn motor zwart isquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
allemaal de schuld van Balkenende
en Wilders
en Rita
quote:
quote:
Stofiequote:
quote:
De enige goede baas is een baas met een kuthumeur!quote:Mijn baas vind het ook geen heerlijke ochtend
Die was aan het vloeken toen ik net binnen kwam lopen..
Gezellig, hoe laat doen we Guinness?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
mogguh.
Vanmiddag naar A'dam. Even babbelen met BT over het verhuizen van een stuk of 80 2Mbit circuits.
Ja het is ook een kei van een vent!quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:26 schreef zovty het volgende:
[..]Sarcastisch
.
[..]
De enige goede baas is een baas met een kuthumeur!.
Hej H.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:37 schreef Havoc het volgende:
Mogguh!
Berlusconi.quote:
Precies! Inhoud komt wel van de mannenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Berlusconi.
Beter vier lekkere wijven in de politiek dan lelijke mokkels met inhoud.
Als ze er niet mee in hadden gestemd was er geen interview geweest. Logisch dat ze daar er mee in hebben gestemd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Wat een mongolen die gasten om daar mee in te stemmen, links.
Je mist het punt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Als ze er niet mee in hadden gestemd was er geen interview geweest. Logisch dat ze daar er mee in hebben gestemd.
Zo eisen andere mensen weer dat ze onherkaanbaar op tv komen of dat er alleen blauwe m&m klaar liggen. Allemaal niet zo gek.
Maar als het om de principes van een moslim gaat is het natuurlijk allemaal absurd en moet de flikker oprotten naar z'n eigen stinkland.
Ik denk dat je je niet voldoende in de belevingswereld van de beste man verplaatst.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:20 schreef HeatWave het volgende:
HIj eist niet dat ie iets wil hebben, hij eist dat iedereen om hem heen iets NIET mag, omdat HIJ het niet wil. Dat is totaal anders.
HIj mag best geen wijn, maar de rest moet mogen wat ie wil.
Oh ja, ik was ff vergeten dat Pauw en Witteman eigenlijk een verkapte comazuipschuur is waar alle gasten totaal laveloos aan de tafel zittenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik denk dat je je niet voldoende in de belevingswereld van de beste man verplaatst.
Hij gelooft (jaja) dat je geen zinnig gesprek kan voeren met mensen die beschonken zijn, wat heeft het dan voor zin om te komen?
geen, dus kom dan ook maar niet...quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik denk dat je je niet voldoende in de belevingswereld van de beste man verplaatst.
Hij gelooft (jaja) dat je geen zinnig gesprek kan voeren met mensen die beschonken zijn, wat heeft het dan voor zin om te komen?
Tja. Jij mag natuurlijk geloven dat Pauw en Witteman echte kerels zijn en heus wel tegen een drankje kunnen, maar Pauw en Witteman wilde niet jou interviewen dus dat is niet zo relevant.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, ik was ff vergeten dat Pauw en Witteman eigenlijk een verkapte comazuipschuur is waar alle gasten totaal laveloos aan de tafel zitten.
Elke week lam is ook een geregeld leven.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Ze zitten er elke week hoor, met wijn.....
Kwestie van 1 keer kijken en weten hoe lam ze zijn.
waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Elke week lam is ook een geregeld leven.
Daar dachten Pauw en Witteman anders over. Die vonden het geen probleem om eens wat anders te drinken en maakten er geen halszaak van. Respect naar elkaar enzo. Eigenlijk gewoon netjes.quote:
wat is de volgende stap, als meneer salaam komt vrouwen en homo's uit de zaal verwijderen en oh jah ook geen varkensvlees eten voorafgaand aan de show en misschien wel even tien weesgegroetjes voor de show begint?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Daar dachten Pauw en Witteman anders over. Die vonden het geen probleem om eens wat anders te drinken en maakten er geen halszaak van. Respect naar elkaar enzo. Eigenlijk gewoon netjes.
Hij is uitgenodigd door P&W en heeft alleen te maken met Pauw en Witteman en kan van hen ALLES, maar dan ook echt ALLES eisen. Het staat hen natuurlijk vrij om te weigeren. Zij moeten de afweging maken hoe graag ze het interview willen doen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat is de volgende stap, als meneer salaam komt vrouwen en homo's uit de zaal verwijderen en oh jah ook geen varkensvlees eten voorafgaand aan de show en misschien wel even tien weesgegroetjes voor de show begint?
die meneer mag misschien van P&W verwachten dat hij ze spreekt in niet beschonken toestand, over de rest van de gasten aan tafel heeft hij niets, maar dan ook NIETS te zeggen/eisen.
Daar zou ik als niet-moslim ook aan kunnen wennen overigens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Elke week lam is me dunkt geen bezwaar voor een moslim.
Mits halal geslacht.
Is het respectvoller om iemand te behoeden van het kwaad of iemand de verdommenis in te zien gaan en niks doen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:48 schreef Tally het volgende:
Netjes vind ik het niet.. Want zoals wij respect zouden moeten hebben voor hem is dat omgekeerd ook zo (ja in mijn beleving en niet in die van hem) dus zouden de rest van de tafel gewoon mogen drinken want dat zou hij respect hebben voor de rest..
Maar ach
Dat ligt er aan.. Als het iemand uit jouw naaste omgeving is dan wil je daar natuurlijk alles voor doen om hem of haar niet de verdommenis in te zien gaan.. Aan de andere kant misschien ziet hij/zij dat niet zo..quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Is het respectvoller om iemand te behoeden van het kwaad of iemand de verdommenis in te zien gaan en niks doen?
Zoals de filosoof, denker en mijn held Typhoon ooit zei: zit er rommel op de ramen of zit er stof op je oog, het is gewoon een kwestie van perpectief.
Willem van Hanegemquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:56 schreef zovty het volgende:
Ik snap trouwens niet zo goed waarom die man steeds wordt uitgenodigd. Het levert natuurlijk spectaculaire televisie op maar erg relevant is de man niet volgens mij. Wat mij betreft nodigen al die talkshows in het vervolg Willem van Hanegem uit, dat levert ook altijd leuke televisie op en hij vertegenwoordigt "de moslims" net zo goed.
Ja.. Vanmorgenquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:06 schreef HeatWave het volgende:
De discussie past ook prima in dat topic.
Nog iemand geneukt?.
Owhquote:
Waarom zou je niet aanquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:47 schreef Tally het volgende:
Ik luister naar Veronica.. En daar draait nu Madonna - Like a prayer..
Nu zingt ze i'm down on my knees.. Wrom denk ik dan aan fellatio?
O ja ook één van mijn favoriete (normaal gesproken vandaag gek genoeg niet)..quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom zou je niet aanfellatio
denken?
Fellatio
is een van mijn favoriete onderwerpen om aan te denken.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Dit is echt een drama.
De binnenkant van een bio-spaceship, rood gekleurde douchegordijnen en een blurry camera effect.
Pijpen zeg ik je PIJPEH!quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:47 schreef Tally het volgende:
Ik luister naar Veronica.. En daar draait nu Madonna - Like a prayer..
Nu zingt ze i'm down on my knees.. Wrom denk ik dan aan fellatio?
Is helaas niet altijd de mond van volquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:06 schreef n00cL30n het volgende:
Pijpen zeg ik je PIJPEH!
Maareuh... waar het hart vol van is?
Ik kwam hem toevallig tegen, die is wel te vinden, helaasquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]Geweldig!
Kan ik hem ergens terugvinden, of moet ik dan echt mijn best gaan doen?
Moet toch ook maar weer eens kijken of ik naar "de Nacht van de wansmaak" kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |