wij zijn de nerds, en kijken graag naar jestersquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:33 schreef zovty het volgende:
Laat de nerds maar zitten, dan concentreren we ons in dit topic eens op de jesters. Wie begint?
Ik ookquote:
Stofiequote:
Ik heb nie blootfoto'squote:
Och.. foto's van je diepe decollete zijn ook prachtig.quote:
Jahoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och.. foto's van je diepe decollete zijn ook prachtig.
Donequote:Op dinsdag 15 april 2008 14:59 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand UIO even zeggen dat die andere vol is?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:59 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand UIO even zeggen dat die andere vol is?
Dito!!quote:
quote:
Aangekleed hequote:
Ik weet nog wel waar je ze gepost hebt.quote:
Alsjeblieft je Tena Ladyquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik weet nog wel waar je ze gepost hebt.
Ja geknipt en verkleintquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Da's volgens mij een andere versie met dezelfde thematiek.
Ik neem aan dat je toch een kijkje in mijn fotoboek hebt genomenquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:08 schreef ElizabethR het volgende:
Tally, gij zijt toch een schone dame hoor!!!
Dat is een mannenopmerking UIO vrouwen willen meer zien..quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom zou je meer willen zien dan tieten?
Jazeker, en zoals ik al zei, dan zie ik een zeer schone damequote:Op dinsdag 15 april 2008 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je toch een kijkje in mijn fotoboek hebt genomen
Alleen aan de tieten kan gij ut toch neet zien![]()
Dat denk ik ook altijd als ik even op bezoek ben in Nederlandquote:En ik wil ook weer naar Ierland
Doet mijn man ook niet als ik vraag om sexquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom zou je je ook maar iets aantrekken van wat vrouwen willen?
Je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jazeker, en zoals ik al zei, dan zie ik een zeer schone dame
Ik vind je man wel lelijk trouwens
Ja maar jij woont daar.. Waar in Ierland ongeveer?quote:Dat denk ik ook altijd als ik even op bezoek ben in Nederland
Zeg je nou dat je vent geen seks met je wil? Is hij een latente homo of zo?quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:41 schreef Tally het volgende:
Doet mijn man ook niet als ik vraag om sex
Spijtig dan maar dat ik je man niet ben.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:41 schreef Tally het volgende:
Doet mijn man ook niet als ik vraag om sex
[..]
Misschien moet ik erbij zeggen dat de Clown van IT erg griezelig isquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:41 schreef Tally het volgende:
Je kan niet alles hebbenEn ik zal het hem zeggen..
Bij het groene pijltje, aan Lough Corrib. In een doprje genaamd Annaghdownquote:Ja maar jij woont daar.. Waar in Ierland ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |