quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Sjak kan het niet zo zijn dat je dochter misschien iets heeft gegeten wat ze nog nooit eerder heeft gegeten en daar een allergische reactie op heeft?
Morgaine heeft 2 jaar geleden tijdens de zomer een patatje met satesaus gegeten en de dag er na zaten we in het ziekenhuis vanwege de uitslag, jeuk. Het zag er uit of ze met haar lichaam door de brandnetels had liggen rollen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef OooLizaooO het volgende:
Jaja een duimzuiger!
Geweldig die foto's!
En idd even bijhouden wat ze gegeten en gedronken heeft kan helpen, maar is ook idd mogelijk dat ze gewoon "ineens" aan iets allergisch geworden is. En als het niet van voedsel is, kan het nog altijd van stress ofzo zijn.
Ik heb het hele proces (met dieeten en onderzoeken) doorlopen en uiteindleijk was hun conclusie: waarschijnlijk allergisch aan emotionele stress. Ja wie niet hé, ik krijg er dan juist wel bulten van ;p.
Hopelijk gaan de turners braafjes terug met 't hoofdje beneden liggen tegen de tijd dat jullie gaan bevallen!
Gelukkig heb ik er -op die ene aanval vorige week- al jaren geen last meer van gehadquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Dat lijkt me vervelend. Ik heb veel voedselallergieen maar die kun je gewoon vermijden. Stress is altijd wat lastiger.
Ik ben heel benieuwd of het wat uithaalt. Het is natuurlijk wel precies in die weken dat je kind ook uit zichzelf nog goed kan draaien, dus het is moeilijk om vast te stellen of het door de acupunctuur komt of dat het anders ook was gebeurd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn vriendinnetje is van de week begonnen met acupunctuur om te proberen of haar stuitertje nog wil gaan draaien.
Ze heeft een dvd besteld via http://www.stuitlig.nl/
Geen idee of het werkt (nog) maar zij had zoiets van 'baat het niet, dan schaadt het niet'.
En he(e)r(en)quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef Madelieve het volgende:
Dag dames!
Freecell las het hier pasquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:59 schreef Madelieve het volgende:
Haha, sorry, je hebt helemaal gelijk, goedenavond dames en heren!
Vond Freecell het schattig dat je dat gedroomd had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |