quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Sjak kan het niet zo zijn dat je dochter misschien iets heeft gegeten wat ze nog nooit eerder heeft gegeten en daar een allergische reactie op heeft?
Morgaine heeft 2 jaar geleden tijdens de zomer een patatje met satesaus gegeten en de dag er na zaten we in het ziekenhuis vanwege de uitslag, jeuk. Het zag er uit of ze met haar lichaam door de brandnetels had liggen rollen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef OooLizaooO het volgende:
Jaja een duimzuiger!
Geweldig die foto's!
En idd even bijhouden wat ze gegeten en gedronken heeft kan helpen, maar is ook idd mogelijk dat ze gewoon "ineens" aan iets allergisch geworden is. En als het niet van voedsel is, kan het nog altijd van stress ofzo zijn.
Ik heb het hele proces (met dieeten en onderzoeken) doorlopen en uiteindleijk was hun conclusie: waarschijnlijk allergisch aan emotionele stress. Ja wie niet hé, ik krijg er dan juist wel bulten van ;p.
Hopelijk gaan de turners braafjes terug met 't hoofdje beneden liggen tegen de tijd dat jullie gaan bevallen!
Gelukkig heb ik er -op die ene aanval vorige week- al jaren geen last meer van gehadquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Dat lijkt me vervelend. Ik heb veel voedselallergieen maar die kun je gewoon vermijden. Stress is altijd wat lastiger.
Ik ben heel benieuwd of het wat uithaalt. Het is natuurlijk wel precies in die weken dat je kind ook uit zichzelf nog goed kan draaien, dus het is moeilijk om vast te stellen of het door de acupunctuur komt of dat het anders ook was gebeurd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn vriendinnetje is van de week begonnen met acupunctuur om te proberen of haar stuitertje nog wil gaan draaien.
Ze heeft een dvd besteld via http://www.stuitlig.nl/
Geen idee of het werkt (nog) maar zij had zoiets van 'baat het niet, dan schaadt het niet'.
En he(e)r(en)quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef Madelieve het volgende:
Dag dames!
Freecell las het hier pasquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:59 schreef Madelieve het volgende:
Haha, sorry, je hebt helemaal gelijk, goedenavond dames en heren!
Vond Freecell het schattig dat je dat gedroomd had?
Onze zwangerschappen hebben echt veel gemeen, hè? Bij mij is het helemaal niet zeker of het infuus nodig is (dat is afhankelijk van of ik veel bloed verlies tijdens/na de bevalling), maar de verloskundige zei ook tegen mij dat, mocht ik toch (per ongeluk) thuis bevallen, dat dan de ambulance gebeld zal worden. 't Lijkt mij wat overdreven in mijn geval, maar liever teveel zorg dan te weinig (en misschien schat ik het wel verkeerd in).quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:09 schreef Mammietje het volgende:
(..)
Nogmaals bevalling doorgesproken; bellen zodra ik denk dat het serieus zou kunnen zijn en bij enige ontsluiting meteen naar het ziekenhuis. Als het al te laat is, bellen ze eerst de ambulance zodat ik meteen na de bevalling mee kan. Ze wilde toch nog even contact opnemen met het ziekenhuis of het de bedoeling is dat ik met infuus in beval omdat ik uiteindelijk toch de OK in moet.
(..)
Gewoon lekker weekend aan het vieren... Met Jetske gaat het goed, maar ze heeft wel veel aandacht nodig. Daarom lukt het me even niet om achter de computer te duiken tot ze echt in bed ligt. 's Middags ben ik zelf ook te moe om echt wat te doen. Sorry!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:48 schreef dutchie het volgende:
Sjak, waar ben je?
Gewoon lekker weekend aan het vieren of.........
Ik hoop het ook, en wat jouw voorspellende gave betreft...was jij niet degene die vast en zeker wist dat Jetske een jongen zou worden?quote:Op zondag 13 april 2008 07:59 schreef dutchie het volgende:Sjak, wat aardig dat je het even meldt al.
Maar inderdaad, er zijn nu belangrijkere zaken dan de dames van OUD te informeren.
(ik ben echt heel slecht in het voorspellen, maar ik heb zo'n gevoel dat je dinsdag toch niet gaat halen. hoop het voor je in ieder geval)
Och... zoals ik al zei; ik ben heel slecht in het voorspellen.quote:Op zondag 13 april 2008 10:45 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, en wat jouw voorspellende gave betreft...was jij niet degene die vast en zeker wist dat Jetske een jongen zou worden?![]()
Nee nog niet...quote:Op maandag 14 april 2008 13:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
LovelyLady, wat leuk
Heb je je hier al gemeld?
Het Grote Ultieme Officiële Fok!kindertjes topic
Beetje een blauwe plek gevoel of beurs. Volgens de fysio zijn dat namelijk je bekken die verweken en dat geeft een nogal vervelend gevoel. Althans bij mij wel.quote:Op maandag 14 april 2008 12:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto's Silmarwen
Dit weekend heb ik wat last gehad van mijn onderkantkan t niet goed omschrijven
beetje vaag, zal komende maandag aan de vk eens vragen of ze weet wat dit is.
Verder is de baby lekker bewegelijk en voel je tegenwoordig echt heel goed hoe ze ligt![]()
en alweer aan t aftellen tot vriendje thuiskomt, nog maar 5 nachtjes![]()
owja en had ik al gezegd dat nesteldrang geweldig isik had gister zomaar zin om mijn hele keuken te soppen van en alle kastjes opnieuw in te ruimen...zou t niet erg vinden als dit blijft na de bevalling hihi
Niet echt als een blauwe plek, maar n beurs gevoeld komt volgens mij wel in de buurt van een goede omschrijvingquote:Op maandag 14 april 2008 14:16 schreef Silmarwen het volgende:
Beetje een blauwe plek gevoel of beurs. Volgens de fysio zijn dat namelijk je bekken die verweken en dat geeft een nogal vervelend gevoel. Althans bij mij wel.
Vijf nachtjes... poehee. Nou nog maar vijf nachtjes!Om het positief te houden.
Veel succes (en plezier)! Kom je een foto posten straks?quote:Op maandag 14 april 2008 13:04 schreef owlet het volgende:
Vanmiddag al de echo en ik vind het spannender dan nodig zou zijn. Alles lijkt goed te gaan, maar op de een of andere manier blijven de verhalen van pas bij de termijnecho ontdekte miskramen beter hangen dan al die succesverhalen
Mijn buik jeukt ondraaglijk, vooral als ik net onder de douche ga staan, dan MOET ik krabben.quote:Op maandag 14 april 2008 17:53 schreef freecell het volgende:
Mijn buik jeukt aan de buitenkant
Wel dragelijk, maar af en toe krabbelen is wel fijn, maar dat ziet er zo stom uit in het openbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |