ooh ik bedoelde ook wattestaafje , sorryquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:04 schreef Gucci___X het volgende:
Niezen heb ik nog niet gehoort oordopje zie ik niet zo zitten zie dat ik ze pijn doe
Ik snapte het al niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:19 schreef Charisma het volgende:
[..]
ooh ik bedoelde ook wattestaafje , sorry
Dan roepen ze mss om hun moeder en omdat ze nog zo klein zijn kunnen ze nog niet mauwen * met geluid * .quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:08 schreef Gucci___X het volgende:
doorlopend niet zo soms keer en meestal als de moeder even weg is
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:31 schreef deedeetee het volgende:
Hele jonge kittens kunnen dus idd mauwen zonder geluid te maken, ik heb ff iemand gemaild die al 2 nestjes heeft gehad en het nagevraagt
Als ik het goed begrijp laat je haar dus overdag binnen zitten? Da's prima, want de kleintjes hebben haar nog hard genoeg nodig. En 's avonds buiten kan ook wel nu, het moederinstinct is zo groot dat ze haar nestje nooit te lang alleen zal laten. En omdat ze buitenkat is geweest zal ze ook een stuk gelukkiger zijn als ze af en toe naar buiten kan. Ze is vast allang blij dat ze voor dit nestje zo'n fijne plek heeft gevonden.quote:Op zondag 20 april 2008 14:13 schreef Gucci___X het volgende:
overdag is hier niemand thuis en dan heeft ze een kattenbak maar s'avonds kan ze binnen:buiten wanneer ze wil
Dat zou ik even met de dierenarts overleggen (belletje plegen), als de poes krols lijkt te worden (miauwerig, kont de lucht in..etc etc), dus opletten en poes zeker niet meer naar buiten laten.quote:Op maandag 21 april 2008 21:32 schreef Gucci___X het volgende:
Mag ik mijnkat nu de pil geven
Nou, wij hebben ons vuilnisbakkenraspoesje ook aan de pil gehad hoor, geen probleem. Alleen waren we na het nestje wel net 1 dag te laat met opnieuw aan de pil beginnen, en kreeg ze alsnog een nestje met 1 kittenquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:22 schreef nein het volgende:
[..]
Dat zou ik even met de dierenarts overleggen (belletje plegen), als de poes krols lijkt te worden (miauwerig, kont de lucht in..etc etc), dus opletten en poes zeker niet meer naar buiten laten.
De anticonceptiepil wordt eigenlijk alleen gegeven bij raskatten die bij een fokker zitten...ook is het niet gezond voor de poes om langere tijd aan de pil te zitten, anders krijgen ze eierstokkanker. Maar aangezien jouw poes wel buitenkomt, zou je het wel eskunnen overleggen met de dierenarts. Maar daarom moet ze zodra de beestjes 12 weken zijn gesteriliseerd worden! En fijn dat je moeder die kosten wil betalen.
Leg dekens neer op de plek waar ze nu de jongens heeft verhuisd. Zodra de geur daar weer in zit kun je ze weer in de kast leggen met dekens en al...Mocht je weer eens de dekens verschonen leg dan eerst tijdelijk een paar dekens er bij voor je de 'ouden' weg haalt zodat de geur blijft.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:54 schreef Gucci___X het volgende:
Nog niet ...
Maar heb wel ander slecht nieuws
We hadden vorige week de dekens ververst omdat ze begonnen te ruiken
en 2 dagen ernaa is ze erg beginnen janken en onrustig lopen
En volgens men moeder reukt ze de geur van haar nest nietmeer
Ze heeft ze vanmorgen verhuist naar onze bureau waar het redelijk koud is
En kweet echt niet wat gedaan Straks laat ze ze nog liggen omdat ze ze niet herkent

Dat kan wel 'ns een dag gebeuren, niks om je echt zorgen over te maken. Dat die witte blijft aankomen is prettig, die leek een beetje achter te blijven.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:01 schreef Gucci___X het volgende:
Weer gewogen;
Wit =>247 Gram +11
ros => 289 Gram +15
zwart => 265 Gram +1
Het zwartje is wel niks bygekomen!
Oh da's balen joh, net nu je kittens hebt. Nouja, morgen heb je hem dus weer?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:09 schreef Gucci___X het volgende:
Men camera is stuk mag hem maandag afhalen heb hem laten vallen
die dingen kunnen idd bewegen -brrr-quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:05 schreef Gucci___X het volgende:
dat ze eruit zien als rijstkorrels klopt maar bewegen ze ook (leven) of zyn het gewoon stukken van de worm?
Inderdaad... Gucci waar ben je? Ben je al naar de dierenarts geweest? Die zwarte heeft het toch nog wel overleefd hoop ik? Het lijkt me hoe dan ook zaak om zo snel mogelijk naar de dierenarts te gaan, want als ze wormen hebben krijgen ze te weinig voedingsstoffen en raken ze ondervoed...quote:Op maandag 5 mei 2008 08:24 schreef Barbaaf het volgende:
Het is hier al weer veel te lang veel te stil. Toch geen slecht voorteken hoop ik?
Heel goede reactiequote:Op woensdag 7 mei 2008 22:58 schreef Barbaaf het volgende:ik was een beetje erg bezorgd
![]()
Poezie is natuurlijk heel erg geschrokken van die hond, nu gelooft ze niet meer dat het thuis veilig is. Ze is jaren op zichzelf aangewezen geweest en zal nog moeite hebben te accepteren dat jullie nu voor haar zorgen, ze is ook al eerder door mensen in de steek gelaten dus de enige die ze vertrouwt is zijzelf.
Je zou een licht kalmeringsmiddel kunnen geven, bij de dierenwinkel kan je bv. valeriaandruppels halen, misschien dat ze daardoor wat rustiger wordt. Verder moet je d'r gezeur proberen te negeren en haar juist belonen als ze vertrouwen toont, dat stimuleert het gewenste gedrag (voor zover dat kan met katten).
Het is nu ook zaak de kittens veel en vaak te knuffelen enzo, met zo'n moeder zullen ze niet snel mensgericht worden.
Nee hoor! Waarschijnlijk zal ze wel doof zijn. Maar ook dan kan ze een heel leuk leven hebben. Het katje weet immers niet beter.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:06 schreef Gucci___X het volgende:
die witte heeft rode ogen een albino dus maar gaat die dan ook maar 1jaar leven zoals konijnen enzo
^^ die dusquote:
Coco chanel ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef Gucci___X het volgende:
Armani is zo een jongens naam en het is een meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |