Leg dekens neer op de plek waar ze nu de jongens heeft verhuisd. Zodra de geur daar weer in zit kun je ze weer in de kast leggen met dekens en al...Mocht je weer eens de dekens verschonen leg dan eerst tijdelijk een paar dekens er bij voor je de 'ouden' weg haalt zodat de geur blijft.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:54 schreef Gucci___X het volgende:
Nog niet ...
Maar heb wel ander slecht nieuws
We hadden vorige week de dekens ververst omdat ze begonnen te ruiken
en 2 dagen ernaa is ze erg beginnen janken en onrustig lopen
En volgens men moeder reukt ze de geur van haar nest nietmeer
Ze heeft ze vanmorgen verhuist naar onze bureau waar het redelijk koud is
En kweet echt niet wat gedaan Straks laat ze ze nog liggen omdat ze ze niet herkent

Dat kan wel 'ns een dag gebeuren, niks om je echt zorgen over te maken. Dat die witte blijft aankomen is prettig, die leek een beetje achter te blijven.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:01 schreef Gucci___X het volgende:
Weer gewogen;
Wit =>247 Gram +11
ros => 289 Gram +15
zwart => 265 Gram +1
Het zwartje is wel niks bygekomen!
Oh da's balen joh, net nu je kittens hebt. Nouja, morgen heb je hem dus weer?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:09 schreef Gucci___X het volgende:
Men camera is stuk mag hem maandag afhalen heb hem laten vallen
die dingen kunnen idd bewegen -brrr-quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:05 schreef Gucci___X het volgende:
dat ze eruit zien als rijstkorrels klopt maar bewegen ze ook (leven) of zyn het gewoon stukken van de worm?
Inderdaad... Gucci waar ben je? Ben je al naar de dierenarts geweest? Die zwarte heeft het toch nog wel overleefd hoop ik? Het lijkt me hoe dan ook zaak om zo snel mogelijk naar de dierenarts te gaan, want als ze wormen hebben krijgen ze te weinig voedingsstoffen en raken ze ondervoed...quote:Op maandag 5 mei 2008 08:24 schreef Barbaaf het volgende:
Het is hier al weer veel te lang veel te stil. Toch geen slecht voorteken hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |