* boer * plukkert zoekt vrouwquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:28 schreef Yesse het volgende:
PB zoekt vrouw
Dean zoekt vrouw
Piles zoekt vrouw
G. Fawkes zoekt vrouw
Nico zoekt vrouw
Yesse zoekt man
Kiwi zoekt man
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:33 schreef nicomart het volgende:
stagairs zijn vrijgezel is wel een conclusie die je zo ongeveer kan trekken denk ik
ik heb zo'n gevoel dat we meer vrouwen nodig hebbenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:37 schreef plukkert het volgende:
[..]
* boer][me=plukkert] zoekt vrouw[/me
Daar heb je heel erg gelijk inquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, maar er is geen radiostation zo gek om een show als MIDNR overdag uit te zenden. En Stenders maakt rond deze tijd leuke radio
Ja of gewoon tijdens de meet vreemden aansprekenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik heb zo'n gevoel dat we meer vrouwen nodig hebben
Ja maar dat is engquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja of gewoon tijdens de meet vreemden aanspreken
Whehe of net zoals die nerds (van beauty en the nerd) vreemden om een telefoonnummer vragen en een date regelenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja of gewoon tijdens de meet vreemden aanspreken
In welk topic zitten vooral vrouwen? Meeten we daar tegelijk meequote:Op dinsdag 15 april 2008 13:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik heb zo'n gevoel dat we meer vrouwen nodig hebben
Lifestyle?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
In welk topic zitten vooral vrouwen? Meeten we daar tegelijk mee![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 15 april 2008 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dan wel de mannen zoeken mannen en de vrouwen zoeken vrouwen
homo-meet?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Genoeg keusquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat een boel vrijgezellen hier
Maar 2 vrouwen die een man zoeken en 6 mannen die een vrouw zoeken.. valt daar niks te ritselen?
Jullie zitten op één lijn. Ik zie hier wat moois bloeien!quote:
Ken het hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
0,0
Maar als ik op mezelf terugkijk een paar jaar terug was ik echt erg verlegen
Dat is nu gelukkig behoorlijk anders geworden![]()
Zit me geen valse hoop te gevenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jullie zitten op één lijn. Ik zie hier wat moois bloeien!![]()
Ik heb julliequote:Op dinsdag 15 april 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
Is er hier ook iemand die wél iemand heeft
*steekt voorzichtig zijn hand op*quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
Californicumquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
Met onze eigen Hostimeister toch?quote:
Ik zoek niemand maar je hebt een lief koppiequote:Op dinsdag 15 april 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
PB zoekt vrouw
Dean zoekt vrouw
Piles zoekt vrouw
G. Fawkes zoekt vrouw
Nico zoekt vrouw
Plukkert zoekt vrouw
jna zoekt vrouw
Yesse zoekt man
Kiwi zoekt man
Nou je hebt ze voor het uitzoekenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
PB zoekt vrouw
Dean zoekt vrouw
Piles zoekt vrouw
G. Fawkes zoekt vrouw
Nico zoekt vrouw
Plukkert zoekt vrouw
jna zoekt vrouw
Yesse zoekt man
Kiwi zoekt man
Hee men!quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zal je vriendin leuk vinden, dat je hier een beetje een stagiaire aan het versieren bentquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zoek niemand maar je hebt een lief koppie
Hej Jacksonquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:29 schreef jackson het volgende:
Ik wilde nog even iedereen succes wensen die met stage bezig is. Goed je best doen dan krijg je net zo'n toffe baan als ik nu
Well thank youquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zoek niemand maar je hebt een lief koppie
Je mag buiten de deur honger krijgen als je thuis maar eet tochquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zal je vriendin leuk vinden, dat je hier een beetje een stagiaire aan het versieren bent
Misschien heeft tie geen vriendin en wil die dat ook wel nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zal je vriendin leuk vinden, dat je hier een beetje een stagiaire aan het versieren bent
Bill Clinton de 2dequote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja maar je krijg nu al boer zoekt kindquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Stagiair zoekt geliefde, misschien iets voor KRO als opvolger van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |