quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
De lokale mcDrive of iets leuks?quote:
Bij ABN-ARMO, als Credit Service medewerker, ligt deels in lijn met m'n opleiding en is een uitbreiding voor mijn CV. Ik mag instromen in de laatste 'bucket' met de probleem gevallen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De lokale mcDrive of iets leuks?![]()
Je studeerde toch nog?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:41 schreef Tjabbo het volgende:
Holy MOTHERFUCKING HELL!!!
Krijg net een sms van mijn spuiter dat de supra eind deze week thuis wordt afgeleverd
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:48 schreef Tjabbo het volgende:
Mijn lul heeft zijn eigen telefoon [ afbeelding ]
Een uitbreiding voor je CV. NO SHIT! De meeste baantjes die ik aanneem zijn een afbraak van m'n CV. Nog maar 2 baantjes en ik heb een leeg blaadjequote:Op dinsdag 15 april 2008 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij ABN-ARMO, als Credit Service medewerker, ligt deels in lijn met m'n opleiding en is een uitbreiding voor mijn CV. Ik mag instromen in de laatste 'bucket' met de probleem gevallen.
Subtiele omschrijving. Dat was toch Hugo zijn baantje vroeger?quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarbij is dat baantje gewoon belslet maar dan voor Credit Cards
Oiquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:01 schreef BoJo het volgende:
wil ik hier eigenlijk wel een tvp plaatsen?
...te laat.
Mijnquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:11 schreef lipje het volgende:
[..]
Subtiele omschrijving. Dat was toch Hugo zijn baantje vroeger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
HOI HERMAN HOE IS HET MET DE BOEKEN?????Ze staan er nog hoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij zat vast niet bij de probleemgevallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |