"breezersletje", ook wel anita genoemd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:56 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Wat is eigenlijk de vrouwelijke variant van een "Guido"? Ben ik wel benieuwd naar nu haha, op ieder potje past een dekseltje zeggen ze.......
Kunnen ze die LIPPEN niet normaal houdenquote:Op woensdag 16 april 2008 00:04 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Niet in New Jersey gok ik
Anyway, een eigen identiteit is ook al niet meer nodig; zie hier 3 kopieën op een rij.
[ afbeelding ]
Misschien zijn ZIJ wel de laatste Cylon!!11!!1
Ze denken daar zeker mee te scoren met die permanente "kijk-eens-naar-mijn-zwoele-lippen!-Nou-die-kunnen-lekker-zoenen-en-likken" lippen.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kunnen ze die LIPPEN niet normaal houden
quote:
Wel lekker blond wijf, lijkt wel op een jonge Linda de Mol zonder botox enz.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:04 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Anyway, een eigen identiteit is ook al niet meer nodig; zie hier 3 kopieën op een rij.
[ afbeelding ]
Echt te ernstig, ja...quote:Op woensdag 16 april 2008 00:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kunnen ze die LIPPEN niet normaal houden
The 3 Stoogesquote:Op woensdag 16 april 2008 00:04 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:21 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Niet? Ik wilde al een abo nemen bij de lokale bruinbank!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen al die afschuwelijk kamer waar hij in staat, wat een smaakquote:Op donderdag 17 april 2008 01:39 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Of niet natuurlijk, de ownage factor is veel te hoog bij DBZ om vergeleken te worden met een Guidoquote:
Die horen idd in t BrEzAH topic thuis. Geen Guidoquote:Op donderdag 17 april 2008 15:48 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Sorry, maar daar zie ik geen Guido's in (die eerste is wel erg fout haha).
Dat was heul geen Porsche.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:57 schreef Timooon het volgende:
Een foto van die ene voordat hij een paal door zijn kop kreeg:
[ afbeelding ]
een jonge Geert Wilders!!!quote:Op donderdag 17 april 2008 15:46 schreef CasB het volgende:
Nog een paar die niet mogen ontbreken:
[ afbeelding ]
Kun je nagaan dat in Lifestyle al 12 delen van die lui zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 17:06 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Wat een topic. Ik blijf me steeds verbazen hoewel ik al die foto's al ken
Dat zeg ik ook nietquote:
Paul(ie) Carbone heette die toch? Op youtube is een heul memorium opgezet voor hem. Alleen ziet die gast in het filmpje er wel een stukje anders uit dan deze diklip. Is het wel dezelfde of is het gewoon de schijn die bedriegt?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:57 schreef Timooon het volgende:
Een foto van die ene voordat hij een paal door zijn kop kreeg:
[ afbeelding ]
En, gezellig:
[ afbeelding ]
Post eens?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:58 schreef Silvinka het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het bijzonder ruk moet zijn geweest om een paal echt dwars door je hoofd heen te krijgen ( ja heb de foto gezien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |