Wel lekker blond wijf, lijkt wel op een jonge Linda de Mol zonder botox enz.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:04 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Niet in New Jersey gok ik
Anyway, een eigen identiteit is ook al niet meer nodig; zie hier 3 kopieën op een rij.
[ afbeelding ]
Misschien zijn ZIJ wel de laatste Cylon!!11!!1
Echt te ernstig, ja...quote:Op woensdag 16 april 2008 00:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kunnen ze die LIPPEN niet normaal houden
The 3 Stoogesquote:Op woensdag 16 april 2008 00:04 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Niet in New Jersey gok ik
Anyway, een eigen identiteit is ook al niet meer nodig; zie hier 3 kopieën op een rij.
[ afbeelding ]
Misschien zijn ZIJ wel de laatste Cylon!!11!!1
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:21 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Niet? Ik wilde al een abo nemen bij de lokale bruinbank!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen al die afschuwelijk kamer waar hij in staat, wat een smaakquote:Op donderdag 17 april 2008 01:39 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Of niet natuurlijk, de ownage factor is veel te hoog bij DBZ om vergeleken te worden met een Guidoquote:
Die horen idd in t BrEzAH topic thuis. Geen Guidoquote:Op donderdag 17 april 2008 15:48 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Sorry, maar daar zie ik geen Guido's in (die eerste is wel erg fout haha).
Dat was heul geen Porsche.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:57 schreef Timooon het volgende:
Een foto van die ene voordat hij een paal door zijn kop kreeg:
[ afbeelding ]
een jonge Geert Wilders!!!quote:Op donderdag 17 april 2008 15:46 schreef CasB het volgende:
Nog een paar die niet mogen ontbreken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |