In het Nederlands noemen wij dat "Een kut taaltje"quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
In het Frysk noemen we dat "Sneue jonkjes mei utwryks hier"
In het Frysk zeggen we dan "Stjer"quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:56 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
In het Nederlands noemen wij dat "Een kut taaltje"
ik kreeg toestemming om dit topic te ontvoeren naar ONZ, omdat het, naar mijn mening, hier beter tot zijn recht komt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:52 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
dat snap ik ff niet... ik irriteer me écht aan die stripfiguren, en kennelijk ben ik niet alleen, waarom in godsnaam naar onz???
Fix die link anders even, jezus.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:40 schreef Timooon het volgende:
[..]
http://i29.HAAL DIT NIET WEG ALS JE EEN ZWAKKE MAAG HEBTtinypic.com/2ltmr09.jpg
En ja, het is hem echt.
Ik faalde best hard. IK las de hele tijd over tinypic heenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:14 schreef Timooon het volgende:
[..]
Ontvang een flinke dosis competentie.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:17 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik faalde best hard. IK las de hele tijd over tinypic heen.
[..]
[..]
"breezersletje", ook wel anita genoemd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:56 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Wat is eigenlijk de vrouwelijke variant van een "Guido"? Ben ik wel benieuwd naar nu haha, op ieder potje past een dekseltje zeggen ze.......
Kunnen ze die LIPPEN niet normaal houdenquote:Op woensdag 16 april 2008 00:04 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Niet in New Jersey gok ik
Anyway, een eigen identiteit is ook al niet meer nodig; zie hier 3 kopieën op een rij.
[ afbeelding ]
Misschien zijn ZIJ wel de laatste Cylon!!11!!1
Ze denken daar zeker mee te scoren met die permanente "kijk-eens-naar-mijn-zwoele-lippen!-Nou-die-kunnen-lekker-zoenen-en-likken" lippen.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kunnen ze die LIPPEN niet normaal houden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |