Ze zijn idd erg goed, kan ik wel een avondje mee door brengen.quote:Op maandag 14 april 2008 23:03 schreef Nostalgist het volgende:
In welke kroeg treedt deze band eerdaags op ? Jeetje, wat een heerlijke eigen sound..... Wars van iedere commercie......
bonne nuitquote:Op maandag 14 april 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, geniet allemaal van de band![]()
, ik ga morgen weer genieten van mijn vier banden
En als er nog dwangbuizen aan te pas komen dan lees ik dat graag morgenvroeg
![]()
![]()
![]()
Misschien heeft hij een snipperdag genomen.quote:Op maandag 14 april 2008 23:05 schreef yellowfirst het volgende:
Moet Mike niet eens opstappen? 5 uur op is tenslotte hèèl vroeg.......
Truste Ruudquote:Op maandag 14 april 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
En laat je nu eens rijden i.p.v. zelf te rijden.............quote:Op maandag 14 april 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Truste Ruudquote:Op maandag 14 april 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zit er niet inquote:Op maandag 14 april 2008 23:11 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En laat je nu eens rijden i.p.v. zelf te rijden.............trusten!!
Trusten Ruudje, groetjes aan de Polen.quote:Op maandag 14 april 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Rij voorzichtig en gezond weer op Ruud. Trustenquote:Op maandag 14 april 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ach, Jayms overzingt hem, niks aan de hand.quote:
GVD Mokumquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 23:15 schreef coldstar het volgende:
Nou ik vind het biet echt gek klinken. Is Brain wel echt aan het spelen ??????
de dag is nog nietafgelopen hequote:Op maandag 14 april 2008 23:17 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind dat die 2 al weer veel te veel kunnen lachen
ligt niet aan Jaap........ achter vond het weer genoegquote:Op maandag 14 april 2008 23:18 schreef Shayndel het volgende:
Jaap's act heeft gefaald. Niet alleen door achter maar ook omdat hij een lafaard is. Blijkbaar is hij te bang voor de rat zijn uitspattingen. Binnenkort stort hij zich weer op Huub en Claire en mag en lukt hem dat wel weer.
Ik ook niet. Ik denk dat al die toestanden niet Joris zijn niveau is. Ik vind hem aardig, kan huub een voorbeeld aan nemen vind ik.quote:Op maandag 14 april 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n idee dat Joris zich niet zo op zijn plek voelt.
Wie zei dat, Brian? Ik luister naar de muziek.quote:Op maandag 14 april 2008 23:22 schreef BarryK het volgende:
laatste wat hij zei is: "ik betaal ik bepaal... en een gebaartje erbij"... in mijn ogen suggereerde hij hier het aanpakken van iemand in dat huis
Dat geloof ik niet. Ik vind alles al zoveel op Jaap terecht komen. Alles komt van Jaap af. Zowel Brain als Huub, spannen Jaap voor hun karretje. Jaap is alleen zo stom dat hij er nu weer intrapt.quote:Op maandag 14 april 2008 23:18 schreef Shayndel het volgende:
Jaap's act heeft gefaald. Niet alleen door achter maar ook omdat hij een lafaard is. Blijkbaar is hij te bang voor de rat zijn uitspattingen. Binnenkort stort hij zich weer op Huub en Claire en mag en lukt hem dat wel weer.
Nee die kok die wegging.. eerst gelul in papiamento, toen in NL iets van rustig blijven enquote:Op maandag 14 april 2008 23:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie zei dat, Brian? Ik luister naar de muziek.
quote:
Het is echt niet om aan tequote:
Ik kan me dat zo niet voorstellen, iedereen zit gezellig in de woonkamer met een band erbij en je loopt er van weg en gaat heel triest alleen achter de computer zitten.quote:
Zeker walgelijk, ik had er nog niet op geletquote:Op maandag 14 april 2008 23:27 schreef coldstar het volgende:
Die decollete van Claire, hahaha ze vallen er zowat uit.....
Van mij mag je hoor.quote:
Snap het nog steeds niet. Tegen wie zei de kok dat?quote:Op maandag 14 april 2008 23:25 schreef BarryK het volgende:
Nee die kok die wegging.. eerst gelul in papiamento, toen in NL iets van rustig blijven en
dat ik betaal ik bepaal, kggggk...
SL test
Het nummer is 'Oops, I did it again?' of 'I want to break free'?quote:Op maandag 14 april 2008 23:31 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman is geboren op dit nummer
Daar gaan we weer.quote:Op maandag 14 april 2008 23:32 schreef Eg_Wel het volgende:
Amanda is geboren op Purple Rain zegt ze net?1984 toch?.. Dan is ze nu 24?
als ie dat toch doet..quote:Op maandag 14 april 2008 23:31 schreef yellowfirst het volgende:
Ricardo zit zo dicht naast Brian en nog even en hij kust hem vol op de bek......
Verpest het nou niet!quote:
Purple Rain tour 1984, eerste Prince concert waar ik naartoe ging.quote:Op maandag 14 april 2008 23:32 schreef Eg_Wel het volgende:
Kan toch zijn dat Mamanda het eerst 4 jaar heeft gedraaid voordat ze Aman er uit perste?quote:Op maandag 14 april 2008 23:32 schreef Eg_Wel het volgende:
Klopt....uitgebracht op 25 juni 1984...quote:Op maandag 14 april 2008 23:32 schreef Eg_Wel het volgende:
Als je nu ligt te bevallen kun je ook met het grootste gemak "The summer of 69" van Brian Adams draaien natuurlijk... en dus??quote:Op maandag 14 april 2008 23:32 schreef Eg_Wel het volgende:
En straks moet ze dat weer bezuren als ze even flink anaal gepakt wordt........quote:Op maandag 14 april 2008 23:34 schreef Ziet het volgende:
amanda heeft nog nooit zo lang mogen zoenen met brian
Ach ik vind het niet echt walgelijk, maar het valt gewoon op dat alles wat daar als vrouw binnen komt, een truitje aan heeft tot aan haar oren....zodra ze er een maand in zitten, zitten ze zowat naakt.quote:Op maandag 14 april 2008 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeker walgelijk, ik had er nog niet op gelet
Gelukkig, ik haat het circus!!quote:Op maandag 14 april 2008 23:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat way bergafwaarts met het circus ....
Capje graagquote:Op maandag 14 april 2008 23:31 schreef yellowfirst het volgende:
Ricardo zit zo dicht naast Brian en nog even en hij kust hem vol op de bek......
Ik kan vanavond overal om lachen...dus ook om jou hoor..quote:Op maandag 14 april 2008 23:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet echt walgelijk, maar het valt gewoon op dat alles wat daar als vrouw binnen komt, een truitje aan heeft tot aan haar oren....zodra ze er een maand in zitten, zitten ze zowat naakt.
Gekleed door RTL
Het is nu 2008 en het wordt nog gespeeld.....quote:Op maandag 14 april 2008 23:32 schreef Eg_Wel het volgende:
Volgens mij heeft hij al een vriendin.....en tsja, het moet maar net je type zijn....quote:Op maandag 14 april 2008 23:38 schreef Frasier het volgende:
Wat een dooie lul die Joris, waarom probeert ie Anouk niet even te versieren. Volgensmij heeft ze wel interesse.
de van ballegoyens zijn van nature monogaamquote:Op maandag 14 april 2008 23:38 schreef Frasier het volgende:
Wat een dooie lul die Joris, waarom probeert ie Anouk niet even te versieren. Volgensmij heeft ze wel interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |