quote:
Mwah.. ik vind het geen straf als ik een avondje in de kroeg zit waar ze toevallig optreden..quote:Op maandag 14 april 2008 22:52 schreef yellowfirst het volgende:
Gitaarleraar is de zanger toch? Laat hem dan bij zijn vak houden en gitaar spelen!
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 april 2008 22:52 schreef yellowfirst het volgende:
Gitaarleraar is de zanger toch? Laat hem dan bij zijn vak houden en gitaar spelen!
Straalbezopen in de kroeg zou ik het ook goed vinden.......quote:Op maandag 14 april 2008 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ik vind het geen straf als ik een avondje in de kroeg zit waar ze toevallig optreden..
Aan je avatar te zien moet dat iig geen probleem zijnquote:Op maandag 14 april 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Fuck a duck, zit ik gewoon in de verkeerde COS te posten
Ik zit daar ook regelmatig broodnuchterquote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Straalbezopen in de kroeg zou ik het ook goed vinden.......
quote:Op maandag 14 april 2008 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan je avatar te zien moet dat iig geen probleem zijn
Ik heb al gevraagd of ze die van mij wilden sluiten.quote:Op maandag 14 april 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Fuck a duck, zit ik gewoon in de verkeerde COS te posten
Mag dat ?quote:Op maandag 14 april 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
De kok zit alweer aan Ricardo.
Ricardo vindt op dit moment alles bestquote:
En wat heeft hij er van opgestoken? Virtuoos gitaarspel? Helaas.........de gitaar vasthouden en dat is het zo'n beetje....quote:Op maandag 14 april 2008 23:01 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Breien daar zit je nu te luisteren naar je leraar...
en Ricardo zit onder Jaap's schminkquote:Op maandag 14 april 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Nou, misschien krijgt Ricardo vanavond toch nog een beetje tampeloerus. Houdt ie eindelijk eens die gefrustreerde muil hoop ik.quote:Op maandag 14 april 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Dan is ie misschien toch een betere zanger dan leraarquote:Op maandag 14 april 2008 23:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En wat heeft hij er van opgestoken? Virtuoos gitaarspel? Helaas.........de gitaar vasthouden en dat is het zo'n beetje....
echt goed idd!quote:Op maandag 14 april 2008 23:03 schreef Nostalgist het volgende:
In welke kroeg treedt deze band eerdaags op ? Jeetje, wat een heerlijke eigen sound..... Wars van iedere commercie......
quote:Op maandag 14 april 2008 23:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Alleen als hij hem ook meeneemt naar huis.
Die komt binnenkort weer terug maar is ff iets te verbaasd over hetgeen hier allemaal op de streams gebeurdquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 23:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat way bergafwaarts met het circus ....
En dàt zullen we nooit te weten komen.....quote:Op maandag 14 april 2008 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is ie misschien toch een betere zanger dan leraar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |