Als je bij lagere snelheden minder goed oplet, dan ben je zowiezo verkeerd bezigquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij hogere snelheden rijd je een stuk oplettender
Bullshit. Hoe goed je oplet bepaal je zelf.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Over drogredenering gesproken.... Heb je hier ook bewijs voor?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee joh maar dat doe je bij 80 of 100 natuurlijk wel.....quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:14 schreef LoggedIn het volgende:
het is toch logisch dat je veel geconcentreerder bezig bent als je 160 rijdt, dan wanneer je pauze houdt in de 80kmzone? als ik 160 rijd ga ik niet sturend met mn knie wat drinken enzow hoor
Nee net zo min als jij bewijs hebt dat je minder gestresst wordt. Maar aangezien ik de vraag als eerste stelde mag jij ook als eerste antwoorden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb jij ook bewijs dan dat je gestresster rijdt?
in de 80kmzone ga ik meestal wel wat anders doen hoor.. Iets eten, drinken, andere cd opzoeken, etc.. Als je over je stuur moet gaan liggen wachten tot dat dat voorbij is, word je helemaal gek manquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee joh maar dat doe je bij 80 of 100 natuurlijk wel.....
Ah joh, het is niet zo alsof je bij 80 of 100 ook jezelf dood kan rijdenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee joh maar dat doe je bij 80 of 100 natuurlijk wel.....
Maar het wel stellen als een voldongen feit (en eerder dan Yashaaaaa dus ga je gang: convince me). Bron?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:18 schreef karr-1 het volgende:
Nee net zo min als jij bewijs hebt dat je minder gestresst wordt. Maar aangezien ik de vraag als eerste stelde mag jij ook als eerste antwoorden.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:36 schreef karr-1 het volgende:
En bij hogere snelheden rij je ook een stuk gestresster.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat denk je dat we aan het doen zijn?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:00 schreef edraket31 het volgende:
We dwalen af!![]()
Open svp een topic om dat soort zaken te discussieren.
Hier waren we bezig met het leedvermaak en afzeiken van TS.![]()
![]()
ON TOPIC PLEASE
Ah, dus dan is het iig goed aangekomen. Toch netjes dat ze zo nauwkeurig kunnen zeggen wanneer je uitsluitsel krijgt, jouw zaak zal vast niet de enige zijn.. (maar goed, je moet eerst nog wat horen binnen de beloofde tijd natuurlijk, eerst zien dan geloven)quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:11 schreef Chinless het volgende:
Status update: de vriendelijke mevrouw in breda kon mij vertellen dat het rijbewijs is binnengekomen.
Volgens haar wordt het vandaag voorgelegd, met geluk heb ik vandaag rond 16:00 een antwoord en anders pas maandagochtend
Mompelt iets met slakken en zoutquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar het wel stellen als een voldongen feit (en eerder dan Yashaaaaa dus ga je gang: convince me). Bron?
[..]
[..]
Je vindt het oh zo leuk om anderen terecht te wijzen, maar als je zelf op je fouten gewezen wordt ga je het ineens afschuiven op anderen en bagatelliseren? Wat laat jij jezelf kennen zegquote:
Jah dat dacht ik dus ook.. Maar het is een beetje een kansloze zaak aangezien Karr-1 ervan overtuigd is dat hij gelijk heeft dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar het wel stellen als een voldongen feit (en eerder dan Yashaaaaa dus ga je gang: convince me). Bron?
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Je vindt het oh zo leuk om anderen terecht te wijzen af te troeven, maar als je zelf op je fouten gewezen afgetroefd wordt ga je het ineens afschuiven op anderen en bagatelliseren miepen? Wat laat jij jezelf kennen zeg.
Aangezien mijn mening en de Nederlandse wet gelijk aan elkaar zijn, WEET ik dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah dat dacht ik dus ook.. Maar het is een beetje een kansloze zaak aangezien Karr-1 ervan overtuigd is dat hij gelijk heeft dus
Blijf dat vooral geloven.....quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je vindt het oh zo leuk om anderen terecht te wijzen, maar als je zelf op je fouten gewezen wordt ga je het ineens afschuiven op anderen en bagatelliseren? Wat laat jij jezelf kennen zeg.
Yeah, right ..... je baseert je op de Nederlandse wet (of jij bent de Nederlandse wetquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:53 schreef karr-1 het volgende:
Aangezien mijn mening en de Nederlandse wet gelijk aan elkaar zijn, WEET ik dat ik gelijk heb.
Dat is geen wet dat is een feit gezien de opgefokte reacties van mensen die aangehouden worden. Neem al de gemiddelde reactie hier.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Yeah, right ..... je baseert je op de Nederlandse wet (of jij bent de Nederlandse wet)
Mooi, vertel dan eens: waar in de Nederlandse wet staat dan dat hogere snelheden mee stress oplevert?
Het is idd geen wet maar ook geen feit. Het is niet meer dan jouw mening (en het getuigt dus van grootmoedswaanzin die gelijk te stellen met de nederlandse wet).quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is geen wet dat is een feit gezien de opgefokte reacties van mensen die aangehouden worden. Neem al de gemiddelde reactie hier.
En kijk een keer naar wegmisbruikers, daar zie je voldoende voorbeelden.
Wegmisbruikers is een uiterst verkeerd voorbeeld. Dat is propaganda van de heer Spee. Nou zitten er af en toe idioten bij idd, terecht dat ze die eruit vissen, maar ik zie vaak zat iemand rijden die 20-30 te hard rijdt maar totaal geen gevaar veroorzaakt voor iemand. Dan die persoon aanhouden en d.m.v. videobeelden willen laten geloven dat ie zo gevaarlijk bezig is. Ongeloofwaardig gewoon. En dan vind ik het niet vreemd dat iemand pissig reageert als ie na een lange werkdag een beetje door wil rijden naar huis.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is geen wet dat is een feit gezien de opgefokte reacties van mensen die aangehouden worden. Neem al de gemiddelde reactie hier.
En kijk een keer naar wegmisbruikers, daar zie je voldoende voorbeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |