Gevangenisverleden komt weer boven?quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ziet het volgende:
kennethh jankt ook
er komt zoveel verdriet bij hem naar boven
WTF>>!? Goed gevonden zeg! Wat is dit nou weer..?! dubbele strip pammetjes..!?quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/160877&mvpageno=1
Wat stopt nichtje in de broekzak van Brian???
Vol
Hey, don't blame me, hè?quote:Op maandag 14 april 2008 20:57 schreef Kaleddis het volgende:
Dus? Familie was de poort al uit en loser Brian stond er nog. Ze hadden Kenniet dus gewoon af kunnen voeren
Bubba, in prison ?quote:Op maandag 14 april 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die TT weer.
WHEN ARE THEY FINALLY GONNA KILL KENNY???
sorry![]()
Wow, scherp.quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
Vol
Wow, goed opgemerkt!quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
Vol
Precies! De clown uithangen is toch wat anders dan een hele tafel met eten ondersteboven gooien en dmv een toneelstukje Claire belachelijk maken...quote:Op maandag 14 april 2008 20:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds over Jaap. De clown was gewoon lachen, en geen terror
Dat lijkt me nu alvast de goede TT voor het volgende topicquote:Op maandag 14 april 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die TT weer.
WHEN ARE THEY FINALLY GONNA KILL KENNY???
sorry![]()
Wat een dombo.quote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef Marieke_B het volgende:
A: dank voor de wijze lessen!
K: succes met je deals...
Kabouterpost?quote:Op maandag 14 april 2008 20:58 schreef Starlie het volgende:
WTF>>!? Goed gevonden zeg! Wat is dit nou weer..?! dubbele strip pammetjes..!?
quote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef Marieke_B het volgende:
Tjonge jonge... die hele familie zijn allemaal achterbakse en gemene klootzakken... bij elk optreden is die hele clan erbij om spelinfo te geven en nu gewoon iets in de broekzak van Brian stoppen. Ik zeg diskwalificatie. Weg met die klootzakken. Het heeft lang genoeg geduurd en schop die Wicardo er ook uit vieze meeloper.quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
Vol
dat kan niet want dat heeft hij niet.quote:
De deals met de febo bedoelt ie zeker...quote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef Marieke_B het volgende:
Yep, de rat heeft weer iets gekregen.quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
Vol
quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
Vol
Was 't maar zo'n feest, dan kon hij z'n benen tenminste nog kwijt raken door één of andere berm-bom.quote:Op maandag 14 april 2008 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Of ie uitgezonden wordt naar Afghanistan....pfff..wat een drama
Nowlive zal er vast achteraan gaanquote:Op maandag 14 april 2008 21:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Tjonge jonge... die hele familie zijn allemaal achterbakse en gemene klootzakken... bij elk optreden is die hele clan erbij om spelinfo te geven en nu gewoon iets in de broekzak van Brian stoppen. Ik zeg diskwalificatie. Weg met die klootzakken. Het heeft lang genoeg gedeurt en schop die Wicardo er ook uit vieze meeloper.
(Was het niet Brian die een pakje voor Sylvia achterover drukte)
O lord, loopt er nog zo'n exemplaar rond als Ricardo?quote:Op maandag 14 april 2008 21:00 schreef Marieke_B het volgende:
Rico: je bent een topbroer! Net zoals de mijne..
Foei Frasier!quote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef Frasier het volgende:
Was 't maar zo'n feest, dan kon hij z'n benen tenminste nog kwijt raken door één of andere berm-bom.
De bermbom komt misschien als toetje na het eten...quote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest, dan kon hij z'n benen tenminste nog kwijt raken door één of andere berm-bom.
Redelijk duidelijk idd.quote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Yep, de rat heeft weer iets gekregen.
Briefje met info? Pammetjes? Gif?
Ook zo'n achterbakse wezel.... loopt wel de hele dag te stoken en is ie een keer zelf aan de beurt dan loopt ie te janken.quote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef Varen het volgende:
Ricardo:Iedereen is tegen mij
Brian: big smile er is niks aan de hand.
Ricardo wil bij B en A blijven
Rennend buffet zou ook leuk zijnquote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda en Brian willen niet zeggen war ze gaan eten..'Schep het maar op en dan kijken wij wel waar het op gaan eten'.
'lopend bufet'
"De lopende bom"quote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda en Brian willen niet zeggen war ze gaan eten..'Schep het maar op en dan kijken wij wel waar het op gaan eten'.
'lopend bufet'
Z'n pammetjes?quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
Vol
Hij heeft zelfs tweelingbroers.quote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O lord, loopt er nog zo'n exemplaar rond als Ricardo?
Het is echt een poppetje hequote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef Frasier het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik vind Anouk zwaar aantrekkelijk
shit.... wat scherp gevonden.... het is een briefjequote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
Vol
ik denk usb stick.quote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Yep, de rat heeft weer iets gekregen.
Briefje met info? Pammetjes? Gif?
Past wel goed bij Brian en Amandaquote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook zo'n achterbakse wezel.... loopt wel de hele dag te stoken en is ie een keer zelf aan de beurt dan loopt ie te janken.
En nu wil ik een bitchfight tussen Claire en Amanda... ik wil slipjes, beha's pruiken en siliconen in het rond zien vliegen.
Wat zitten er toch een oplettende streamers bij!quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
Vol
Brian snapt hem vast niet.quote:Op maandag 14 april 2008 21:07 schreef Kaat38 het volgende:
Juist, Joris spreekt uit dat hij zich niet bemoeit met het spel tussen brainles en Huub.
Kan je van Kenniet niet zeggen!
Slaat totaal nergens op.... Brian zou juist uit moeten spreken dat hij ervan baalt dat Kenneth zich met het spel heeft bemoeit. Brian draait het weer om. Zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 21:06 schreef Ziet het volgende:
brian complimenteert joris over zijn opstelling
dat hij zich er niet mee bemoeit dus
Ik ben blij dat dat straks voorbij is...quote:Op maandag 14 april 2008 21:08 schreef Disana het volgende:
Amanda: En ik ben blij dat je je zo rustig kan houden.
kunnen we van die rat zijn broer niet zeggen tochquote:Op maandag 14 april 2008 21:06 schreef Ziet het volgende:
brian complimenteert joris over zijn opstelling
dat hij zich er niet mee bemoeit dus
Con-Text.quote:Op maandag 14 april 2008 21:10 schreef coldstar het volgende:
Amanda gaat zometeen naar achter om te praten. Ze vind het niet normaal dat de familie van Claire eist dat Jaap zijn excuus biedt, omdat hij gezegd heb dat hij de moeder van Claire vaginaal zal nemen. En nou doet Huub zo tegen de moeder van Brain en dat mag gewoon.
quote:Op maandag 14 april 2008 21:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Slaat totaal nergens op.... Brian zou juist uit moeten spreken dat hij ervan baalt dat Kenneth zich met het spel heeft bemoeit. Brian draait het weer om. Zoals gewoonlijk.
Kan er echt niet naar luisteren, te walgelijkquote:Op maandag 14 april 2008 21:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
walgelijk die 2 buiten kotssssssssssssssss
Brian denkt wat hij zelf wil denken, hij is de overintelligente getalenteerde, liefhebben St Adonis de grote Brainles.quote:
In dit stadium helpen pammetjes niet meer hoorquote:Op maandag 14 april 2008 21:13 schreef Kaleddis het volgende:
Ja rat, je bent in beeld. Maar je zag hem toch nog snel wat uit z'n kastje pakken. Pammetjes ?
Verschil is dat Claire haar moeder er niet was en niks deed,Claire deed ook niks waarom Jaap dat moest zeggen.Netty begon op de trap al te schelden tegen Huub en zei smerige dingen.Dus dan lokt ze hetzelf uit toch.quote:Op maandag 14 april 2008 21:10 schreef coldstar het volgende:
Amanda gaat zometeen naar achter om te praten. Ze vind het niet normaal dat de familie van Claire eist dat Jaap zijn excuus biedt, omdat hij gezegd heb dat hij de moeder van Claire vaginaal zal nemen. En nou doet Huub zo tegen de moeder van Brain en dat mag gewoon.
You are a darling, but it's useless.quote:
Misschien haar moeder.quote:Op maandag 14 april 2008 21:16 schreef coldstar het volgende:
Nu hebben alleen Amanda en Jaap nog geen bezoek gehad. Misschien komt de zuster van Amanda vanavond, kunnen we helmaal lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |