Duidelijk dat het een spoed COS is, toch ?quote:
Waarover?quote:Op maandag 14 april 2008 20:46 schreef JEEtjuuh het volgende:
die lafbek weer bellen laffe hond
Hier danquote:
Wij weten gelukkig beterquote:Op maandag 14 april 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
Huub en Jaap mogen de bordes scene niet verpesten van de FEBO, ach gossie. Dat moet natuurlijk een dramatisch tv moment worden. De laatste keer dat die rat Coño Bo Mama in dat hok ziet.
KUTREDACTIE
quote:Op maandag 14 april 2008 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier dan
Geweldig toch hoe die proletenfamilie zich keer op keer laat kennen? Eerst Brian die al voor dat er ook maar iets van terror te merken is, met zijn eten wil vluchten naar de paardenbak () , vervolgens Kenneth de retard die z'n pootjes niet thuis kan houden en tenslotte de hele familie op stang gejaagd.
Ik seg: ik hou durfan!
Maak er maar dagen vanquote:Op maandag 14 april 2008 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach ze hebben inderdaad gedaan wat ze konden... en Brian loopt hier weer uren mee... gelukkig
quote:Op maandag 14 april 2008 20:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
die ouwe kan niet eens op die hakken lopen
Dus datte.quote:Op maandag 14 april 2008 20:48 schreef Copycat het volgende:
Hier dan
Geweldig toch hoe die proletenfamilie zich keer op keer laat kennen? Eerst Brian die al voor dat er ook maar iets van terror te merken is, met zijn eten wil vluchten naar de paardenbak () , vervolgens Kenneth de retard die z'n pootjes niet thuis kan houden en tenslotte de hele familie op stang gejaagd.
Ik seg: ik hou durfan!
Wat zei hij? Heb ik gemist.quote:Op maandag 14 april 2008 20:50 schreef BarryK het volgende:
Was ook wel mooi dat Huub nog even Ricardo toesprak.
Wat heeft hij tegen Ricardo gezegd dan?quote:Op maandag 14 april 2008 20:50 schreef BarryK het volgende:
Was ook wel mooi dat Huub nog even Ricardo toesprak.
Thanx, Leandra !quote:
Net alsof een verjaardag gelijk staat aan een bruiloft.quote:Op maandag 14 april 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Jaap is slim, super slim. Hij doet nou precies het zelfde als hij bij Huub en Claire gedaan heeft. Huub en Claire liggen in een deuk nu. Waarschijnlijk hebben ze niet door dat Jaap nu de bruiloft gaat verstoren en dan Huub en Claire een loer kan draaien. Zodat Huub zometeen niet kan zeggen dat het niet gepast is dat zijn bliuloft verziekt is.....
ik ben een kwartier weggeweest, maar een kwartier geleden riep Huub naar Ricardoquote:Op maandag 14 april 2008 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heeft hij tegen Ricardo gezegd dan?
Nu nog éven doorgaan tegen Brian, en het is gebeurd.quote:Op maandag 14 april 2008 20:49 schreef BarryK het volgende:
Huub: "nu kunnen we beter even niet naar beneden"
Jaap: "hier zitten we veilig"
quote:Op maandag 14 april 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
De terror is nog niet voorbij hoor, er komt ook nog een band. Huub en Jaap zijn stand-by.
Ach, weten ze dat nu al?quote:Op maandag 14 april 2008 20:52 schreef mazaru het volgende:
Del zegt dat 1 van hen tweeen gaat winnen
Je bent niet de enigequote:Op maandag 14 april 2008 20:54 schreef cindy10 het volgende:
aangezien ik vanavond nog wel wat ellende verwacht....heb ik per uitzondering maar een maandje streams genomen!![]()
![]()
hoop dat het niet voor niets is
Wéér die klote Kenny.quote:Op maandag 14 april 2008 20:54 schreef Disana het volgende:
Daar is Kenneth... alweer een TT die niet klopt
Het is een lokkertje naar Huub toe natuurlijk. Jaap weet ook wel als ie alleeen tegen Huub en Claire speelt dat ei sowieso geen kans maakt tijdens de ontslagronde. Nee weg met die laffe klootzak.quote:Op maandag 14 april 2008 20:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds over Jaap. De clown was gewoon lachen, en geen terror
Simpeler: Brian dreigde gewoon met zelf de poort uitlopen als Kenneth niet terugkwam. Works like a charm. each and every time.quote:Op maandag 14 april 2008 20:54 schreef mazaru het volgende:
Kenniet slaat Huub, en mag gewoon weer terug in de villa?
Er is zeker weer een maffiabaas langs geweest met de beloftes van autobommen en zo
Dat is precies wat Huub dus net zei....quote:Op maandag 14 april 2008 20:55 schreef Kinga het volgende:
Jankeeeeeen, en schijnheilige ricardo komt er ook bij..
Dus? Familie was de poort al uit en loser Brian stond er nog. Ze hadden Kenniet dus gewoon af kunnen voerenquote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Simpeler: Brian dreigde gewoon met zelf de poort uitlopen als Kenneth niet terugkwam. Works like a charm. each and every time.
quote:
Handgranaat? USB-stick? Mini-laptop?quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/160877&mvpageno=1
Wat stopt nichtje in de broekzak van Brian???
Vol
Gevangenisverleden komt weer boven?quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ziet het volgende:
kennethh jankt ook
er komt zoveel verdriet bij hem naar boven
WTF>>!? Goed gevonden zeg! Wat is dit nou weer..?! dubbele strip pammetjes..!?quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
Vol
Hey, don't blame me, hè?quote:Op maandag 14 april 2008 20:57 schreef Kaleddis het volgende:
Dus? Familie was de poort al uit en loser Brian stond er nog. Ze hadden Kenniet dus gewoon af kunnen voeren
Bubba, in prison ?quote:Op maandag 14 april 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die TT weer.
WHEN ARE THEY FINALLY GONNA KILL KENNY???
sorry![]()
Wow, scherp.quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
Vol
Wow, goed opgemerkt!quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
Vol
Precies! De clown uithangen is toch wat anders dan een hele tafel met eten ondersteboven gooien en dmv een toneelstukje Claire belachelijk maken...quote:Op maandag 14 april 2008 20:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds over Jaap. De clown was gewoon lachen, en geen terror
Dat lijkt me nu alvast de goede TT voor het volgende topicquote:Op maandag 14 april 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die TT weer.
WHEN ARE THEY FINALLY GONNA KILL KENNY???
sorry![]()
Wat een dombo.quote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef Marieke_B het volgende:
A: dank voor de wijze lessen!
K: succes met je deals...
Kabouterpost?quote:Op maandag 14 april 2008 20:58 schreef Starlie het volgende:
WTF>>!? Goed gevonden zeg! Wat is dit nou weer..?! dubbele strip pammetjes..!?
quote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef Marieke_B het volgende:
Tjonge jonge... die hele familie zijn allemaal achterbakse en gemene klootzakken... bij elk optreden is die hele clan erbij om spelinfo te geven en nu gewoon iets in de broekzak van Brian stoppen. Ik zeg diskwalificatie. Weg met die klootzakken. Het heeft lang genoeg geduurd en schop die Wicardo er ook uit vieze meeloper.quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
Vol
dat kan niet want dat heeft hij niet.quote:
De deals met de febo bedoelt ie zeker...quote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef Marieke_B het volgende:
Yep, de rat heeft weer iets gekregen.quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
Vol
quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ning het volgende:
Vol
Was 't maar zo'n feest, dan kon hij z'n benen tenminste nog kwijt raken door één of andere berm-bom.quote:Op maandag 14 april 2008 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Of ie uitgezonden wordt naar Afghanistan....pfff..wat een drama
Nowlive zal er vast achteraan gaanquote:Op maandag 14 april 2008 21:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Tjonge jonge... die hele familie zijn allemaal achterbakse en gemene klootzakken... bij elk optreden is die hele clan erbij om spelinfo te geven en nu gewoon iets in de broekzak van Brian stoppen. Ik zeg diskwalificatie. Weg met die klootzakken. Het heeft lang genoeg gedeurt en schop die Wicardo er ook uit vieze meeloper.
(Was het niet Brian die een pakje voor Sylvia achterover drukte)
O lord, loopt er nog zo'n exemplaar rond als Ricardo?quote:Op maandag 14 april 2008 21:00 schreef Marieke_B het volgende:
Rico: je bent een topbroer! Net zoals de mijne..
Foei Frasier!quote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef Frasier het volgende:
Was 't maar zo'n feest, dan kon hij z'n benen tenminste nog kwijt raken door één of andere berm-bom.
De bermbom komt misschien als toetje na het eten...quote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest, dan kon hij z'n benen tenminste nog kwijt raken door één of andere berm-bom.
Redelijk duidelijk idd.quote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Yep, de rat heeft weer iets gekregen.
Briefje met info? Pammetjes? Gif?
Ook zo'n achterbakse wezel.... loopt wel de hele dag te stoken en is ie een keer zelf aan de beurt dan loopt ie te janken.quote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef Varen het volgende:
Ricardo:Iedereen is tegen mij
Brian: big smile er is niks aan de hand.
Ricardo wil bij B en A blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |