Ah, de knakkers met die briljante promo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:49 schreef Ascaroth het volgende:
[ afbeelding ]
The Austerity Program - Black Madonna
Te gek.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Ah, de knakkers met die briljante promo.
Marktplaats, het is de eerste herpersing uit 1974 , die staat op ebay voor 40 euro, ik had m voor 20quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:26 schreef trebremmit het volgende:
Hee nor waar heb je die Cuby weg? Op ebay vraagt iemand er 40 euro voor, beetje overdreven vind ik.
Ik heb hem pas 1 keer beluisterd maar hij klinkt als een zomerse zondag-bijkomenvannetgenoegdrankop zaterdag-ochtend wakker worden plaat. Okee dus.quote:
Dan moet je er 3 kopen, stuk stevigerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:19 schreef On het volgende:
Het is echt klote om met een lp onder je arm in de wind te fietsen, ik dacht dat hij aan flarden gescheurd zou worden.
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:19 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Op vinyl.
Het is echt klote om met een lp onder je arm in de wind te fietsen, ik dacht dat hij aan flarden gescheurd zou worden.
Ik helemaal vloekend op de fiets, maar hij is nog heel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:19 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Lp's + tasjes + fiets + tegenwind =
.
Maar: waar heb je die plaat vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die, en;quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |