Jawel, op de site van Peter R de Vries staat van wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:31 schreef Bayswater het volgende:
Na beter googlen zie ik trouwens helemaal nergens dat het DNA van die Spencer en Wietse is afgenomen (werd ergens wel geroepen op een forum). Ze hebben alleen een alibi van enkele mensen, echter kloppen hun genoemde tijdstippen niet.
Misschien omdat bekend is dat ze de laatste personen zijn die haar in leven hebben gezien?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:41 schreef Patroon het volgende:
Waarom is er niets van die Spencer of Wietse te vinden op internet? Bijna iedereen is tegenwoordig toch te vinden, vooral mensen van die leeftijd.? Dan wel met foto's of een profielpagina..
Volgens mij stond het daar ook, ik heb het idee dat het door de uitzending van gisteren een schopje naar NWS heeft gekregen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:49 schreef Ziba het volgende:
Hee! Kan dit niet in misdaad worden geplaatst?
Misschien juist OMDAT iedereen zo te vinden is nemen sommige maatregelen om NIET gevonden te wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:41 schreef Patroon het volgende:
Waarom is er niets van die Spencer of Wietse te vinden op internet? Bijna iedereen is tegenwoordig toch te vinden, vooral mensen van die leeftijd.? Dan wel met foto's of een profielpagina..
Je reageert nu op die post uit 2010?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:04 schreef Life2.0 het volgende:
Ik geloof er niets van, die verklaring over die ali figuur dus
Klopt, de rest niet gelezen (nog).quote:Op maandag 21 mei 2012 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je reageert nu op die post uit 2010?
Nee, dat lijkt mij ook niet erg voor de hand liggend, als je kijkt naar het DNA-profiel dat nu bekend is.
Stel he:quote:Op maandag 21 mei 2012 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, want, dan heb je van de eventuele weigeraars toch al snel een familielid.
mja, het kan ook zijn dat juist als ze een mogelijke naam hebben ze de puzzelstukjes op hun plaats kunnen leggen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef Life2.0 het volgende:
Dan was dat al voordoende om hem verdacht te maken, wat niet is gebeurd.
Rechercheren dan.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Stel he:
Gezin X
1 zoon van 17
1 dochter van 15
Die bij Papa wonen
Papa staat niets af; kinderen wel. Ze vinden match in gezin X en dan..... HOUDT HET OP! Je kan die man niets verplichten..
Hoe er door het gras was gelopen is gister al verklaard. Je zag duidelijk twee sporen naast elkaar en één spoor op ongeveer een meter ernaast (welke vermoedelijk van de dader op z'n weg terug was). Toen die sporen werden getoond kreeg je gelijk de indruk dat het niet onder dwang had moeten zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:31 schreef Chooselife het volgende:
Ik mis informatie. Die haar die in/bij die aansteker gevonden is, die was aantoonbaar van de dader. Welke haarkleur betreft het?
Welke informatie is er over de schoen/schoenafdruk van dader op plaats delict?
Wil iemand een foto van dat grasveld met die voetstappen plaatsen? Ik vind dat een heel veelzeggende foto. Ik denk aan de stappen, mits ik ze kan verduidelijken, te kunnen zien op welke manier beide het grasveld in gelopen zijn. En dat zegt enorm veel over de relatie dader/slachtoffer. Iemand die onder dwang meeloopt, laat een compleet ander spoor (bijvoorbeeld, veel variatie in stappen) achter dan iemand die vrijwillig meeloopt. En hoe dichter bij elkaar, hoe intiemer. Is er al zo naar gekeken? Aan de hand daarvan kan het idee versterkt worden dat dader en slachtoffer elkaar kenden.
Klopt, onder dwang waren de "heen" sporen veel dichter bij elkaar geweest. Wanneer je iemand moet vasthouden lopen de sporen praktisch tegen elkaar aan. Nu zat er ruimte tussen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoe er door het gras was gelopen is gister al verklaard. Je zag duidelijk twee sporen naast elkaar en één spoor op ongeveer een meter ernaast (welke vermoedelijk van de dader op z'n weg terug was). Toen die sporen werden getoond kreeg je gelijk de indruk dat het niet onder dwang had moeten zijn.
Ik wil het zelf bepalen. Niet gevoelig voor andermans verklaring. Vandaar het verzoek die foto te tonen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoe er door het gras was gelopen is gister al verklaard. Je zag duidelijk twee sporen naast elkaar en één spoor op ongeveer een meter ernaast (welke vermoedelijk van de dader op z'n weg terug was). Toen die sporen werden getoond kreeg je gelijk de indruk dat het niet onder dwang had moeten zijn.
Ja Kollum is een beetje racistisch dorp, verschrikkelijk dorp...quote:Op maandag 21 mei 2012 15:32 schreef freako het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er toen met name door (een deel van) de bevolking naar het AZC werd gewezen, en dat men vervolgens zat te klagen dat de politie daar niets mee deed.
Weer zo'n betweter, waar het recherche team destijds genoeg last van heeft gehad. Doe maar niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik wil het zelf bepalen. Niet gevoelig voor andermans verklaring. Vandaar het verzoek die foto te tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |