Of doelbewust een ander als dader neer te zetten...quote:Op maandag 21 mei 2012 15:27 schreef Bayswater het volgende:
Er zal best nog wel een zaak komen waarbij (andermans) DNA met opzet bij plaats delict is verspreid om zo de dans te ontspringen.
Ik meen me te herinneren dat er toen met name door (een deel van) de bevolking naar het AZC werd gewezen, en dat men vervolgens zat te klagen dat de politie daar niets mee deed.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:22 schreef Leandra het volgende:
Die verdachte was in dit geval "een asielzoeker", en ik heb het idee dat dat het werkelijke rechercheren verschrikkelijk in de weg heeft gezeten.
Als je in zo'n situatie niet met de ME het AZC optrekt en gelijk van iedereen verplicht het DNA afneemt noemen ze dat al snel "niets doen".quote:Op maandag 21 mei 2012 15:32 schreef freako het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er toen met name door (een deel van) de bevolking naar het AZC werd gewezen, en dat men vervolgens zat te klagen dat de politie daar niets mee deed.
Dat dacht ik ook gisteren.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Even een vraag waar ik mee zit sinds de aflevering van gisteren. Is er ooit DNA onderzoek gedaan bij de twee jongens die Marianne voor het laatst hebben gezien? Nu bekend is dat de dader waarschijnlijk een bekende moet zijn leek het me heel logisch dat een van die jongens betrokken zou kunnen zijn.
Dat vroeg ik mij op de FP ook af maar met een beetje googlen leek het alsof ze alleen door geen DNA match te hebben zijn uitgesloten. Vandaar ook mijn andere opmerking hierboven trouwens.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Even een vraag waar ik mee zit sinds de aflevering van gisteren. Is er ooit DNA onderzoek gedaan bij de twee jongens die Marianne voor het laatst hebben gezien? Nu bekend is dat de dader waarschijnlijk een bekende moet zijn leek het me heel logisch dat een van die jongens betrokken zou kunnen zijn.
Misschien met haar, niet met sperma lijkt mij.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:27 schreef Bayswater het volgende:
Er zal best nog wel een zaak komen waarbij (andermans) DNA met opzet bij plaats delict is verspreid om zo de dans te ontspringen.
Jawel, op de site van Peter R de Vries staat van wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:31 schreef Bayswater het volgende:
Na beter googlen zie ik trouwens helemaal nergens dat het DNA van die Spencer en Wietse is afgenomen (werd ergens wel geroepen op een forum). Ze hebben alleen een alibi van enkele mensen, echter kloppen hun genoemde tijdstippen niet.
Misschien omdat bekend is dat ze de laatste personen zijn die haar in leven hebben gezien?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:41 schreef Patroon het volgende:
Waarom is er niets van die Spencer of Wietse te vinden op internet? Bijna iedereen is tegenwoordig toch te vinden, vooral mensen van die leeftijd.? Dan wel met foto's of een profielpagina..
Volgens mij stond het daar ook, ik heb het idee dat het door de uitzending van gisteren een schopje naar NWS heeft gekregen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:49 schreef Ziba het volgende:
Hee! Kan dit niet in misdaad worden geplaatst?
Misschien juist OMDAT iedereen zo te vinden is nemen sommige maatregelen om NIET gevonden te wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:41 schreef Patroon het volgende:
Waarom is er niets van die Spencer of Wietse te vinden op internet? Bijna iedereen is tegenwoordig toch te vinden, vooral mensen van die leeftijd.? Dan wel met foto's of een profielpagina..
Je reageert nu op die post uit 2010?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:04 schreef Life2.0 het volgende:
Ik geloof er niets van, die verklaring over die ali figuur dus
Klopt, de rest niet gelezen (nog).quote:Op maandag 21 mei 2012 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je reageert nu op die post uit 2010?
Nee, dat lijkt mij ook niet erg voor de hand liggend, als je kijkt naar het DNA-profiel dat nu bekend is.
Stel he:quote:Op maandag 21 mei 2012 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, want, dan heb je van de eventuele weigeraars toch al snel een familielid.
mja, het kan ook zijn dat juist als ze een mogelijke naam hebben ze de puzzelstukjes op hun plaats kunnen leggen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef Life2.0 het volgende:
Dan was dat al voordoende om hem verdacht te maken, wat niet is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |