in ieder geval zijn de bitterballen van mamanetty al koudquote:
nu is het weer een poolse zigeunerquote:Op maandag 14 april 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
Joris: Maar Antillianen zij toch zo van de familiebanden en trouwen?
Kenniet: Je moet niet vergeten dat we in Nederland geboren zijn hè?
Plotseling is hij geen Antilliaan?
altijd, handig 2 paspoorten.quote:Op maandag 14 april 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
Altijd handig "als het van pas komt" je afkomst verloochenen.quote:
Koetsie koetsie koeeeee.quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
Yuck.quote:
Ik zal op Huub blijven stemmen maar dat hij nog steeds zoveel vertrouwen in Jaap heeft daar baal ik van!quote:Op maandag 14 april 2008 16:53 schreef Disana het volgende:
Joris denkt dat DGK gaat eindigen met een stemming. Hij denkt dat het Huub fans zou kunnen kosten als hij Claire wegstemt.
Hij zei net ook dat hij Jaap niet weg durft te stemmen omdat hij hem wel eens nodig kon hebben.quote:Op maandag 14 april 2008 16:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zal op Huub blijven stemmen maar dat hij nog steeds zoveel vertrouwen in Jaap heeft daar baal ik van!
In feite is Claire een veel veiliger basis, jaap is totaal onbetrouwbaar.
Jaap is totaal onbetrouwbaar en overigens terecht uit zijn posittie gezien, hij wil ook winnen.quote:Op maandag 14 april 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
Huub zit liever met Jaap in de finale dan met Claire. Claire is de zwakste speler in dat hok en huilt te snel.
Alle aandacht gaat vandaag uit naar die rat. De FEBO heeft zich weer rot zitten pennen.quote:Op maandag 14 april 2008 17:01 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Anouk vraagt waarom Claire geen post krijgt ...
C: Vandaag niet
Ofwel, we krijgen weer super kinderachtig gedoe voor onze neus, ik walg van Japio langzamerhand, zo flauw, zo puberaal, zo kinderachtig...quote:
Gaat hij weer briefjes maken met KUTHOER en BEFSLET? Stoer.quote:
Ik seg, ik houw erfanquote:Op maandag 14 april 2008 17:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ofwel, we krijgen weer super kinderachtig gedoe voor onze neus, ik walg van Japio langzamerhand, zo flauw, zo puberaal, zo kinderachtig...
Wat een kwal is dat.
Ach, en Brian biedt spontaan zijn hulp aan. Laffe rat.quote:Op maandag 14 april 2008 17:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap wil er met deze stoel bij gaan zitten.
De dames slaan zijn aanbod af. Jaap zegt: ''Ik dring mij graag aan jullie op.''quote:Op maandag 14 april 2008 17:09 schreef Dementor het volgende:
Jaap bied zichzelf aan als weddingplanner![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaapie!
Ik herinner me de bloemschikviezerik nog, ben zijn naam even kwijt. Zijn plan was om de dames in dat hok te neuken.quote:Op maandag 14 april 2008 17:11 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap kan misschien helpen met bloemschikken
'bloemschikken is gaaf'
Dat was een stukkie opus-55, om precies te zijn:quote:Op maandag 14 april 2008 14:35 schreef Kinga het volgende:
Zijn er filmpjes van Huub die vannacht dat stuk van Chopin op de piano speelde? Weet iemand welk stuk dat was?
Zie Pm.quote:Op maandag 14 april 2008 17:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat was een stukkie opus-55, om precies te zijn:
Nocturne Op. 55 No.1 in F Minor.
Als je wilt kan ik je wel een mp3variant sturen gespeeld
door Yoram Ish-Hurwitz.
(Goeiemiddag overigens)
Volgens NL heeft Amanda het gisteren al officieel gehoord, misschien willen ze er nog een tv-moment van makenquote:Op maandag 14 april 2008 17:33 schreef milk-shake het volgende:
hebben ze nu al tegen Amanda gezegt dat ze morgen niet mee gaat.............
Ik zie geen datum, was dat vandaag?quote:Op maandag 14 april 2008 17:32 schreef Eg_Wel het volgende:
Hans H.? Moet die niet bij een rechtbank zijn vandaag dan?
http://www.crimesite.nl//modules.php?name=News&file=article&sid=7124
dat zou wel lachen zijn!quote:Op maandag 14 april 2008 17:38 schreef akveor het volgende:
Nog even terugkomend om dienebart's bericht dat de site van Claire naar de Tien site linkt.
Ik zie dat Bram deze geregistreerd heeft via een e-mail adres van enjoymedia.nl. Heeft dit bedrijf iets te maken met Talpa Media? Blijft vreemd overigens dat de DNS servers plots uitkomen bij de servers waarop de Tien site gehost is. Is Claire de mol?
ik ook hoor...... de rest vind het ook wel humorquote:Op maandag 14 april 2008 17:38 schreef rooie3 het volgende:
Moet nou wel lachen om Jaap met zijn Bassie en Adriaan.
Foutje van dieenebart of van Talpa, that's the question. Ik heb de ballen verstand van DNS servers, maar het verbaasde mij dus ook.quote:Op maandag 14 april 2008 17:38 schreef akveor het volgende:
Nog even terugkomend om dienebart's bericht dat de site van Claire naar de Tien site linkt.
Ik zie dat Bram deze geregistreerd heeft via een e-mail adres van enjoymedia.nl. Heeft dit bedrijf iets te maken met Talpa Media? Blijft vreemd overigens dat de DNS servers plots uitkomen bij de servers waarop de Tien site gehost is. Is Claire de mol?
Ik heb geen idee.... ik vraag me af wie die nameservers heeft aangepast en vooral waarom.quote:Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
dat zou wel lachen zijn!
en als dat waar is gaat er niemand uit eind april..
toch?
1 |
Nog maar een keer.quote:Op maandag 14 april 2008 17:45 schreef akveor het volgende:
Ik heb geen idee.... ik vraag me af wie die nameservers heeft aangepast en vooral waarom.
Kan wel iets bedenken dat er intern iets op de webservers gerommeld is.
Zie hier het originele bericht.. Geplaatst op 13-4-2008 en daar spreken ze over "morgen".. Da's vandaag dus ja.. Meneertje laat gewoon verstek gaan dus.. Het boefjequote:Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie geen datum, was dat vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |