Ik ga geen PM's sturen als er niets aan de hand isquote:Op maandag 14 april 2008 16:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap heeft dat eerder gezegd, ook dat hij naar NOVA alles wil opbiechten.
Aangevallen? Meer iets niet begrijpen door onduidelijkheid.
Maar hier is de COS niet voor, wel PM. Dus geen herhaling zoals toen met Marrije.
mahhhhhh jahhhhhhhh lijkt het amsterdamse bos welquote:Op maandag 14 april 2008 16:02 schreef Disana het volgende:
Picknick voor Brian zonder Brian. De bitterballen moeten al koud zijn, en straks is alles op.
[ afbeelding ]
Tubboy?quote:Op maandag 14 april 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
Brian is roze, nu houdt Amanda nog meer van hem.
[ afbeelding ]
ik dans heel hard met je meequote:Op maandag 14 april 2008 16:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik doe de regendans , regendans en de regendans in eemnes
Als Joris eerlijk is dan zegt hij dat ze een ontzettende dooie doos is, waar totaal geen initiatief in zit, waar geen verstandig woord uit komt en elke discussie eindigt met: ''het gaat om de manier waar op''. Verder is alles bij CLair E gezellig leuk en top.quote:Op maandag 14 april 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
Joris tegen Claire: Als ik je in een kroeg tegen zou komen, zou ik nooit een gesprek met je aanknopen. Je ben veel te terughoudend.
Heerlijk die eerlijkheid van Joris.
In de kroeg is Claire een feestbeest volgens Anouk.quote:Op maandag 14 april 2008 16:20 schreef Marieke_B het volgende:
Anouk ziet wel de echte Claire in de kooi maar kent die terughoudende, angstige kant van haar minder goed.
Eigenlijk zegt hij dat ook, maar dan in bedekte termen. Kwartje valt niet bij Claire en dat was te verwachten.quote:Op maandag 14 april 2008 16:22 schreef Borga het volgende:
Als Joris eerlijk is dan zegt hij dat ze een ontzettende dooie doos is, waar totaal geen initiatief in zit, waar geen verstandig woord uit komt en elke discussie eindigt met: ''het gaat om de manier waar op''. Verder is alles bij CLair E gezellig leuk en top.
Ik weet het niet. Ik krijg het idee dat ze denkt dat het in een Huub en Jaap tempo moet. Claire moet gewoon d'r Claire ding blijven doen en gewoon kleinesteekjes uitdelen. Laat zij het balletje maar opgooien Huub kopt hem wel in.quote:Op maandag 14 april 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat ze in het begin ( nu niet meer dan?) veel te lief was. Kunnen we nog wat verwachten van Claire?
I doubt it.
Laten ze eens beginnen met het spel eerlijk te spelen en de bescherming van die paupers opheffen. Laten ze maar eens meemaken hoe Huub altijd is aangepakt.quote:Op maandag 14 april 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik ben benieuwd hoe de finale gaat verlopen en hoop dat het eerlijk gaat.
Wij ook Amanda.
Vraag me wel af waar die twijfel over eerlijkheid vandaan komt.
In Amanda's ogen is dat eerlijk spel, verwend rotkreng. Daar is de FEBO natuurlijk debet aan, die houden dat kunstmatig in stand. Een keer janken en stampen.......en tadaaaa, de FEBO is willing and able.quote:Op maandag 14 april 2008 16:30 schreef akveor het volgende:
Laten ze eens beginnen met het spel eerlijk te spelen en de bescherming van die paupers opheffen. Laten ze maar eens meemaken hoe Huub altijd is aangepakt.
nouw maar ze wiebelt wel leuk hoor.......quote:Op maandag 14 april 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
In de kroeg is Claire een feestbeest volgens Anouk.
Ik heb er toch wat moeite mee dat te geloven of ze moet ladderzat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |