Jij schreef dat je net kwam kijken, en ik wou dolgraag dat de gastenboekkwestie even duidelijk naar voren kwamquote:Op maandag 14 april 2008 15:09 schreef Dementor het volgende:
Fijn een snelle COS maar met Disana online had ik niet anders verwacht.
Het is natuurlijk ook schandalig dat een stel malloten zo'n heel gastenboek willen overschrijven.quote:Op maandag 14 april 2008 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij schreef dat je net kwam kijken, en ik wou dolgraag dat de gastenboekkwestie even duidelijk naar voren kwam
Geen idee of filmpje, maar is een mp3 met audio ook goed ?quote:Op maandag 14 april 2008 14:35 schreef Kinga het volgende:
Zijn er filmpjes van Huub die vannacht dat stuk van Chopin op de piano speelde?
Weet iemand welk stuk dat was?
Haha, ja, ik zag het ook, maar wilde toch de tekst in de OP niet corrigeren.quote:Op maandag 14 april 2008 15:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook schandalig dat een stel malloten zo'n heel gastenboek willen overschrijven.
[ afbeelding ]
Je zou er zo schrijfkramp van krijgen.quote:Op maandag 14 april 2008 15:17 schreef akveor het volgende:
Het is natuurlijk ook schandalig dat een stel malloten zo'n heel gastenboek willen overschrijven.
[ afbeelding ]
Met hummers?quote:Op maandag 14 april 2008 15:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dont f*ck with the Recourtjes.![]()
Je hebt gelijk de FBI, CIA en SWAT op je stoep.![]()
Nu wordt er ook al een kleed op het grasveld gelegd. Het lijkt erop alsof de volgende ronde een picknick zal zijn.quote:Op maandag 14 april 2008 15:30 schreef T-lex het volgende:
Amanda is aardig hyper van al dat verjaadagsgedoe.
Of nog ergerquote:Op maandag 14 april 2008 15:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dont f*ck with the Recourtjes.![]()
Je hebt gelijk de FBI, CIA en SWAT op je stoep.![]()
Ach, da's gewoon Brian die uit zijn nek lult. We weten allemaal wie er met zelfmoorddreigingen aan de telefoon heeft gehangen om vervolgens een overnachtinkje hotel te krijgen. En ik denk niet dat Brian Jaap over de rooie kan krijgen.quote:Op maandag 14 april 2008 15:36 schreef akveor het volgende:
Mooie OP Disana...
Dus Brian en Kenneth gaan Jaap overhalen zelfmoord te plegen.... Natuurlijk zal de febo, die elke schijn van partijdigheid uit de weg gaat, wel te porren zijn voor dit plan. Spraakmakender kan bijna niet.
PoekieRoekie is weer in da house en heeft nog steeds haar cursus Hoe ga ik om met voltooid deelwoorden? niet afgerond. Laat staan haar cursus 'Hoe schrijf ik afwisselend en aansprekend' .quote:Brian is aangenaam verrast over zijn verjaardagscadeautje van Amanda. In de kapsalon vertellen de dames van House of Beauty wat ze met hem van plan zijn. “Je krijgt eerst een lichaamsmassage als je dat wil”, wordt de jarige vertelt. “Oh, dat is fijn. Ik ben heel erg gestresst op het moment”, geeft Brian toe. Amanda komt ondertussen net terug van haar rijles en komt meteen even kijken hoe haar vriendje verwend wordt!
Jaap heeft vanaf week 1 ,quote:Op maandag 14 april 2008 15:36 schreef akveor het volgende:
Dus Brian en Kenneth gaan Jaap overhalen zelfmoord te plegen.... Natuurlijk zal de febo, die elke schijn van partijdigheid uit de weg gaat, wel te porren zijn voor dit plan. Spraakmakender kan bijna niet.
die heeft papa clair geadviseerd om de volgende keer dat hij on stream is wat prentjes van mohammed te laten zienquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 15:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap heeft vanaf week 1 ,
een paar keer uitgesproken dat hij zou willen
dat er over hem kamervragen komen.........
Maar dat Brian erover begint, dat hij Jaap tot zelfmoord zou kunnen drijven,
maar dit natuurlijk niet van plan is, maar het wel zou kunnen........
Absurd, veel te lang dit programma, wat een gestoorden...
Komt door Fries...die is er een keer op gaan staan of heeft er een schop tegen gegeven.quote:Op maandag 14 april 2008 15:48 schreef Disana het volgende:
Zou die teennagel beschadigd zijn door de trappen tegen Yoeri?
Lijkt op een gordijn met de icecube uit de chillquote:Op maandag 14 april 2008 15:49 schreef T-lex het volgende:
Is dus weer lekker geregeld door de FEBO....:N
Amanda had een groot kleed besteld met veel kussen (om een soort lounge area te maken)...en dit is het beste waar ze mee kunnen komen.
Wat heeft dit met mijn post te maken, echt en niet gespeeld?quote:
Serieus, is er ook maar iets wat ze wél goed kunnen regelen achter? Incapabel is het enige woord dat in me opkomt bij die lui. Incapabel in alle opzichten.quote:Op maandag 14 april 2008 15:49 schreef T-lex het volgende:
Is dus weer lekker geregeld door de FEBO....:N
Amanda had een groot kleed besteld met veel kussen (om een soort lounge area te maken)...en dit is het beste waar ze mee kunnen komen.
Aha. Vandaar zeker dat ie zo huiverig is voor de paarden.quote:Op maandag 14 april 2008 15:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Komt door Fries...die is er een keer op gaan staan of heeft er een schop tegen gegeven.(en dat is geen geintje)
Dat Jaap al eerder het idee had om een brief naar de kamer te schrijven.quote:Op maandag 14 april 2008 15:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat heeft dit met mijn post te maken, echt en niet gespeeld?
Ik schreef dat Jaap zou willen dat er kamervragen over hem komen.
Mwah, huiverig.quote:Op maandag 14 april 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
Aha. Vandaar zeker dat ie zo huiverig is voor de paarden.
Jaap heeft dat eerder gezegd, ook dat hij naar NOVA alles wil opbiechten.quote:Op maandag 14 april 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
Dat Jaap al eerder het idee had om een brief naar de kamer te schrijven.
Je hoeft je niet meteen zo aangevallen te voelen.
Dat schreef ik vanmiddag ook al. Zou daar wel van balen, gezien de terrorplannen van Jaap en Huub.quote:Op maandag 14 april 2008 15:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou het kunnen zijn, dat het grobbekuiken niet meer durft te komen .....
Ik ga geen PM's sturen als er niets aan de hand isquote:Op maandag 14 april 2008 16:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap heeft dat eerder gezegd, ook dat hij naar NOVA alles wil opbiechten.
Aangevallen? Meer iets niet begrijpen door onduidelijkheid.
Maar hier is de COS niet voor, wel PM. Dus geen herhaling zoals toen met Marrije.
mahhhhhh jahhhhhhhh lijkt het amsterdamse bos welquote:Op maandag 14 april 2008 16:02 schreef Disana het volgende:
Picknick voor Brian zonder Brian. De bitterballen moeten al koud zijn, en straks is alles op.
[ afbeelding ]
Tubboy?quote:Op maandag 14 april 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
Brian is roze, nu houdt Amanda nog meer van hem.
[ afbeelding ]
ik dans heel hard met je meequote:Op maandag 14 april 2008 16:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik doe de regendans , regendans en de regendans in eemnes
Als Joris eerlijk is dan zegt hij dat ze een ontzettende dooie doos is, waar totaal geen initiatief in zit, waar geen verstandig woord uit komt en elke discussie eindigt met: ''het gaat om de manier waar op''. Verder is alles bij CLair E gezellig leuk en top.quote:Op maandag 14 april 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
Joris tegen Claire: Als ik je in een kroeg tegen zou komen, zou ik nooit een gesprek met je aanknopen. Je ben veel te terughoudend.
Heerlijk die eerlijkheid van Joris.
In de kroeg is Claire een feestbeest volgens Anouk.quote:Op maandag 14 april 2008 16:20 schreef Marieke_B het volgende:
Anouk ziet wel de echte Claire in de kooi maar kent die terughoudende, angstige kant van haar minder goed.
Eigenlijk zegt hij dat ook, maar dan in bedekte termen. Kwartje valt niet bij Claire en dat was te verwachten.quote:Op maandag 14 april 2008 16:22 schreef Borga het volgende:
Als Joris eerlijk is dan zegt hij dat ze een ontzettende dooie doos is, waar totaal geen initiatief in zit, waar geen verstandig woord uit komt en elke discussie eindigt met: ''het gaat om de manier waar op''. Verder is alles bij CLair E gezellig leuk en top.
Ik weet het niet. Ik krijg het idee dat ze denkt dat het in een Huub en Jaap tempo moet. Claire moet gewoon d'r Claire ding blijven doen en gewoon kleinesteekjes uitdelen. Laat zij het balletje maar opgooien Huub kopt hem wel in.quote:Op maandag 14 april 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat ze in het begin ( nu niet meer dan?) veel te lief was. Kunnen we nog wat verwachten van Claire?
I doubt it.
Laten ze eens beginnen met het spel eerlijk te spelen en de bescherming van die paupers opheffen. Laten ze maar eens meemaken hoe Huub altijd is aangepakt.quote:Op maandag 14 april 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik ben benieuwd hoe de finale gaat verlopen en hoop dat het eerlijk gaat.
Wij ook Amanda.
Vraag me wel af waar die twijfel over eerlijkheid vandaan komt.
In Amanda's ogen is dat eerlijk spel, verwend rotkreng. Daar is de FEBO natuurlijk debet aan, die houden dat kunstmatig in stand. Een keer janken en stampen.......en tadaaaa, de FEBO is willing and able.quote:Op maandag 14 april 2008 16:30 schreef akveor het volgende:
Laten ze eens beginnen met het spel eerlijk te spelen en de bescherming van die paupers opheffen. Laten ze maar eens meemaken hoe Huub altijd is aangepakt.
nouw maar ze wiebelt wel leuk hoor.......quote:Op maandag 14 april 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
In de kroeg is Claire een feestbeest volgens Anouk.
Ik heb er toch wat moeite mee dat te geloven of ze moet ladderzat zijn.
in ieder geval zijn de bitterballen van mamanetty al koudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |