in ieder geval zijn de bitterballen van mamanetty al koudquote:
nu is het weer een poolse zigeunerquote:Op maandag 14 april 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
Joris: Maar Antillianen zij toch zo van de familiebanden en trouwen?
Kenniet: Je moet niet vergeten dat we in Nederland geboren zijn hè?
Plotseling is hij geen Antilliaan?
altijd, handig 2 paspoorten.quote:Op maandag 14 april 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
Altijd handig "als het van pas komt" je afkomst verloochenen.quote:
Koetsie koetsie koeeeee.quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
Yuck.quote:
Ik zal op Huub blijven stemmen maar dat hij nog steeds zoveel vertrouwen in Jaap heeft daar baal ik van!quote:Op maandag 14 april 2008 16:53 schreef Disana het volgende:
Joris denkt dat DGK gaat eindigen met een stemming. Hij denkt dat het Huub fans zou kunnen kosten als hij Claire wegstemt.
Hij zei net ook dat hij Jaap niet weg durft te stemmen omdat hij hem wel eens nodig kon hebben.quote:Op maandag 14 april 2008 16:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zal op Huub blijven stemmen maar dat hij nog steeds zoveel vertrouwen in Jaap heeft daar baal ik van!
In feite is Claire een veel veiliger basis, jaap is totaal onbetrouwbaar.
Jaap is totaal onbetrouwbaar en overigens terecht uit zijn posittie gezien, hij wil ook winnen.quote:Op maandag 14 april 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
Huub zit liever met Jaap in de finale dan met Claire. Claire is de zwakste speler in dat hok en huilt te snel.
Alle aandacht gaat vandaag uit naar die rat. De FEBO heeft zich weer rot zitten pennen.quote:Op maandag 14 april 2008 17:01 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Anouk vraagt waarom Claire geen post krijgt ...
C: Vandaag niet
Ofwel, we krijgen weer super kinderachtig gedoe voor onze neus, ik walg van Japio langzamerhand, zo flauw, zo puberaal, zo kinderachtig...quote:
Gaat hij weer briefjes maken met KUTHOER en BEFSLET? Stoer.quote:
Ik seg, ik houw erfanquote:Op maandag 14 april 2008 17:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ofwel, we krijgen weer super kinderachtig gedoe voor onze neus, ik walg van Japio langzamerhand, zo flauw, zo puberaal, zo kinderachtig...
Wat een kwal is dat.
Ach, en Brian biedt spontaan zijn hulp aan. Laffe rat.quote:Op maandag 14 april 2008 17:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap wil er met deze stoel bij gaan zitten.
De dames slaan zijn aanbod af. Jaap zegt: ''Ik dring mij graag aan jullie op.''quote:Op maandag 14 april 2008 17:09 schreef Dementor het volgende:
Jaap bied zichzelf aan als weddingplanner![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaapie!
Ik herinner me de bloemschikviezerik nog, ben zijn naam even kwijt. Zijn plan was om de dames in dat hok te neuken.quote:Op maandag 14 april 2008 17:11 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap kan misschien helpen met bloemschikken
'bloemschikken is gaaf'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |