abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58042538
Wij gaan in de zomer weleens bij vrienden die een tuin hebben, barbequeën en vaak ziet het er vreselijk lekker uit, maar maak ik me zorgen over hoe fout en kankerverwekkend het er uit ziet.
Hebben jullie misschien tips met betrekking tot het maken van het vuurtje tot en met het barbequeën van het vlees.
  maandag 14 april 2008 @ 14:07:31 #2
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_58042595
Geen vuur...laat t gloeien...
Bricketten ipv houtskool!
Veredr niet zeuren over kanker... van "je er zorgen om maken" krijg je namelijk hersen-kanker...

Verdere tips: BIER !!!!!!!! (en tieten)
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
pi_58042784
De Barbecue Bijbel van Steven Raichlen is mijn favoriete barbecue boek,
bevat naast recepten ook veel tips.
Leen het eens in de bibliotheek of kijk er eens in bij de boekhandel.

2 basistips :
-koop een houtskoolstarter om je briketten snel op temperatuur te brengen.
Koop een barbecue met een deksel zodat je met de deksel erop kunt barbecueen, kun je de temperatuur beter reguleren.
pi_58042928
Gasbarbecue is beter qua kankerverwekkendheid, omdat je minder rook hebt. Is wel stukken minder lekker. Verder moet je er natuurlijk voor zorgen dat het vlees niet zwartgeblakerd wordt.

Houtskool/briketten aansteken met een flinke gasbrander of een (barbecue met) chimney-starter gebruiken. Niet gaan braden voordat de vlammen weg zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_58047947
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:07 schreef Peder het volgende:
Verdere tips: BIER !!!!!!!! (en tieten)
Een vraagje, moet ik de tieten insmeren met kruiden voordat ik het op de BBQ gooi..
pi_58048833
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:17 schreef rooienar het volgende:
De Barbecue Bijbel van Steven Raichlen is mijn favoriete barbecue boek,
bevat naast recepten ook veel tips.
Leen het eens in de bibliotheek of kijk er eens in bij de boekhandel.

2 basistips :
-koop een houtskoolstarter om je briketten snel op temperatuur te brengen.
Koop een barbecue met een deksel zodat je met de deksel erop kunt barbecueen, kun je de temperatuur beter reguleren.

Idd topboek.
pi_58058148
Een gas BBQ is fantastisch, ik zelf vind de smaak niet minder en heb er nog nooit iemand over horen klagen.

Ik heb er nu eentje staan met 2 branders en twee roosters boven elkaar, binnenkort komt er eentje met 3 branders en die is iets dieper. Een deksel is een must en zit er eigenlijk altijd op.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_58058314
Ik mis de barbecuesmaak bij gas... Je krijgt wel de grill-smaak, maar het verschil tussen de gasbarbecue en de elektrische grill is niet erg groot.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 15 april 2008 @ 01:22:23 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58058673
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58061855
De ellende van zwart vlees is een te hoge temperatuur van de kolen
Mensen willen niet wachten tot de temp wat gezakt is en willen zo snel mogelijk klaar zijn met bbqen
Je moet hier echt de tijd voor nemen, lekker hele avond genieten
Dus op t gemak aansteken en laten gloeien
Ook het vlees vaak draaien en niet te veel vet laten druipen op de kolen, dat geeft vlammen dus zwart vlees
Only the dead have seen the end of the war - Plato
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')