tankstation.. maar daar kan je ook gasflessen halenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:22 schreef -Nielz- het volgende:
Waar kun jij dan 24/7 houtskool vandaan halen?
Veel tankstations verkopen het ook en daar zijn sommigen wel 24/7 openquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:22 schreef -Nielz- het volgende:
Waar kun jij dan 24/7 houtskool vandaan halen?
Niks aan toe te voegen. Houtskool is: 1) gewoon veel leuker; en: 2) veel lekkerder.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:22 schreef getl0st het volgende:
Houtskool.. Zoals je al zegt 'het echte bbq gevoel mist'.. Het blijft niet bij het gevoel, ik vind de smaak op een gas bbq heel anders (net als normaal) dan op een houtskool bbq. Die smaak is niet te overtreffen imoDus lekker houtskool.. dat geeft je wel het gevoel en de smaak van een echte bbq
1) en ook 2) dat is allemaal zeer persoonlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:33 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Houtskool is: 1) gewoon veel leuker; en: 2) veel lekkerder.
Schoonbranden!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:36 schreef Batsies het volgende:
Gas BBQ moet je ook schoonmaken, al het vet van je vlees gaat in de lekbak en over je verwarmingselementen zitten. Bij houtskool heb je alleen je rooster schoon te maken (ook bij gas)
Houtskool dus!
Uiteraard. Ik vind het altijd wel leuk om een vuurtje op te stoken, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen dat helemaal niks vinden. Op houtskool smaakt het vlees een stuk beter vind ik, maar dat is ook heel persoonlijk natuurlijk. Voor mij zijn dit twee hele goede redenen om nooit een gasbarbecue aan te schaffen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1) en ook 2) dat is allemaal zeer persoonlijk.
Ik zie sowieso niet in wat er leuker aan de verschillende vormen van BBQ is, het heeft slechts 1 doel en dat doel vind ik dan wel leuk, die BBQ staat voor wat mijn betreft op de achtergrond!
Nee, dat is dan het enige wat je moet schoonmaken, als dat al moet!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:48 schreef Batsies het volgende:
[..]
Ook de lekbak ah onderkant? Vuurkorf eronder en de hens erin ofzo?![]()
En de onderbouwing?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon houtskool, alleen dat is echt barbecueen. Gas is echt niks, dan kun je net zo goed een gourmetstelletje buiten zetten.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef RecomServ het volgende:
ik heb nog een kleine portable houtskool bbq om mee te nemen als we naar het strand gaan. Ik ga vanavond lekker shoppen en ik ga voor een gasbbq. De voordelen van een gas bbq zijn te talrijk om nog te kiezen voor een houtskool bbq.
Bedankt voor jullie meningen en tips (aluminiumfolie).
Bij ons moet de bbq zelf ook op de achtergrond staan en niet het middelpunt zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |