quote:Op maandag 14 april 2008 17:24 schreef G.Fawkes het volgende:
Hogeschool Rotterdam zijn ze niet zo moeilijk
Wat moet je nog? 2 minors en afstuderen volgend jaar en nu nog een aantal weken stage?quote:Op maandag 14 april 2008 17:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, moet me er alleen ff toe zetten. En dat lukt me niet
Is dat niet gewoon omdat je niet veel op school bent? Toen ik stage liep had ik dat wel maar dat was meer omdat ik het gevoel had dat ik maar weinig aan mijn studie deed. Vaak komt wel goed als je weer eenmaal regelmatig naar school gaat...quote:Op maandag 14 april 2008 17:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog een aantal vakken van de minor van afgelopen half jaar. Stage gaat wel lukkenquote:Op maandag 14 april 2008 17:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat moet je nog? 2 minors en afstuderen volgend jaar en nu nog een aantal weken stage?
quote:Op maandag 14 april 2008 17:26 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2008 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog een aantal vakken van de minor van afgelopen half jaar. Stage gaat wel lukken
Ook nog een paar vakken van het 2e jaar
Volgend jaar 1e half jaar een aantal vaste vakken (die best interessant zijn volgens mij), en dan afstudeerstage
Heeft er ook wel mee te maken op dit moment. Had er echt geen zin in om 's avonds nog te gaan leren na een dag stagequote:Op maandag 14 april 2008 17:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon omdat je niet veel op school bent? Toen ik stage liep had ik dat wel maar dat was meer omdat ik het gevoel had dat ik maar weinig aan mijn studie deed. Vaak komt wel goed als je weer eenmaal regelmatig naar school gaat...
Welke vakken krijg jij het vierde jaar?quote:Op maandag 14 april 2008 17:32 schreef Piles het volgende:
Volgend jaar 1e half jaar een aantal vaste vakken (die best interessant zijn volgens mij), en dan afstudeerstage
Een ondergaande zon is nou niet echt motiverendquote:Op maandag 14 april 2008 17:33 schreef Yesse het volgende:7afbeelding ]
dan moet je naar bedje toequote:Op maandag 14 april 2008 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Een ondergaande zon is nou niet echt motiverend
Laten we het er op houden dat ik me als die zon voelquote:Op maandag 14 april 2008 17:36 schreef PieterBas het volgende:
dan moet je naar bedje toeHoewel het af en toe ook best rustgevend is
Dat kan ik zo ff niet meer zeggen, maar onder andere een vak over alle financiële zaken die je in je leven tegenkomtquote:Op maandag 14 april 2008 17:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Welke vakken krijg jij het vierde jaar?
Sorryquote:Op maandag 14 april 2008 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Een ondergaande zon is nou niet echt motiverend
NCIS?quote:Op maandag 14 april 2008 19:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Over half uurtje mn favo serie vd week
quote:
Ik vind van niet, maar ik kijk het zelf ookquote:Op maandag 14 april 2008 20:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]Is het ernstig als je dat als man kijkt?
Oh god, jij hierquote:Op maandag 14 april 2008 20:08 schreef Bravebart het volgende:
Mmhquote:Op maandag 14 april 2008 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar ik kijk het zelf ook
Absoluut niet!quote:Op maandag 14 april 2008 20:08 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik stalk jequote:
We hebben het er hier vaker over dan in het topic zelfquote:Op maandag 14 april 2008 20:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik stalk jeLoopt het MIDNR topic nog of wat?
quote:Op maandag 14 april 2008 20:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Absoluut niet!
Lekker samen op de bank.. *zwijmel*
Voor de 2e keer: ik haal Groningen niet in een half uurtjequote:Op maandag 14 april 2008 20:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Absoluut niet!
Lekker samen op de bank.. *zwijmel*
Ja ga dan ook niet zo ver weg wonen!quote:Op maandag 14 april 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor de 2e keer: ik haal Groningen niet in een half uurtje![]()
quote:Op maandag 14 april 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
We hebben het er hier vaker over dan in het topic zelf
De laatste keer dat ik geluisterd heb is in Sölden vorig jaar ofzoquote:Op maandag 14 april 2008 20:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]Kijk je nog wel eens tot 3 uur zoals vroeger?
Nee idd, als je zo'n gast gevonden hebt open ik een topic voor je!quote:Op maandag 14 april 2008 20:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hahaa
Nu nog een vriend dat eerst en dan ook nog een die dat wil kijken! niet te vinden!
Open maarquote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee idd, als je zo'n gast gevonden hebt open ik een topic voor je!
quote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik geluisterd heb is in Sölden vorig jaar ofzo
Je bent haar vriend nog helemaal nietquote:
Je kunt beter helpen zoeken ofzoquote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee idd, als je zo'n gast gevonden hebt open ik een topic voor je!
Bied je je nu vrijwillig aan?quote:Op maandag 14 april 2008 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Open maar
Zo erg kan die serie niet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |